معرفی ماشین های قیمت مناسب

  • کد خبر : 395463
  • 04 اسفند 1399 - 22:36
معرفی ماشین های قیمت مناسب
گشتی در بازار، اما می‌تواند به یافتن گزینه‌های مهیجی ختم شود که یا بعضا کسی سراغ آن‌ها نمی‌رود یا اینکه به شدت محبوب هستند. هفت مدل مختلف را در رده قیمتی ۵۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان انتخاب کرده‌ایم که همه به کیفیت، ارزش خرید و دوام ان‌ها اذعان دارند. خبر بد برای خریداران این است که دیگر رسما چیزی به اسم خودرو ۵۰ میلیونی نداریم و همه محصولات بهایی بیشتر از ۵۱ میلیون تومان دارند. خبر خوب، اما وجود مدل‌های کم کارکرد و بسیار تمیز یا صفر کیلومتر است که قیمتی مناسب دارند. اینجا هفت مدل مدنظر ما را می‌توانید ببینید.

۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان

سایپا کوییک پلاس

به جز چند انتخاب وطنی و یکی دو محصول گمنام چینی، حالا دیگر هیچ خودرو مناسبی در این رده قیمتی نیست. با این حال سایپا کوییک پلاس با طیفی از امکانات مدرن، ظاهری خشن و اسپورت و اتاقی به‌روزتر از تیبا و ساینا احتمالا بهترین شانس ممکن برای خریداران در رده قیمتی کمتر از ۹۵ میلیون تومان است چرا که جز مصرف و دوام مناسب، امکانات به‌روزی نظیر سانروف، کروز کنترل و دنده اتوماتیک دارد.

ماشین های قیمت مناسب

گنجایش: ۵ نفر
حجم صندوق بار: ۲۵۵ لیتر
تعداد ایربگ: ۲ عدد
بیشترین سرعت: ۱۹۱ کیلومتر
قدرت موتور: ۸۷ اسب بخار
مصرف سوخت: ۷٫۲ لیتر
قیمت: ۹۴ میلیون


۱۰۱ تا ۲۰۰ میلیون تومان

جیلی GC۶ اکسلنت

در این کلاس رقابت تنگاتنگی بین دنا پلاس و جیلی GC۶ اکسلنت وجود داشت، ولی قیمت رقیب چینی بهتر و مناسب‌تر است. در عین حال با توجه به گلایه‌های متعدد مشتریان از نقایص فنی دنا پلاس و نیز کیفیت مناسب سدان کوچک جیلی که به لطف استفاده از قطعات شرکت‌های مشهوری نظیر آیسین ژاپن حاصل شده، به نظر پیشنهاد این خودرو چینی که ابعادی معادل یک تندر۹۰ دارد، معقول‌تر است.

ماشین های قیمت مناسب

گنجایش: ۵ نفر
حجم صندوق بار: ۴۶۸ لیتر
تعداد ایربگ: ۲ عدد
بیشترین سرعت: ۱۹۴ کیلومتر
قدرت موتور: ۱۰۵ اسب بخار
مصرف سوخت: ۷٫۳ لیتر
قیمت: ۱۵۰ میلیون


۲۰۱ تا ۳۰۰ میلیون تومان 

چانگان CS۳۵

اینجا به شدت چینی زیاد است. از انواع و اقسام چری تا بسترن بی۳۰ و جک اس۳ و لیفان ۸۲۰ البته چند رقیب کره‌ای و فرانسوی مثل هیوندای آی۲۰ یا رنو ساندرو استپ‌وی هم اینجا حاضرند. منتهی به نظر می‌رسد چانگان سی‌اس۳۵ با کیفیت ظاهر و باطن مطلوب، فروش بالا، امکانات مناسب و موتور کم‌مصرف و بادوام یکی از بهترین انتخاب‌ها در رده قیمتی واقعا گزاف ۳۰۰ میلیون تومانی است.

خرید عاقلانه ۷ سرباز صفر کیلومتر!

گنجایش: ۵ نفر
حجم صندوق بار: ۳۴۸ لیتر
تعداد ایربگ: ۲ عدد
بیشترین سرعت: ۲۰۰ کیلومتر
قدرت موتور: ۱۲۳ اسب بخار
مصرف سوخت: ۷٫۷ لیتر
قیمت: ۲۰۵ میلیون


۳۰۱ تا ۴۰۰ میلیون تومان

سیتروئن C۳

به غیر از چری تیگو ۷ و کوپا تی۲۱۰، کمتر خودرو چینی اینجا حاضر است. منتهی وقتی پای سیتروئن سی۳، پژو ۲۰۰۸ و کیا سراتو آپشنال هم به این رده باز شود دیگر کمتر کسی سراغی از چینی‌ها می‌گیرد. در این رده، پیشنهاد ما سیتروئن سی۳ است البته اگر با رنگ سفید و سقف قرمز آن مشکلی نداشته باشید. این خودرو حد اعلای کیفیت و سواری یک هاچ‌بک برجسته اروپایی را به شما بچشاند.

خرید عاقلانه ۷ سرباز صفر کیلومتر!

گنجایش: ۵ نفر
حجم صندوق بار: ۳۰۰ لیتر
تعداد ایربگ: ۶ عدد
بیشترین سرعت: ۲۲۱ کیلومتر
قدرت موتور: ۱۶۳ اسب بخار
مصرف سوخت: ۶٫۷ لیتر
قیمت: ۳۴۵ میلیون


۴۰۱ تا ۵۰۰ میلیون تومان

مزدا ۳ سدان تیپ ۴

با اینکه ۵ سال از آخرین تولیدات این نسل در بازار‌های جهانی گذشته و حالا فاصله مزدا۳ حاضر در ایران با نسخه موجود در آمریکا به دو نسل رسیده، ولی این ژاپنی جسور همچنان ارزش‌های برجسته خود را حتی در مقایسه با نسخه‌های به‌روزتر تویوتا، میتسوبیشی، کیاهیوندای و رنو در ایران حفظ کرده است. موتور و فنربندی مزدا۳ برگ برنده این خودرو در بازار سدان‌های کوچک شهری است.

ماشین های قیمت مناسب

گنجایش: ۵ نفر
حجم صندوق بار:۳۴۰ لیتر
تعداد ایربگ: ۶ عدد
بیشترین سرعت: ۲۱۷ کیلومتر
قدرت موتور: ۱۴۸ اسب بخار
مصرف سوخت: ۷٫۹ لیتر
قیمت: ۴۶۵ میلیون


۵۰۱ تا ۶۰۰ میلیون تومان

تویوتا پریوس ۲۰۱۷ تیپ A

این سدان هیبریدی برجسته که سالانه در جهان بیش از ۲۵۰ هزار دستگاه فروش دارد، در ایران کلی طرفدار دارد. این مسئله دلایل مختلفی دارد، اما مهمترین آن‌ها شاید تکنولوژی پیشرفته موتور، سواری نرم، اتاق بی سر و صدا، سیستم صوتی -تصویری مناسب و البته ایمنی بالای بدنه است. بسیاری البته معتقدند حذف زودهنگام تویوتا کمری و کرولا باعث شد تا پریوس با آن ظاهر عجیب فروش بالایی را در بازار تجربه کند.

خرید عاقلانه ۷ سرباز صفر کیلومتر!

گنجایش: ۵ نفر
حجم صندوق بار: ۵۰۲ لیتر
تعداد ایربگ: ۸ عدد
بیشترین سرعت: ۲۰۰ کیلومتر
قدرت موتور: ۱۴۰ اسب بخار
مصرف سوخت: ۳٫۷ لیتر
قیمت: ۵۲۵ میلیون

>>>بیشتر بخوانید:

بهترین ماشین های سواری سال ۲۰۱۹


۶۰۱ تا ۷۵۰ میلیون تومان

نیسان ایکس‌تریل ۲۰۱۷

ماشین های قیمت مناسب، یک شاسی‌بلند برجسته در رده قیمتی ۷۵۰ تا ۸۰۰ میلیون که ابعادی نزدیک به دو خودرو برجسته بازار یعنی کیا اسپورتیج ۲۰۱۸ و تویوتا راو۴ مدل ۲۰۱۷ دارد و از قضا سال گذشته از هردو پرفروش‌تر بوده است. این خودرو که از موتور ۲۵۰۰ سی‌سی قدرتمندی بهره می‌برد، در زمینه آفرود عملکرد درخشانی داشته و به رغم کابین ساده و بی آلایش، امکاناتی همسان با کلاس قیمتی خود دارد.

ماشین های قیمت مناسب

گنجایش: ۵ نفر
حجم صندوق بار: ۴۹۵ لیتر
تعداد ایربگ: ۶ عدد
بیشترین سرعت: ۲۲۴ کیلومتر
قدرت موتور: ۱۷۰ اسب بخار
مصرف سوخت: ۷٫۷ لیتر
قیمت: ۷۵۰ میلیون

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=395463

ثبت نظر

-