قراردادم درست نشود، می‌روم!

  • کد خبر : 395571
  • 05 اسفند 1399 - 1:11
قراردادم درست نشود، می‌روم!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ،  قائدی در ابتدای فصل با سعادتمند مدیرعامل وقت استقلال به توافق رسید قرارداد ۵/۱ میلیارد‌ی‌اش فسخ شود و مثل وریا غفوری قراردادی ۶ میلیارد تومانی امضا کند. باشگاه اما نسبت به همان قرارداد وریا هم اعتراض دارد. چندی قبل سازمان بازرسی تعدادی از قراردادهای بازیکنان را زیر سؤال برد و در نهایت به فسخ قرارداد غیرقانونی وریا گیر داد. به همین دلیل مددی در مقابل بازیکنان یک حرف مشترک دارد: «حساس شده‌اند. نمی‌توانیم کار غیرقانونی انجام دهیم.»

این در واقع همان پاسخی بوده که مهدی قائدی هم شنیده است. مهاجم استقلال اما پای خود را در یک کفش کرده که با قرارداد قدیم بازی نمی‌کند. به همین دلیل یک هفته‌ای است که در تمرینات استقلال حاضر نشده است. قائدی به مسؤولان استقلال گفته: «بازیکنی داریم که درست بازی نمی‌کند و ۶ میلیارد پول می‌گیرد، چرا من که برای تیم مفید هستم باید ۵/۱ میلیارد دریافتی داشته باشم؟» البته او تنها بازیکنی نیست که چنین درخواستی دارد. چند بازیکن دیگر از جمله آرش رضاوند و داریوش شجاعیان هم به نوع قراردادهای جدید شاکی هستند. به عنوان مثال بابک مرادی برای فصل جاری قراردادی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیونی بسته یا مرادمند قراردادی دو‌ساله به ارزش ۱۲میلیارد تومان امضا کرده است. این رقم‌ها به گوش بازیکنانی که بیشترشان زیر ۵/۱ میلیارد قرارداد دارند رسیده و صدای اعتراض‌شان بلند شده است. منتها همه بازیکنان به تمرین می‌روند ولی مهدی قائدی ترجیح داده اعتراض خود را با غیبت نشان دهد. شاید هم امروز او این دوری را تمام کند و دوباره به تمرینات بازگردد.

 قانونا باشگاه به دلیل غیبت این بازیکن می‌تواند او را جریمه کند. قائدی قرارداد دارد و چه بخواهد و چه نخواهد به لحاظ قانونی حق با استقلال است. منتها مسؤولان از هواداران می‌ترسند و بیم آن را دارند که مبادا غیبت قائدی یا مصاحبه‌های او باعث شود طرفداران سر وقت‌شان بیایند! امتیازی که معمولا بازیکنان دارند و نهایت استفاده را از آن می‌برند. به عنوان مثال در ماجرای اخیر وریا و استقلال، طرفداران با علم به این‌که وریا قرارداد قانونی خود را فسخ کرده و قرارداد جدید بسته، پشت کاپیتان تیم خود در‌آمدند. قائدی که دیگر جای خود دارد. او به دلیل عملکردی که در دو فصل گذشته داشته همواره مورد حمایت هواداران بوده است.

خبرهای تکمیلی از داخل باشگاه حکایت از آن دارد که قائدی تهدید کرده در صورتی که قراردادش درست نشود در فصل نقل‌و‌انتقالات از بند جدایی خود استفاده می‌کند و از استقلال می‌رود. این بازیکن هم مثل بیشتر بازیکنان بندی برای جدایی و ترانسفر شدن در قراردادش جا داده که این حق را به او می‌دهد. انتقال این بازیکن هم دور از ذهن نیست و از سال گذشته پیشنهادهای خوبی از کشورهای عربی و حتی بعضی لیگ‌های اروپایی داشته است.

مازیار فیروزی – گروه ورزش / روزنامه جام جم

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=395571

ثبت نظر

-