ائتلاف پشت‌پرده در سئول

  • کد خبر : 395596
  • 05 اسفند 1399 - 1:42
ائتلاف پشت‌پرده در سئول

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم؛  عده‌ای در فدراسیون می‌گویند حیدر بهاروند با وجود آن‌که تائید صلاحیت نشده، در لحظه آخر با حکم فیفا وارد انتخابات می‎شود و گوی سبقت را از رقبا می‌رباید و ریاست موقت خود را تبدیل به ریاست قطعی می‌کند. عده‌ای دیگر اما می‌گویند او به انتخابات نخواهد رفت اما به عنوان مرد سایه، نقشه راه را می‌چیند. بهاروند به عنوان رئیس سازمان لیگ و سرپرست موقت فدراسیون فوتبال، قاعدتا در این ماه‌ها آنقدر فرصت داشته که بتواند قدرت خود را در مجمع فدراسیون بیشتر و بیشتر کند. منابع مالی سازمان لیگ در اختیارش قرار دارد. در فدراسیون هم همه چیز تحت سیطره اوست. تا به حال هیچ کاندیدایی به اندازه حیدر بهاروند همه چیز را در اختیار نداشته. او هم قدرت اول فدراسیون به حساب می‌آید و هم قدرت اول سازمان لیگ، بنابراین کاملا طبیعی است که در بازی انتخاباتی با قدرت برنده شود. خبرهای رسیده اما حکایت از آن دارد اتفاقات دیگری در پشت پرده در جریان است. اتفاقاتی که شاید از شنیدن آنها تعجب کنید.

 ائتلاف پنهانی

حیدر بهاروند و کیومرث هاشمی ائتلاف کرده‌اند. در حال حاضر گزینه وزارت ورزش و دولت در انتخابات فدراسیون فوتبال عزیزی خادم است.

در واقع آنها وقتی گزینه دیگری نداشتند روی او به اجماع رسیدند.

مجموعه در حال حاضر روی یک نفر به جمع‌بندی نهایی نرسیده چراکه بعضی از آرا در اختیار وزارت ورزش است و بخش عمده آرا در اختیار فدراسیون فوتبال. حیدر بهاروند ظاهرا به این نتیجه رسیده اگر به انتخابات وارد شود بهتر است به عنوان نایب رئیس در فدراسیون به کارش ادامه دهد. یک منبع خبری و آگاه فاش کرد او با همین دست فرمان، جلسه‌ای محرمانه و پنهانی با کیومرث هاشمی دبیر‌کل سابق کمیته ملی المپیک داشته است. در واقع این دو به یک نتیجه رسیده‌اند؛ ائتلاف برای به دست گرفتن قدرت. بهاروند به هاشمی گفته در صورتی که حضورش در کارزار انتخاباتی منتفی شد، قطعا از او حمایت می‌کند، به شرط آن‌که خودش نایب رئیس اول فدراسیون او باشد. ولی یک ابهام وجود دارد؛ کیومرث هاشمی، بهاروند را به عنوان نایب رئیس خود به مجمع معرفی نکرده است. آن فرد آگاه می‌گوید: «قرار بر این شده که یکی از نواب پیشنهادی رای نیاورد و سپس در ادامه آقای بهاروند برای مجمع بعدی، به عنوان نایب رئیس معرفی شود!»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=395596

ثبت نظر

-