چگونه با هزینه کم لباس های خود را نو کنیم ؟

  • کد خبر : 396820
  • 16 اسفند 1399 - 9:59
چگونه با هزینه کم لباس های خود را نو کنیم ؟

ما زنان عاشق خرید کردن هستیم ولی ممکن است بعد از خرید یک کالای گران  قیمت عذاب وجدان داشته باشیم و یا با دیدن برچسب قیمت شوکه شویم.یا اید در حال پرداخت بدهی هستید و بودجه کافی برای خرید ندارید.بنابراین ، چگونه می توانید کمدی از لباس های شیک ، مد روز و بدون صرف هزینه زیاد داشته باشید؟ آیا می دانید که چگونه  با هزینه کم برای لباس میتوانید خوشتیپ شوید؟

آیا آماده اید که یاد بگیرید چگونه با بودجه کم خرید کنید؟! نگران نباشید … خیلی راحت تر از آن چیزی است که فکر می کنید!

هزینه کم برای لباس

نکات کلیدی، هزینه کم برای لباس

اگر با بودجه کم آماده شیک پوش شدن هستید ، چند نکته و ترفند صرفه جویی در هزینه وجود دارد که باید ابتدا ان نکات را یاد بگیرید. به طور کلی ، شما می خواهید کمتر از ۵٪ از درآمد خود را صرف لباس کنید. بنده شخصاً فکر می کنم ۲٪ برای یک کمد زیبا و شیک کافی باشد. همچنین ، به یاد داشته باشید ، انتخاب ارزان ترین مکان برای خرید لباس ، ممکن است در بلند مدت تصمیم شخصی یک فرد صرفه جو نباشد.

>>>مطالب بیشتر:

نکاتی موثر برای آموزش لباس پوشیدن به کودک دلبندتان

طرز لباس پوشیدن هر فرد، چه خصوصیاتی از او را به شما نشان می دهد؟

🔴 نیاز ها در مقابل خواسته ها

من تازه عروس بودم و از بازار تازه به خانه برگشته بودم. همسرم از من پرسید چه چیزهایی خریدم. و من با افتخار ، خریدهای آن روزم را نشان دادم. سپس ، او به من نگاه کرد و پرسید ، “جدی ، تو به ۶ پیراهن سبز نیاز داری؟” قسمت خنده دار این است که من پیراهن سبز نداشتم و دلم میخواست رنگ سبز در کمد لباسم داشته باشم. صرف نظر از این ، آن جمله به من خیلی چسبید. بنابراین ، در زمان خرید از خود بپرسید آیا این یک نیاز است یا خواسته. داستان پیراهن سبز مرا  به یاد داشته باشید. همین یک جمله باعث شد که یاد بگیرم چگونه در خرید لباس صرفه جویی کنم. خواستن در مقابل نیاز!!

کیفیت به جای قیمت

🔴 در نظر گرفتن کیفیت به جای قیمت

یک نکته مهم در مورد خرید لباس ، در نظر داشتن کیفیت است. بعضی اوقات ارزش دارد که چند دلار اضافی برای کالاهای با کیفیت بالا خرج کنید. در این باره خیلی فنی نباشید یا درگیر ریاضیات نشوید. درک آن کاملاً ساده است. هزینه کالا را بر تعداد دفعاتی که احتمالاً آن را خواهید پوشید تقسیم کنید. برای مثال  لباس تابستانی مورد علاقه من ۴۵ دلار بود. احتمالاً هر سال ۱۵ بار آن را بپوشم (این احتمال قطعی نیست – شاید آن را بیشتر بپوشم چون آن را دوست دارم). بنابراین برای هر بار پوشیدن در عرض یک سال فقط ۳ دلار برای من هزینه بر میدارد.

این یک درس عالی در مورد چگونگی پس انداز هنگام خرید لباس با بودجه کم است.

خرید آنلاین

🔴 خرید آنلاین

در کل کار راحت تر و آسان تر است. اما ، خرید آنلاین لباس برخی اوقات می تواند چالش بر انگیز باشد. بنابراین ، مارک های مورد علاقه خود را پیدا کنید و سایز قطعی خود را بدانید. همچنین مطمئن شوید که اگر لباس اندازه تان نبود حق تعویض را دارید. پیدا کردن چنین مراکز خریدی کا را بسیار راحت تر میکند.

🔴 زمان خرید لباس

در پایان فصل خرید کنید تا از بهترین تخفیف ها و کاهش قیمت ها بهره ییرید. به عنوان مثال ، در اواخر پاییز لباس های تابستانی را خریداری کنید. و از ماه های اردیبهشت یا خرداد خرید کالاهای زمستانی را شروع کنید. فقط زیاد با این موضوع کلافه نشوید که ممکن است از مد بیفتد. بله ، برای پوشیدن آن باید مدت زمان بیشتری صبر کنید ، اما این می تواند هنگام خرید لباس با بودجه کم کار ساز باشد.

هزینه کم برای لباس

🔴 مقدار بودجه خود را در نظر داشته باشید

چقدر میخواهید برای خرید یک کالای معین صرف کنید؟! برای موفقیت در خرید لباس با بودجه پایین ، باید قبل از شروع خرید تصمیم بگیرید که چقدر حاضرید برای کالای مورد نظر خود پول پرداخت کنید. بودجه ، توانایی مالی و تمایل به داشتن یک زندگی صرفه جوییانه در افراد متفاوت است. بنابراین ، شما باید خودتان تصمیم بگیرید و بدانید که با کدام روش نتیجه مطلوب تری خواهید گرفت.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=396820
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://moneybliss.org/how-to-to-shop-clothes-on-a-budget/

برچسب ها

ثبت نظر

-