فال تاروت، فالی مرموز و دقیق

  • کد خبر : 397211
  • 19 اسفند 1399 - 12:26
فال تاروت، فالی مرموز و دقیق

من سفر غافلگیرانه ای به سالم داشتم و در این شهر، من و دیوید و دوستش فال های تاروت را خواندیم. اولین باری بود که با این نوع فال آشنا می شدم. در آن زمان تغییرات بسیاری در زندگی من پیش آمد.
او از روی خواندن کارت ها، فالم را به من گفت، هر چند آن ها چیزهایی نبودند که می خواستم بدانم، ولی بدون اینکه کلمه ای بگویم تمام نگرانی های مرا و تغییراتی که در زندگی من روی خواهد داد، را گفت.

او هر آنچه را به دست خواهید آورد، به شما می گوید و این دلیل فالی عالی محسوب می شود. هر آنچه به من گفت چیزهایی بود که می خواستم بدانم که به چگونگی کسب پول، مرتبط بود. و بنابراین یک سال بعد دوباره هم برای گرفتن فال به دیوید مراجعه کردم.

او به من اطمینان داد که بایستی بصیرت بیشتری داشته باشم تا بتوانم راه خود را بروم. شک و تردید ها را کنار بگذارم و مثبت باشم. دیوید یک فالگیر ماهر و دقیق بود.

حتی او چیزهای زیادی درباره ی آینده به من گفت که نمی توانم منتظر باشم تا تمام آن ها اتفاق بیافتد.
بله، این از شگفتی های فال تاروت است.

فال تاروت

ریشه ی واژه ی تاروت

واژه ی تاروت از کلمه ی تاروچی ایتالیایی گرفته شده است که خودش معنای خاصی ندارد.برخی می گویند نام تاروت از رودخانه ی تارو منشا می گیرد. گویا خود این نوع فال ریشه ی ایتالیایی دارد.

برخی می گویند تاروت از زبان عربی با ریشه ی کلمه طرق به معنای راه ها گرفته شده است. و برخی می گویند ریشه ی آن به ترک به معنای پشت سر گذاشتن بر می گردد. در زبان مصری، ریشه ای برای این واژه ذکر نشده است.

آیا ریشه ی واژه ی تاروت به کلمات هاروت و ماروت قرآن بر می گردد؟

بر طبق این آیه قرآن در سوره ی بنی اسرائیل، جادوگری را دو فرشته به نام های تاروت و ماروت آموزش می دهند. و همچنین دانش جادوگری می تواند توسط شیطان به افراد دیگر منتقل شوند.
اما تمامی این گفته ها دلیل علمی ندارد و ریشه ی هاروت و ماروت با ریشه ی تاروت متفاوت می باشد.

>>>بیشتر بخوانید:

فال تاروت و پیشگویی

تاروت خوانی چیست؟

روشی برای خواندن خود و آینده ی خود از تاروت برای خود انتخاب نمایید. تمام نکاتی را که به شما کمک می کند درباره اقدامات میسر به موفقیت، تعادل و رفاهی که شایسته آن هستید برسید، نیاز دارید. تاروت خوانی یکی از غنی ترین فال هاست. تاروت خوانی در مورد هر موضوع توصیه های خاصی را ارائه می دهد: عشق ، سلامتی ، کار ، مسافرت ، تجارت ، روابط ، پول و موارد دیگر.
این برنامه بسیار واقعی و تعاملی است. این فقط کارت ها را برای شما مرتب می کند ، اما شما هستید که آن ها را انتخاب می نمایید.

فال تاروت عاشقی
فال تاروت در مورد عشق

فال عاشقانه تاروت به شما کمک می کند عشق واقعی را پیدا کنید. دریابید که آیا هر آنچه عاشقانه به نظر می رسد، واقعی یا دروغین است. کارت خود را از تاروت عشق انتخاب کنید.
شما می توانید هر مشکلی را که با شریک زندگی خود روبرو هستید به روش بهتری تجزیه و تحلیل کنید. وارد تاروت عشق شوید ، روی هر یک از ۲۲ کارت اصلی آرکانا کلیک کنید و هر کارت را به یکی از خانه ها ببرید. خانه هایی با موضوعات مختلف وجود دارد: ارتباطات ، مشارکت ، عشق ، حال ، رابطه جنسی ، دوستی و رویاها.
تاروت عشق تمام ابعاد عشق شما را نشان خواهد داد و هدف آن انعکاس بعد عاشقانه ی زن و شوهر است.

سوالات بله یا خیر

این قسمت با پاسخ به سوالات بله یا نه انجام می پذیرد. تاروت بله یا خیر، به راحتی می تواند شک و تردید شما را برطرف کند.
این قسمت اجازه می دهد کارتها به سوالات بسیار مشخص پاسخ مثبت یا منفی دهند.
به سوالی فکر کنید که می تواند جواب بله یا خیر داشته باشد و هر کارت تاروت را انتخاب کنید.

ولی توجه کنید هیچ تاروتی نمی تواند به شما در انتخابات مهم زندگی تان کمک کنید. و نهایتا این شما هستید که باید راه درست را پیدا نمایید.

تاروت زمان گذشته، حال حاضر و آینده

چرا مرا اخراج کردند؟ آیا شریک زندگی من با شخص دیگری قرار دارد؟ نتیجه دادخواست چه خواهد بود؟ پیشرفت تجارت من در این ترم چگونه است؟ آیا سال آینده در شغل مورد نظر خود استخدام خواهم شد؟ آیا سال آینده سال خوبی از لحاظ مال برای من‌ خواهد بود؟
این یک تاروت جدید است که جدیدا گسترش یافته است و بر پایه این سه حرف ساده می باشند: گذشته، حال حاضر، آینده. ما برای هر یک از آنها یک کارت آرکانا انتخاب می کنیم که ممکن است حالت مستقیم یا معکوس داشته باشد.
تجزیه و تحلیل هر موضوعی ، هنگامی که زمان نقش مهمی دارد ، می تواند از طریق این فال خاص انجام شود.
مثال:
کارت ۱: با توجه به متن سوال شما توضیح داده می شود. در این صورت شما باید آن را در گذشته بخوانید ..
کارت ۲: به زمان حال اشاره دارد و آن را با کارت قبلی مرتبط می کند زیرا زمان حال نتیجه کارهای گذشته است.
کارت۳: این کارت نشان دهنده ی آینده است و حرکت نهایی را نشان می دهد.
از هر اوراکل، ممکن است در موقعیت های مختلف استفاده شود، به عنوان مثال، برای تشویق ما به صبر در برابر یک مشکل، یا تلاش برای روشن کردن بهترین روش عمل در شرایط خاص.

منابع:

Www.tarotlive.com

Www.wikipedia.com

Www.tripadvisor.com

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=397211
  • نویسنده : راضیه قوامی
  • منبع : Www.tarotlive.com

برچسب ها

ثبت نظر

-