پدر شوهر ملیسا کدیک سکوت را در هم می شکند!

  • کد خبر : 397077
  • 18 اسفند 1399 - 9:28
پدر شوهر ملیسا کدیک سکوت را در هم می شکند!

همسر ملیسا ادعا میکند همسرش بی گناه است

شوهر ملیسا کدیک در مصاحبه خانوادگی غوغا کرده ، و هنوز هم معتقد است که او علی رغم شواهد کلاهبرداری ، بی گناه است.  پدر شوهر ملیسا کدیک در مصاحبه ای ۶۰ دقیقه ای صحبت کرده است زیرا فکرهایی همچنان در مورد آنچه واقعاً برای آن زن ۴۹ ساله گمشده اتفاق افتاده وجود دارد. رودو کولتی گفت پسرش – شوهر خانم کادیک ، آنتونی کولتی ۴۱ ساله – به دلیل ادعاهایی که نشان میدهد ملیسا بیش از ۲۵ میلیون دلار از سرمایه های خود را کلاهبرداری کرده است ، “در توهم و انکار” است.

رودو کولتی به خبرنگار تام اشتاین فورت گفت: “او نمی خواهد باور کند که زنی که او دوست دارد و با او ازدواج کرده توانایی این کار را دارد ، اما متأسفانه مدارک علیه او بسیار زیاد است.” “او معتقد است که ملیسا به قدرت رسیده بود و قصد داشت از مدارهای مجتمع (ایسیک) و همه افراد به دلیل یوروش به خانه آنها شکایت کند.”

قبل از ناپدید شدن خانم کدیک در نوامبر سال ۲۰۲۰ ، تاجر سیدنی بیش از ۶۰ سرمایه گذار را با مبلغ ۲۵ میلیون دلار از دست داد. در یک پیچ و تاب وحشتناک ، شواهد DNA تایید کرد که یک پای پیدا شده در ساحل جنوبی نیو ساوت ولز متعلق به خانم کدیک بود. رودو کولتی اولین نفر از خانواده خانم کدیک است که از زمان ناپدید شدن مادر ۴۹ ساله ، با او مصاحبه شده است. وی گفت: “برای همه افراد سخت است و زمان زیادی طول می کشد تا با این اتفاق کنار بیایند.”

>>>بیشتر بخوانید:

ملیسا کدیک ، زن تاجر مفقود شده و جستجو های بی نتیجه!!!

 

رودو کولتی ناخواسته گرفتار کلاهبرداری می شود!

اما همانطور که مشخص شد ، رودو کولتی ناخواسته گرفتار کلاهبرداری خانم کدیک شد ، زیرا او برای تأیید اسناد جعلی خود امضای آقای کولتی(همسرش) را جعل کرده بود. آقای کولتی تا قبل از مصاحبه ۶۰ دقیقه ای متوجه نمی شد که امضای وی جعل شده است ، اما به اشتاین فورت گفت که از عمل او تعجب نکرده است. همچنین گفت: “اگر امضای من را ببینید ، بسیار متفتوت است و شباهت زیادی به این ندارد.”

پدر شوهر ملیسا معتقد است که پسرش نمی دانسته چه اتفاقی می افتد. وی گفت: “آنتونی آرایشگر است. من فکر نمیکنم که او حتی بداند برنامه مالی چیست. من فکر نمی کنم که او اصلاً می توانست در این کار سهیم باشد یا از وقایع خبر داشته باشد.”

شاید نفرت انگیزترین جنایت ملیسا سرقت از پدر و مادر خودش باشد

در این هفته ، مصاحبه ۶۰ دقیقه ای فهمید که وی بیش از یک میلیون دلار از مادر و پدرش که هر دو در ۸۰ سالگی هستند ، گرفته است. آنها اعتقاد داشتند که این پول باید در املاک سرمایه گذاری شود اما اکنون به این موضوع پی برده اند  که برای تأمین بودجه زندگی شاهانه خود هزینه شده است.

ملیسا کدیک و بی گناهی

 

علاقه شدید ملیسا به دروغ های رنگارنگ!

 بروس گلیسون به عنوان مدیر جدید وظیفه دارد هر جنبه از معاملات تجاری خانم کدیک را بررسی کند . ملیسا به خودش می بالید که چقدر موفق به جلب مشتری های جدید شده است ، و اغلب در مورد داشتن کلبه ای که هر سال در آسپن تعطیل می کرد لاف می زد. اما گلیسون دریافت که این فقط یکی از هزاران دروغ ملیسا است. خانم کدیک آنقدر به دروغ گفتن علاقه داشت که در وصیت نامه خود به ملک آسپن اشاره کرد و آن را به یکی از اعضای خانواده سپرد ، علی رغم اینکه این ملک را اجاره داده بود.

آقای گلیسون گفت: “واقعیت این بود که او هرگز ، بر اساس تحقیقاتی که ما تاکنون انجام داده ایم ، مالک آسپن نبوده است.” “سبک زندگی عجیب و غریب او اساساً توسط کلاهبرداری از سرمایه گذاران تأمین میشد. برای اینکه به زیر و بم روش های ملیسا کدیک بپردازیم ، محققانی مانند آقای گلیسون مجبور شده اند طرز فکر او در انتقال سرمایه ها را زیر ذره بین قرار دهند. وی گفت: “من فکر می کنم کسی که بسیار کاریزماتیک است یک ویژگی اساسی در وجودش دارد.  سطح بالایی از از اعتماد به نفس و شکست ناپذیری .”

خبر خوبی به سرمایه گذاران

در میان خبرهای خوب ، مصاحبه ۶۰ دقیقه ای نشان می دهد که بخشی از پول های سرمایه گذاران کشف شده است. خانم کدیک از پول های سرمایه گذاران برای خرید سهام استفاده کرد اما همه آنها به نام خود او بود و او تمام سود سهام خود را برای تأمین هزینه های بالای زندگی خود نگه داشت.

آقای گلیسون گفت: “ما اطمینان داریم که سرمایه ی همه ی طلبکاران به طور تمام و کمال به  انها برگردانده میشود.”

خانه ملیسا کدیک به فروش می رسد!

خانه خانم کدیک در هفته های آینده به فروش میرسد ، خانه ای که ممکن است بیش از ۹ میلیون دلار قیمت داشته باشد. به استثنای مبلغ ۳٫۸ میلیون دلاری که هنوز در رهن مانده است ، ممکن است ۵ میلیون دلار بیشتر از این دارایی برای سرمایه گذاران وجود داشته باشد که بتواند طلب انها را به طور کامل بپردازد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=397077
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://9now.nine.com.au/60-minutes/melissa-caddick-60-minutes-husband-still-believes-shes-innocent-despite-mounting-evidence-of-fraud/1b1cf30d-e0ac-4f83-8f0c-e87b087ec492

برچسب ها

ثبت نظر

-