قصاص فرجام شوهرکشی با قندشکن

  • کد خبر : 395599
  • 05 اسفند 1399 - 1:45
قصاص فرجام شوهرکشی با قندشکن
 عصر هفتم اردیبهشت‌ماه۹۶ راننده یک تاکسی در حالی‌ که هراسان بود با پلیس تماس گرفت و از جنایتی فجیع خبر داد.این مرد به مأموران گفت: ساعتی قبل زن جوانی را از خیابان ششم نیروی هوایی سوار ماشین کردم تا به حاشیه تهران ببرم اما به‌محض این‌که او از ماشین پیاده شد با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدم. زن جوان بسته مشکوکی که پتو پیچ بود را حمل می‌کرد اما موقع پیاده شدن از ماشین دست خونین مردی از میان پتو بیرون افتاد.
شوهرکشی با قندشکن

با این تماس مأموران پلیس به نشانی موردنظر رفتند و زن ۴۵ساله به‌نام مریم را بازداشت کردند. این زن همان‌جا به قتل شوهر سابقش به‌ نام اردشیر اعتراف کرد و گفت: من و شوهرم به‌خاطر اختلافاتی که داشتیم از هم جدا شدیم. گاهی برای دیدن دخترم به خانه شوهر سابقم می‌رفتم. روز حادثه به آنجا رفته و دوباره با اردشیر دعوای‌مان شد که ابتدا با قندشکن به سرش ضربه زده و بعد با چاقو او را کشتم. برای این‌که جسد را راحت انتقال دهم، دست و پای او را قطع کردم.

قتل شوم زن جوان آرایشگر توسط رفیقش

۹ ماه شکنجه پسر ۹ساله در خانه روستایی (+عکس)

پس از رسیدگی به این پرونده، تحقیقات جنایی آغاز شد و متهم در ادامه ادعای جنون را مطرح کرد که این ادعا بعد از بررسی در کمیسیون تخصصی پزشکی قانونی رد شد. با ارسال پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران، دختر مقتول برای مادرش درخواست قصاص کرد.

در ادامه متهم هم در دفاع از خود گفت: قصد کشتن همسرم را نداشتم. وقتی درگیر شدیم و فحاشی کرد، خیلی ناراحت و از خود بی‌خود شدم. او را کشتم و خیلی زود از کارم پشیمان شدم. آن زمان آن‌قدر حالم بد بود که نمی‌دانم چند ضربه به او زدم. قضات پس از شنیدن دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، او را به قصاص محکوم کردند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=395599

برچسب ها

ثبت نظر

-