قتل شوم زن جوان آرایشگر توسط رفیقش

  • کد خبر : 396258
  • 11 اسفند 1399 - 9:39
قتل شوم زن جوان آرایشگر توسط رفیقش

قتل زن آرایشگر

به گزارش حوادث نیوز:بعد از گذشت کمتر از یک سال از قتل هولناک دختر جوان مشکین شهری به نام سودا حسن زاده ،قاتل او در یک قدمی قصاص قرار گرفت.

سودا حسن زاده نام دختر جوان آرایشگری است که توطئه قتل او را رفیق خائنش کشید و با انگیزه سرقت اموال او این نقشه شوم را به کمک مرد مورد علاقه و برادر خود عملی کرد.

نوزدهم اسفند ماه ۹۸،سودا حسن زاده ،زن جوان آرایشگر مشکین شهری منزل خود را به قصد مهمانی خانه رفیق گرمابه و گلستانش ترک کرد،اما دیگر بازنگشت.

در حالی که تلاش خانواده او برای یافتن ردی از سودا ادامه داشت،جسد سوخته زن جوان توسط یک چوپان در نزدیکی سد احمدبیگلو کشف شد.

قتل زن آرایشگر

 

نقشه قتل توسط رفیق سودا

از آنجا که آخرین شب،سودا به قصد منزل دوستش به نان مریم خانه را ترک کرده بود،زن جوان به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت.این در حالی بود که دوربین های مدار بسته مقابل خانه وی،تصاویر مریم و مرد مورد علاقه اش و برادرش را حین انتقال جسد نشان می داد.

بالاخره متهمان دستگیر شدند و به قتل سودا اعتراف کردند.

اعتراف هولناک به قتل زن جوان

مرد مورد علاقه مریم به نام موسی در اعتراف به قتل گفته بود که او و مریم با انگیزه سرقت طلاهای سودا،سناریوی قتل را طراحی کردند.

پس از کشتن وی،جسد را با کمک برادر مریم سوزاندند.

متهمان هفته گذشته در دادگاه محاکمه شدند و رای دادگاه پس از مشورت قضات صادر شد.

>>>بیشتر بخوانید:

قتل همسر در شب ولنتاین

دورهمی دوستانه، قتلگاه خونین مهمان ها شد!

قاتل به قصاص محکم شد

مطابق رای صادر شده از سوی دادگاه،موسی به اتهام مباشرت در قتل عمدی سودا به قصاص محکوم شد.رای صادر شده پس از پرداخت سهم دیه ولی دم صغیر یعنی فرزند سودا که تقاضای دیه کرد و همچنین پرداخت تفاضل دیه از سوی اولیام دم خواستار قصاص،قابل اجراست.

همچنین موسی به دلیل جنایت بر میت از طریق آتش زدن جسد، به پرداخت یک دهم دیه کامل با احتساب ماه حرام و هفتاد ضربه شلاق محکوم شد.

همچنین وی به اتهام مشارکت در سرقت اموال مقتول به پانزده ماه حبس و تحمل هفتاد و دو ضربه شلاق و رد اموال مسروقه متهم شد.

موسی همچنین به پرداخت پنج میلیون ریال نریمه نقدی بابت تخریب عمدی سیم کارت سودا و ۱۴ ماه حبس بابت آتش زدن عمدی اموال وی محکوم شد.که حکم صادر شده بعد از مهر تائید از سوی دیوانعالی کشور در آستانه اجرا قرار دارد.

۱۴ سال حبس برای رفیق مقتول

مریم به اتهام معاونت در قتل رفیق خود به تحمل ۱۴ سال حبس محکوم شد.او به اتهام جنایت بر میت به ۲۵ ضربه شلاق،به اتهام مشارکت در سرقت به تحمل پنج ماه حبس و ۲۲ ضربه شلاق و رد اموال مسروقه محکوم شد.

حکم صادر شده از سوی دادگاه در خصوص اتهامات مریم نیز در دیوانعالی کشور تائید شد.

برادر مریم هم به اتهام مساعدت در خلاصی متهمان به ۱۵ ماه حبس،به اتهام معاونت در آتش زدن اموال مقتول به پنج ماه حبس و به اتهام معاونت در جنایت بر میت به تحمل ۲۲ ضربه شلاق محکوم شد.اما با طرح ایراداتی از سوی دیوانعالی کشور به حکم صادر شده در خصوص اتهامات برادر مریم،حکم صادر شده نقض گردیده و رسیدگی به اتهامات در شعبه هم عرض انجام خواهد شد

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=396258

برچسب ها

ثبت نظر

-