فال تاروت و پیشگویی

  • کد خبر : 397213
  • 19 اسفند 1399 - 12:06
فال تاروت و پیشگویی

 

فال تاروت یک نوع فال است که با استفاده از چند ورق گرفته می شود.جدول تولد ستاره شناسی شخصی: ستاره شناسی، موقعیت و حرکت ستاره ها را مطالعه می کند. به لطف درک و نظارت آنها ، می توان بین آنچه در آسمان اتفاق می افتد و آنچه در زندگی روزمره مردم می گذرد ، ارتباط برقرار کرد.
طالع بینی مدرن، به جای پیشگویی آینده مردم، برای روند خودشناسی خود شخص مورد استفاده قرار می گیرد.

پیشگویی با فال تاروت

نمودار زاد و ولد، نموداری است که موقعیت سیارات را در یک تاریخ ، زمان و مکان خاص در لحظه تولد فرد نشان می دهد. برای اطلاع از یک نمودار زاد و ولد، افریقای سیاره ای ، نمودار خانه و الگوریتم های دشوار محاسبات نجومی مورد نیاز می باشند.
نمودار نجومی، گرافیکی است که کیهان توسط آن به ما اجازه می دهد، انرژی و نحوه ی خاص عملکرد را بفهمیم.
این نمودار به ما اجازه می دهد، خودمان را بهتر بفهمیم. بدانیم چه فردی هستیم و چه خصوصیاتی داریم. توانایی و استعداد ها و نقاط ضعف ما چیست.

هنگام تجزیه نمودار زاد و ولد، همه چیز مهم هستند و باید تک تک آن ها را در نظر بگیریم. تمام جنبه هایی که در رشد شخصیت ما نقش مهمی دارند.

امروز چه هستم

این نمودار، در مورد نقاط قوت ، افراد ، رویدادها و حالات معنوی که امروز مهم خواهند بود ، به ما ایده می دهد. بنابراین نمودار امروز چه هستم را باید روزانه دریافت کنید.
رونز یک کلمه مقدس برای جمعیت شمالی اروپا به معنای “راز” یا “دانش مخفی” است ، یکی از قدیمی ترین زبانهای کره زمین است. برای یافتن پاسخ سوالات خاص در یک لحظه می توانید از رونز مشورت بگیرید. هر دو مورد ، یکی از روشهای موثر، مطمئن و آسان برای انجام این کار، پرتاب یا ریختن هفت رونز است.
هنگامی که آنها را انتخاب کردید، باید معانی آنها را تفسیر کنید و برای رمزگشایی پیام پنهان از شهود خود استفاده کنید.
هشدار ! همانطور که با رونز مشورت می کنید ، این کار را به عنوان یکی از سرگرمی های خود انجام ندهید و آن را جدی قلمداد نمایید. به یاد داشته باشید هیچ سیستم واقعی ای وجود ندارد مگر خود شما آن را قلبا بپذیرید.

فال تاروت

>>>بیشتر بخوانید:

از کجا بفهمیم فال ما درست است؟

راهنمای رفتار و تدبیر برای هر عمل

اوراکل ها یک راهنما، نقشه، روشی برای چگونگی رفتار با توجه به موقعیت ستارگان ، راز و رمز های عجیب و غریب آن ها می باشند. رونز ها مانند هر سیستم مشابه دیگری که بین جهان جانبی فیزیکی و مرموز قرار دارد، به ما راه را نشان می دهند. با این حال، آنها هرگز حرف آخر را نمی زنند.
به همین دلیل است که نباید نسبت به آن تعصب بیجا داشت.
به یاد داشته باشید ، آشنایی با این روش مدتی طول می کشد ، اما وقتی آن را یاد بگیرید، از نتایج آن لذت خواهید برد.

فال تاروت و پیشگویی/کتاب تغییرات

کتاب تغییرات ، یکی از عظیم ترین سخنرانی های تمدن بشری است. این بیش از سه هزار سال راه را برای پیروان خود روشن کرده است و آن را به عنوان یک منبع کاملاً خردمندانه و پیشگویی یا کتاب خطاب در نظر گرفته است.
این کتاب بسیار خوبی برای راهنمایی فردی شخص می باشد. جابجایی های یینگ و یانگ با تعامل خطوط جدا شده در یین و خطوط پیوسته در یانگ در این کتاب نشان داده می شوند. از آنها برای تشکیل هشت شکل از سه خط استفاده می شود که هر کدام تریگرام نامیده می شوند.
این خطوط با هم رد و بدل می شوند و ۶۴ شکل از شش خط را به شما می دهند که هرکدام هگزاگرام نامیده می شوند. نسخه کامل این کتاب، تفسیر متفاوتی از هگزاگرام دارد و همچنین متناسب با شرایط شخصی فرد مشاور و مشاوره ، خواندن متفاوتی را به هر خط اختصاص می دهد.
چیزی که باید توجه کنید این است که به خوبی راجع به سوالتان فکر کنید و بعد با مشاور صحبت نمایید.

درباره توصیه هایی که در نمودار نتایج پیدا می کنید، یادداشت بنویسید. شما باید پاسخ را به بهترین روش برای درک آن بیان کنید و از ایده های خود یادداشت برداری کنید. تا جایی که می توانید در مورد سوالات خود دقیق باشید. پس از حل اوضاع، به یادداشت های خود مراجعه کنید. سپس می توانید فکر دوم را در مورد تفسیر خود بیان کنید. اگر در حال حاضر در جواب داده شده هیچ ارزشی ندیدید، شگفت زده نشوید و آن را بی ارزش نخوانید. بعداً ممکن است ، متوجه شوید که یک نتیجه غیرمنتظره کاملاً منطقی است.

علامت صعودی

اکثر مردم علامت زودیاک را که تحت آن متولد شده اند می دانند. با این حال، مهمترین واقعیت موجود برای شخص علامت صعودی است. صعود نشانه ای است که در زمان دقیق تولد فرد در افق طلوع می کند. به همین دلیل ، محاسبه ساعت و دقیقه اولین نفس کشیدن در نمودار زاد و ولد بسیار مهم است.
واقعیت فیزیکی ، تصویری از افق است که در یک صفحه عمودی طراحی شده و آسمان مرئی و نامرئی را از هم جدا می کند. این تقسیم بندی منشأ خانه ها و صعود می باشد که به آن خانه اول نیز گویند.
علامت صعودی بیانگر شخصیت است. این یک ویژگی مهم است، زیرا رفتاری را که یاد می گیریم و همچنین نحوه درک ما توسط دیگران را نشان می دهد.
این مودار به نحوه شروع کارها مربوط می شود. علاوه بر این، شخصیت ما را برای دیگران آشکار می کند. ظاهر جسمی، مزاج تمایل طبیعی فرد، همه و همه جزء مواردی هستند که توسط این نمودار برای ما هویدا خواهند شد.

فال تاروت با ورق

فال تاروت و پیشگویی/علامت ماه

ماه بر احساسات آدمی حاکم است. یادگیری در مورد نشانه ماه به ما امکان می دهد از ویژگی های احساسات خود مطلع شویم.
طالع بینی سنتی توضیح می دهد که علامت ماه ویژگی ای است که ما از والدین خود به ارث می بریم ، اگرچه این نیز درست است که بسیاری معتقدند که علامت ماه طرز مقابله ی ما با موقعیت های مختلف را نشان می دهد.
علامت ماه به روز و ماه به علاوه سال تولد ما مربوط می باشد. این نشانه ای است که ماه هنگام تولد ما در آن حرکت کرده است. علاوه بر این، اگر زمان تولد خود را بدانیم، موقعیت “خانه طالع بینی” (در چه منطقه ای از نمودار است) و جنبه ها (زاویه) به سایر سیارات به ما می دهد.

مشورت با فرشتگان راه را نشان می دهد

فرشته خوانی مشاوره ارتباطی معنوی با جهانهای غیب و انرژی است که ما را احاطه کرده است.
فرشتگان موجوداتی درخشان و پر انرژی هستند. آنها به سلسله مراتبی از موجودات تعلق دارند که تکامل خود را قبل از ظهور انسان بر روی زمین انجام داده اند. آنها به زنجیره تکامل ماه قبل از سیاره زمین تعلق دارند.
نام آنها از کلمه یونانی “انجل” و لاتین “انجلوس”، به معنی “پیام آور” می باشد. به این موجودات ماوراالطبیعه پیام رسان گفته می شود زیرا دریچه به جهان های غیبی یا ابعادی اختری را نگه می دارد و وظیفه انتقال پیام از آسمان به انسان را دارد.
به همین دلیل است که آنها معمولاً در نوشته های مختلف مقدس ظاهر می شوند و در هنگام خواب خبرهای خوب یا بد را به مردم منتقل می کنند. مأموریت آنها هدایت و متمرکز کردن انرژی ناشی از حوزه های برتر وجود به دنیای فیزیکی انسان است تا بتوانند به پیشرفت خود ادامه دهند و به سرنوشت خود برسند. فرشتگان احساس ایمان، امید، خیرات، عزت، صداقت، حقیقت، آزادی، رحمت و عدالت را ستایش می کنند.

فال تاروت از زمان های بسیار دور، یکی از بهترین منابع پیشگویی بوده است. ریشه ی آن به صده ی ۱۴۰۰ قبل از میلاد بر می گردد. در ابتدا یکی از بازی های سرگرم کننده ی آن زمان ها بود و اما رفته رفته به یکی از منابع مهم پیشگویی بدل شد.
فال تاروت، با استفاده از کارت هایی انجام می پذیرد و شکل های روی کارت ها در دهه های و ملیت های مختلف تغییر کرده است.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=397213
  • نویسنده : راضیه قوامی

برچسب ها

ثبت نظر

-