جون دل ، سهیل سنگرزاده کیست؟

  • کد خبر : 397125
  • 18 اسفند 1399 - 11:19
جون دل ، سهیل سنگرزاده کیست؟

نیوز: چطوری جون دل، برقراری عزیز؟ یه روز جونانه ی دیگ! این روزها با شنیدن این جملات یاد شخص خاصی می افتیم، شخصی با اندام ورزشکارانه، ریش بلند، بینی عملی و با ظاهر خاص خودش. سهیل سنگرزاده همیشه خنده و لبخند در میان کلماتش نمایان است. با همین خنده و لبخند سعی میکند مخاطب را پیش خودش نگه دارد و به او انرژی مثبت بدهد.

جون دل کیست؟

اگر اهل فضای مجازی باشید، قطعا تازگی ها ویدیو “چطوری جون دل” و “سر کیفی عزیز” را بارها دیده اید. امروز میخواهیم در مورد یکی از شاخ های اینستاگرام صحبت کنیم که چرا و چگونه در فضای مجازی معروف شد و تحلیلی بر چگونگی اجرای او داشته باشیم.

راجع به چه شخصی حرف می زنیم؟ سهیل سنگر زاده ورزشکار رشته ی بدنسازی که با ظاهری عجیب تیکه کلام های خاص خود، تبدیل به پدیده ی اینستاگرام شده است.

اگر دقت کنید در اکثر ویدیو هایش او وسط قاب حضور ندارد بلکه یا مایل به سمت چپ یا راست است. انگار کسی بغل او نشسته است و دارند دو نفری ویدیو میگیرند. همچنین استفاده از ظاهر عجیب مانند ریش بزرگ و بلند و مو بلند و فرفری و از همه مهم تر لباس های نسبتا عجیب و غریب او نیز کمک موثری به معروفیت او و نمادش کرده است.

سهیل سنگرزاده جون دل

بیوگرافی سهیل سنگرزاده

 سهیل سنگرزاده،  بدنساز و چهره ی محبوب اینستاگرام متولد 15 مهرماه سال 1364 در شهر بندرعباس است.

نام : سهیل

نام خانوادگی : سنگرزاده

تاریخ تولد : 1364/07/15

محل تولد : بندرعباس

حرفه :  بدنساز، مربی پرورش اندام

سالهای فعالیت : 1379 تاکنون

وضعیت تاهل : مجرد

قد: 194 سانتی متر

وزن: 130 کیلوگرم

وی هم اکنون در کالیفرنیا آمریکا زندگی میکند.

پدر سهیل سنگرزاده آقای حسن سنگرزاده است که در سال 1378 فوت کرد.

>>>بیشتر بخوانید:

“جون دل ” کلاهبردار از آب درآمد!

جون دل

شروع فعالیت ورزشی

سهیل سنگرزاده فعالیت جدیش را از زمان نوجوانی و پس از مرگ پدرش شروع کرد.او در سال 1387 برای اولین بار در مسابقه مردان آهنین شرکت کرد هر چند نتوانست در بین ده نفر اول مسابقات جایی داشته و با مقام سیزدهمی این مسابقات را ترک کرد.

بعد از آن به عنوان قوی ترین مرد بندرعباس شناخته شد.چند سالی به کار خود ادامه داد تا اینکه به کالیفرنیا آمریکا مهاجرت کرد.

سهیل سنگرزاده ۱۸ سال در تهران زندگی کرد و پس از آن به بندرعباس برگشت و در باشگاه پرورش اندام «نام‌آوران جوان» گلشهر به فعالیت پرداخت.

وی این روز های به یکی از چهره های مشهور در اینستاگرام تبدیل شده است شهرت او به حدی است که طی چند روز گذشته فالوورهای وی به بیش از یک میلیون نفر رسیده که نشان از محبوبیت او دارد.

آیا ازدواج کرده؟

سهیل سنگرزاده هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

سهیل سنگرزاده فریب زنان 

فردی که خود را قربانی سهیل سنگرزاده معرفی کرده علیه او اتهاماتی مطرح می کند. او در این باره می گوید: «من از طریق مادر سهیل با او آشنا شدم و سهیل به من ابراز عشق کرد ابتدا عشقش را باور نکردم الان سهیل را کاملا می‌شناسم.

او می‌گفت عاشقم است، اما تا اقامت آمریکا را گرفت و زمانی که من بعد از کلی خرج کردن به سهیل و پیشرفتش در امریکا دیگر خرجی به او ندادم من را رها کرد و در خانه شخصی ایرانی که پولدار است و به گفته خود سهیل تعداد زیادی خانه در آمریکا دارد زندگی می‌کند. یک روز خانمی از استرالیا تماس گرفت و گفت سهیل از من مبلغ زیادی به بهانه سرمایه گذاری در املاک کلاهبرداری کرده است، پولی که برای برادر و پدرم می‌فرستادم، اما سهیل از سادگی من استفاده کرد و این پول را بالا کشید.»

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=397125

ثبت نظر

-