با رعایت این نکات آرایش بهتری داشته باشید!

  • کد خبر : 395979
  • 09 اسفند 1399 - 8:13
با رعایت این نکات آرایش بهتری داشته باشید!

چگونه بهترین آرایش را انجام دهیم؟ آموزش گام به گام

آرایش یک جزء جدایی ناپذیر در تمام دوران بوده است. مردم مصر، یونان، روم قدیم نیز از آرایش برای زیبایی خود استفاده می کردند.آرایش برای مردان و زنان در تمامی دوران ها وسیله ای برای زیبا کردن ظاهر بوده و می باشد.با وجود این، در قرن حاضر یا گذشته ها، ظاهری ذاتی یا همان طبیعی موردی است که روی آن تاکید بی شمار شده است.یادگیری آرایش به طوری که زیبایی شما طبیعی تر به نظر آید، یک هنر است. هنری زیبا و وصف ناشدنی.پس به شما توصیه می کنم این نوع آرایش را به خوبی یاد بگیرید.

در ادامه تمام مراحل یک آرایش خوب و بی نظیر گام به گام توضیح داده شده است. لطفا با ما همراه باشید.برای آغاز آرایش، هیچ گونه قانون خاصی وجود ندارد. هیچ قانونی وجود ندارد که آرایش را از چشم یا قسمت دیگر صورت آغاز کنید.اما آنچه همه ی کارشناسان با آن موافق هستند این است که آرایش را باید از قسمتی شروع کرد که برای شما سخت تر می باشد.
در حین آرایش، سعی کنید طوری آرایش کنید که طبیعی به نظر آید نه اینکه بعد از اتمام آرایش صورت شما غیر طبیعی و مصنوعی دیده شود.


توجه: برای یک آرایش خوب و طبیعی بهتر است از لوازم با کیفیت استفاده کنید. از برس های آرایش تا کرم و لوازم دیگر، لوازم با کیفیت استفاده نمایید.

>>>بیشتر بخوانید:

گل همیشه بهار مزایا و زیبایی

جراحی زیبایی گوش/اتوپلاستی

واژینوپلاستی؛ جراحی‌ زیبایی واژن

۱. پوست خود را مرطوب نمایید.

بهتر است پوست شما مرطوب باشد. به همین دلیل اگر پوست خشکی دارید بهتر است آن را با کرم های هیدراته مرطوب کنید تا آرایش هم به خوبی روی صورت شما بنشیند.

۲. قسمت زیرین آرایش را آماده کنید.

پایه آرایش همیشه از اهمیت خاصی برخوردار بوده است. برای اینکه گردن و صورت شما سطح یکنواخت و صافی داشته باشید می توانید از کرمی برای پایه ی آرایش خود استفاده کنید. با استفاده از یک برس، کرم را به پوست صورت و گردن خود بزنید. کرم های پایه به سه نوع مایع، پودری و کرمی موجود می باشند. از هر کدام که راحت تر هستبد و روی پوست تان بهتر می خوابد، می توانید استفاده کنید. اگر از جمله افرادی هستید که دوست ندارید تمام پوست خود را کرم بزنید، می توانید کرم را فقط به جاهایی که نیاز است بکار برید.
به هر حال استفاده از کرم پایه در زیباتر دیده شدن آرایش شما بسیار مهم است.

آرایش خوب

۲. کانسیلر را فراموش نکنید.

از کانسیلر برای مخفی کردن قسمت های تیره یا مشکل دار پوست خود استفاده کنید. معمولا کانسیلر را به قسمت های جای اخم می زنند. به صورت مثلثی شکل به زیر چشم ها می زنند تا چشم ها ظاهر بهتری پیدا کنند. روی گونه ها، پیشانی و همچنین روی چانه را نیز با کانسیلر می پوشانند. استفاده از کانسیلر سبب می سود تیره گی های پوست، جای جوش و اخم دیده نشود و پوست شمد طبیعی تر به نظر رسد.

۳. آرایش چشم

حال زمان آرایش چشم است که مهم ترین قسمت آرایش و حتی می توان گفت احتمالا سخت ترین قسمت آرایش صورت می باشد.
برای آرایش چشم می توانید از خط چشم با کیفیت عالی استفاده کنید. برس برای خط چشم باید جنس قابل انعطاف و نرمی داشته باشد.
برخی افراد آرایش چشم را اول انجام می دهند اما بهترین زمان آرایش همین مرحله سوم می باشد.

آرایش خوب

۴. استفاده از رژ لب

بارز ترین قسمت آرایش بعد از آرایش چشم، آرایش لب می باشد. برای این کار می توانید از رژی با رنگ دلخواه خود استفاده کنید تمامی لب را بزنید یا اگر تمایل به کشیدن خط لب دارید. ابتدا خط لب خود را مشخص کنید بعد رژ بزنید.
برای تثبیت کار می توانید پودر یا اسپری بزنید تا رژ شما زود پاک نشود.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=395979
  • نویسنده : سیده راضیه قوامی
  • منبع : Www.bebeautiful.in.com

ثبت نظر

-