رنگ موی سال ۱۴۰۰

چه رنگ مویی در سال ۱۴۰۰ مد است؟

  • کد خبر : 396690
  • 14 اسفند 1399 - 10:35
چه رنگ مویی در سال ۱۴۰۰ مد است؟

سال جدید که همه چیز نو می شود من هم باید جدید باشم. ممکن است از قیافه کنونی خود خسته شده باشید اما نمی دانید چه کنید؟ شما با تغییر رنگ موی خود می توانید ظاهر خود را تغییر شگرفی دهید و جذاب تر به نظر آیید.طیف های رنگ مو کم نیستند. رنگ های سال ۱۳۹۹ بیشتر رنگ هایی با طبع طبیعی بودند که ماندگاری پایینی داشتند مانند بلوند و قهوه ای دارچینی. اما رنگ موی سال جدید چیست؟ اما رنگ مو سال 1400 چه رنگی است؟

رنگ موی سال جدید کمی به طرف رنگ های نرمال تر پیش می رود. این بدان معنی نیست که موی خود را صورتی روشن کنید. اما اگر می خواهید، توصیه های مفیدی راجع به آن کرده ایم. در عوض، بسیاری رنگ های غیر منتظره با سایه های کلاسیک وجود دارند که بسیار شیک هستند.
چرا دوست دارید موهای خود را هایلایت کنید وقتی می توانید شامپاین نقره ای کنید.با یک آرایشگر حرفه ای صحبت کنید و از او بخواهید بهترین رنگ مو را به شما معرفی کند. این رنگ مو می تواند در طیف رنگی بلوند تا آبی روشن قرار گیرد.


۵۰ سایه رنگ قرمز

در سال جدید قرمز یکی از پر متقاضی ترین رنگ ها می باشد. پس می توانید سایه های قرمز را امتحان کنید که عالی ترین رنگ سال می باشد. قرمز بهترین رنگ است چون می تواند زیبایی طبیعی شما را بیشتر جلوه گر کند.
هر رنگی از صورتی توت فرنگی بی حال تا سایه های قرمز برای جلوه ی بیشتر رنک پوست و مو به کار می آید.

تنظیم قاب های صورت

سال قبل، دو رشته موی رنگ کرده اطراف صورت، پر طرفدار ترین هایلایت مو بود اما یرای رنگ موی سال 1400 شما می توانید رشته موهای جلوی سر خود را رنگی روشن تر و بقیه سر خود را رنگی تیره تر بزنید.


زمستان گرایی

دی بلت یکی از آرایشگران حرفه ای می گوید: زمستان امسال خانم ها رنگ موی خود را تغییر نمی دهند بلکه در حال تغییر رنگ سایه های موی خود هستند.
مشتریان برای تابستان و بهار امسال دنبال رنگ موهای جدید تری هستند. افراد بور، سایه های بور را به موهای خود می افزایند.”
آن ها موهای خود را با رنگ های متمایل به کره ای براق تر می کنند و آن ها را با تناژهای گل همیشه بهار، هلویی یا زردآلویی تغییر می دهند.
و برای افراد سبزه، افزودن براق کننده به رنگ موی طلایی و کهربایی توصیه می شود. افزودن این طیف های سایه به رنگ موی آن ها به صورت آن ها گرما و تازگی می بخشد.

مش قهوه ای

ایجاد رگه های قهوه ای ظریف روی موی تان به صورت شما بعد می بخشد و نگاه شما را دلنشین تر و نافذ تر می کند. از آرایشگر خود بخواهید سایه های ریز عمیق قهوه ای را در موهای شما به کار برد.


رنگ موی سیاه

رنگ سیاه همیشه نشان شکوه و جلال و مسئولیت پذیری بوده است. به کار بردن رنگ سیاه برای افراد سفید پوست، سبب می شود صورت شان سفید تر و درخشان تر به نظر آید و صورت سیاه پوستان را جذاب تر کند. سیاه همیشه رنگ سلامت صورت می باشد.

>>> پیشنهاد می کنیم حتما بخوانید:

چه رنگ مویی به پوست شما می آید؟

آیا رنگ مو باعث ابتلا به سرطان می‌شود؟

باورهای غلط درباره ریزش مو

مش بلوند

اگر دوست دارید موهای شما در سال جدید بلوند باشد بهتر است از آرایشگر خود بخواهید رگه های بلوندی روی موی شما ایجاد کند.

رنگ موی سال 1400

تناژ نقره ای

برای داشتن رنگ مویی هم سرد و هم گرم باید روی رنگ بلوند خود طیف رنگ سردی بگذارید. این گزینه برای افراد بور که مز خواهند کمی گرمی به پوست خود بدهند عالی است.از آرایشگر خود بخووهید تناژهای نقره ای روی رنگ موی بلوند شما قرار دهد.

رنگ مسی

برن می گوید من از طبیعت چیزهای زیادی آموختم. رنگ قرمز برگ های درختان که در فصل پاییز از درختان جدا می شدند و سطح زمین را می پوشاندند. این رنگ مو برای افرادی با پوست تیره مناسب تر است. از آرایشگر خود بخواهید مقداری رنگ قرمز براق روی رنگ موی قبلی شما بزند.

رنگ موی سال 1400

رنگ موی سال 1400 ، بلوند کودکانه

در سال جدید رنگ موی بلوند کودکانه مد است. می توانید رنگ بلوند را روی موهای خود بزنید نه ریشه مو و آن را طبیعی نگه دارید.

درخشش ماهون

تغییر رنگ مو از قرمز به هلویی در سال گذشته بسیار کاهشی بود. و این رنگ امسال مد نخواهد بود. درخشش ماهون تکرار همین رنگ است و کاملا برای موهای تیره مناسب می باشد.

رنگ موی سال 1400

تروپز شنی

این سایه ی شنی زیبا، امسال طرفداران بسیاری پیدا خواهد کرد. این رنگ نه خاکستری نه طلایی است بلکه ترکیبی از زیبایی هر دو رنگ می باشد. مخلوطی از رنگ خاکستری با رگه هایی طلایی، رنگی چند بعدی از بژ سرد ایجاد می کند که برای افرادی که می خواهند در تمام طول سال فضای ساحلی خود را حفظ کنند واقعا عالی است.

مش های معکوس

مش های معکوس، قطعا روند جدیدی برای رنگ‌مو است. برای ایجاد این رنگ زیبا، رنگ موی پایه از شما باید یک درجه روشن تر از رنگ پوست شما باشد و قسمت پایین موهای خود را می توانید رنگ دلخواه خود بزنید.

چند مدل رنگ موی زیبا برای ایده گرفتن:

رنگ موی سال 1400

رنگ موی سال 1400

رنگ موی سال 1400

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=396690
  • نویسنده : راضیه قوامی
  • منبع : Www.Glamour.com

برچسب ها

ثبت نظر

-