جون دل شکارچی زنان، پرونده های باز شاخ اینستاگرام!

  • کد خبر : 396580
  • 13 اسفند 1399 - 10:17
جون دل شکارچی زنان، پرونده های باز شاخ اینستاگرام!

 

به گزارش نیوز: به تازگی خبری مبنی بر این که جون دل شکارچی زنان شده، باعث شوکه شدن دنبال کنندگان فضای مجازی به خصوص اینستاگرام شده است. این شاخ اینستاگرامی، در صفحات مجازی دست به کلاهبرداری از زنان زده است.

جون دل کیست؟

نام او سهیل سنگرزاده متولد ۱۳۶۴/۰۷/۱۵در شهر بندرعباس است. حرفه او بدنسازی و مربی پرورش اندام که فعالیت خود را از سال۱۳۷۸ تاکنون آغاز کرده است.

آقای سهیل سنگرزاده «Soheil Sangarzadeh» بدنساز و چهره محبوب این روزهای اینستاگرام متولد پانزدهمین روز از مهرماه سال ۱۳۶۴ در شهر بندرعباس است و در حال حاضر در کالیفرنیا آمریکا زندگی میکند. وی فرزند مرحوم حسن سنگرزاده است. سهیل وقتی که ۱۴ سال داشت پدرش را از دست داد. او با تیپ خاص و تیکه کلام هایی که دارد توانسته به یکی از افراد مشهور در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

مشخص شده که، سهیل سنگرزاده معروف به جون دل مبلغ ۵۰ هزار دلار از یک خانم ایرانی مقیم استرالیا به بهانه سرمایه گذاری در املاک کلاهبرداری کرده است. این خبر را ماریا یا همان مریم ۵۰ ساله یکسال قبل به خبرنگار بخش پرورش اندام نیوز گفته بود.

و همچنین  مشخص شد جون دل در ۵ فقره مبالغ ۵۰ هزار دلار از این خانم کلاهبرداری کرده که ۲۵۰ هزار دلار می‌شود.

>>>بیشتر بخوانید:

سهیل سنگرزاده، جون دل شکارچی زنان، پرونده های باز شاخ اینستاگرام!

جون دل شکارچی زنان

شخصی که از سهیل سنگرزاده و اطرافیانش ضربه وحشتناکی خورده بود با نیوز تماس گرفت و تمام این مطالب را تایید کرد و قول داد در ادامه دست به افشاگری‌های بیشتری خواهد زد. او گفت سهیل سنگرزاده اصلا آن چیزی که فکرش را می‌کنید نیست.

جون دل شکارچی زنان و قربانی دیگر

یکی دیگر از قربانیان سهیل سنگرزاده به نیوز گفت که از این آدم و آشنایانش طوری ضربه خوردم که هنوز توان ایستادن ندارم. به دلایلی که از گفتم آن معذوریم این شخص حاضر نشد جزییاتی بیشتری از این ماجرا در اختیار نیوز بگذارد.

جالب است بدانید شخصی که به قول خودش با ریشه هایش درد را لمس کرده یک کلاهبردار به تمام معنا است. گردنبندی که در کلیپ هایش دیده می‌شود و نماد این کلاهبردار هم است برای زنی به نام پریسا. ح است که همراه ۳۵۰ هزار دلار توسط جون دل به سرقت رفته است.

اینطور که به نظر می‌رسد تعداد شاکی‌های جون دل خیلی بیشتر از این‌ها است. هم رشته‌های سهیل سنگرزاده تایید کردند که در اوایل دهه نود در بلوار فردوس تهران پس از ارتباط با زن‌ها کلاهبرداری‌های خود را شروع کرده و اقدام‌های خود را تا ملبورن استرالیا و کالیفرنیای آمریکا ادامه داده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=396580

ثبت نظر

-