رنگ مانتو سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 396740
  • 14 اسفند 1399 - 11:25
رنگ مانتو سال ۱۴۰۰

بهترین رنگ مانتو برای سال ۱۴۰۰

بعد از پیروزی جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۷، حجاب در ایران معنی دیگری گرفت. در ابتدا حجاب به معنی پوشیدن چادر در تمام اماکن عمومی بود و پس از آن مانتو. مانتو یکی از پوشش های حداکثری در ایران می باشد. بنابراین رنگ و مدل آن بسیار مهم می باشد و در ایجاد تیپ دلخواه ضروری است. انتخاب یک مانتو با رنگ و مدلی که برای ظاهر فرد مناسب باشد، به ظاهر فرد، زیبایی صد چندانی خواهد بخشید.
هر سال رنگ خاصی مد می شود و رنگ انتخاب مانتو و لباس برای آن سال می باشد.رنگ امسال مانتو و پوشش برای خانم ها و آقایون زرد لیمویی و خاکستری می باشد. که البته خانم ها بیشتر شامل این انتخاب رنگ می شوند.اکثر خانم ها مانتوی مختلفی را انتخاب می کند که با استایل او هماهنگ باشد.

مانتو رنگ سال
مانتو ها انواع مختلفی دارند

از جمله:

مانتو های دو تیکه:

که مد امسال می باشند چون می توانند هر دو ترکیب رنگ را در خود جای دهند.
مانتویی با یک بالاپوش و قسمت زیرین. که قسمت روی آن زرد لیمویی و قسمت زیرین آن، خاکستری یا بالعکس می لاشد.

مانتوی اسپرت:

که متناسب با استایل هر خانمی که ممکن است اسمرت پوش،باشد انتخاب می شود.

مانتوی جلو باز

در گذشته این مانتو ها، در جلوی خود دکمه و زیپ داشتند اما با گذشت زمان دکمه یا زیپ آن ها حذف شد و اکثرا به صورت جلو باز پوشیده می شوند.

مانتو رنگ سال

چه کسی رنگ سال را انتخاب می کند؟

شرکت پنتون به عنوان انتخاب کننده ی غیر رسمی رنگ در هر سال شهرت دارد. او هر ساله، رنگ خاصی را انتخاب و به عنوان رنگ سال معرفی می کند.
رنگ زرد به خاطر القای حس قدرت، انرژی و سرزندگی انتخاب شده است و رنگ خاکستری طوسی به خاطر سایه های روح انگیز و تلاش برای نشاط مورد گزینش قرار گرفته است.
شرکت رنگ پنتون در شهر کارستالت نیوجرسی آمریکا قرار دارد. و به دلیل برند سازی قوی، بزگ ترین مد ساز تمام دنیای مد را مجبور به تابعیت از خود کرد.

>>>بیشتر بخوانید:

 

چه رنگ مویی در سال ۱۴۰۰ مد است؟

رنگ‌های دکوراسیون سال ۲۰۲۰

فلسفه انتخاب رنگ‌ سال چیست؟

چگونگی پوشیدن لباس در نوروز

به خور فرهنگ و سنت هر فردی از منطقه ای، لباس مخصوصی پوشیده می شود. برخی دکورهای گران قیمتی می خرند و برخی فقط سفره هفت سین خود را می چینند و برخی هم فقط منزل خود را تمیز می کنند. به هر حال هر کسی با هر فرهنگی و هر شرایط مالی سبک خاص خود را برای استقبال از بهار دارد.درختان شکوفه می دهند و پرندگان آواز می خوانند.
مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها از همه خوشحال تر هستند چون می دانند در اولین روز سال نو تمام نوه ها و خانواده ی آن ها به دیدارشان خواهند آمد.

اگر از بزرگ تر هایتان بپرسید چرا در این روز اینقدر خوشحال هستند خواهند گفت چون در آن روز تعادل شب و روز را جشن می گیرند.
هیچ کس ریشه ی این جشن را به خوبی نمیداند. برخی می گویند به دلیل ریشه های قدیمی در آیین و سنن زرتشت دارد. چیزی که مشخص است این مراسم به حداقل ۳۰۰۰ سال قبل بر می گردد.

زرتشت اعتقاد دارد نه تنها نوروز غلبه شب بر روز است بلکه غلبه ی نیکی ها بر بدی ها هم می باشد.سفره ی هفت سین شامل سیب، سمنو، سماق، سرکه، سیر، سنجد، سبزه می باشد که هر کدام نماد چیزی هستند.سیب نمادی شادی و انرژی، سبزه نماد زنده شدن دوباره ی طبیعت، سیر نماد سلامتی، سرکه صبر و تدبر می باشند.

ترکمن ها و تمامی مرز و بوم ایران، لباس مخصوص خود را برای آغاز سال جدید یا نوروز دارند. لباس هایی زیبا که چشم هر کسی به آن خیره می ماند.اکثریت مناطق ایران مانتو را به عنوان لباس رسمی خود می پوشند. بنابراین برای انتخاب زیبا ترین مانتو رنگ جالب

Www.cheetah.adventure.com

Www.asriran.com

Www.vigan.com

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=396740
  • نویسنده : راضیه قوامی
  • منبع : Www.cheetah.adventure.com

برچسب ها

ثبت نظر

-