چرا چاقی شکمم کم نمی‌شود؟

  • کد خبر : 395481
  • 05 اسفند 1399 - 0:03
چرا چاقی شکمم کم نمی‌شود؟
 بسیاری از افراد چاق بیشتر تمایل دارند که لاغر شوند و با چاقی شکمی خداحافظی کنند. اما این کار به همان سادگی امکان پذیر نیست.

برای کاهش وزن مناسب و کاهش چاقی شکمی کافی است به چند نکته ساده توجه کنید و با رعایت این نکات وزن خود را بر اساس اصول علمی کاهش دهید.

اسموتی گیاهی-پروتئینی بنوشید

 

نوشیدن اسموتی‌های سالم و مقوی مثل اسموتی ترکیبی شیر و خرما می‌تواند به روند کاهش وزن شما کمک زیادی کند. البته مشروط بر آن که شیر پرچرب نباشد و بیش از حد نیز خرما یا شکر اضافه نکنید، شیر سویا نیز از دیگر نوشیدنی‌هایی است که می‌تواند به روند کاهش وزن شما کمک کند.

ماهی دشمن چاقی شکمی

 

پروتئین‌های بدون چربی مانند ماهی یک راه عالی برای مبارزه با چاقی شکمی و تقویت سوخت و ساز بدن است. ماهی شامل مقدار زیادی اسید‌های چرب امگا ۳ سالم است و در نتیجه می‌توان یک منبع غنی و مفید و مناسب بای تامین انرژی بدن باشد.

میوه بخورید و با چاقی شکم خداحافظی کنید

 

میوه‌های خشک می‌توانند منبع خوبی از مواد مغذی و فیبر باشند. اگر به میوه‌های تازه عادت ندارید می‌توانید میوه خشک بخورید، اما اگر به میوه تازه علاقه مندید، میوه تازه بخورید.

برای صبحانه بلغور جو دوسر میل کنید

 

خوردن بلغور جو دوسر به علت سرشار بودن از سبوس و خواص بالای خود می‌تواند روند فعالیت روده بزرگ را بهبود بخشیده و باعث کاهش التهاب بدن شود.

قبل از خواب دوش بگیرید

 

برخی پژوهش‌ها نشان می‌دهد که دوش گرفتن می‌تواند تاثیر مثبتی روی سلامتی داشته باشد و حتی اگر این کار را در ساعات پایانی شب انجام دهید، می‌توانید به روند کاهش وزن خود کمک کنید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=395481

برچسب ها

ثبت نظر

-