بهترین خودروهای جهان سینما

  • کد خبر : 395349
  • 04 اسفند 1399 - 16:23
بهترین خودروهای جهان سینما
دنیای سینمایی مارول، همیشه پر بوده است از خودروهایی جذاب، مدرن و خوش‌چهره‌ای که توسط قهرمانان فیلم رانده می‌شوند. درزمینهٔ خودرویی، می‌توان به فیلم «مرد آهنی» محصول سال ۲۰۰۸ اشاره کرد. جایی که برای اولین بار، تونی استارک یا همان شخصیت نابغه مرد آهنی، ابرخودروی آئودی R8 را به جهان معرفی کرد.
جهان سینمایی مارول (Marvel) که دنیایی برای ایجاد ابرقهرمان‌هایی است که هر یک ویژگی‌ها، شخصیت و حال و هوای خود را دارد را بیشتر شما می‌شناسید و دنبال می‌کنید؛ اما در هریک از این فیلم‌های دنیای مارول، بدون شک، خودروهای جذابی نیز وجود دارند تا بتوانند برازنده شخصیت قهرمان فیلم باشند.

از آن زمان تاکنون، آئودی اسپانسر فیلم‌های زیادی از استودیو مارول شده و این در حالی است که شرکت‌های خودروساز دیگر، تنها در تعدادی از این فیلم‌های کمیک ساخته‌شده توسط این استودیو خلاق، شرکت داشته‌اند. در این مطلب نیز، قصد داریم بهترین خودروهایی را که در جهان مارول به دنیا معرفی‌شده‌اند را مانند همین فیلم «انتقام جویان: نبرد نهایی» برای شما عزیزان، معرفی کنیم.

بهترین خودروهای سینمایی

نگران نباشید، قرار نیست در مورد فیلم‌ها و نقد آن‌ها صحبتی شود، بلکه تنها خودروها و فقط خودروهای به‌کاررفته برای قهرمان‌های این فیلم‌ها برای ما مهم هستند. پس با ما همراه باشید:

آئودی ای-ترون (GT (e-Tron

فیلم: نبرد نهایی انتقام جویان

آئودی ای-ترون

آئودی قبل از اکران جهانی این فیلم نیز اعلام کرده بود که قرار است در آخرین فیلم انتقام جویان، طرح مفهومی e-Tron GT خود را شرکت دهد. حتی روبرت دونی جونیور، همان بازیگر نقش مرد آهنی نیز در زمان رونمایی از این خودروی جدید، در موتورشو لس‌آنجلس ۲۰۱۹ حضور داشت. پس‌ از آن زمان هم می‌توانستیم حدس بزنیم که مغز متفکر انتقام جویان، یعنی تونی استارک قرار است این خودروی جذاب آئودی را در فیلم براند.


آئودی R8

فیلم: مرد آهنی ۲،۱ و ۳

آئودی R8

مرد آهنی و R8 از زمان اکران قسمت اول مرد آهنی یعنی سال ۲۰۰۸، با یکدیگر ارتباط عمیقی پیداکرده بودند. از آن زمان به بعد، آئودی ویژگی‌هایی که این خودروی جذاب R8 با خود داشت، در هریک از ۳ نسخه مرد آهنی، با یکدیگر تفاوت داشتند. برای مثال، در مرد آهنی ۲، خودروی R8 مدل Spyder معرفی شد و در قسمت سوم مرد آهنی نیز آئودی R8 e-Tron برقی به نمایش درآمد. البته هیچ‌کس مطمئن نیست که مرد آهنی، در جذاب‌تر شدن R8 و یا عکس این قضیه، چقدر مفید واقع‌شده است.

>>>بیشتر بخوانید:

گزیده‌ای از خبرهای اینستاگرامی، سلبریتی های دنیا


آکورا NSX

فیلم:انتقام جویان

آکورا NSX

درحالی‌که در اکثر مواقع، تونی استارک یا همان مرد آهنی را با یک خودروی آئودی در فیلم‌های انتقام جویان می‌بینیم اما در فیلم انتقام جویان سال ۲۰۱۱، آکورا ژاپنی، اسپانسر این فیلم جذاب شده بود. این بدان معناست که به‌جای یک آئودی R8، استارک باید درون طرح مفهومی NSX رودستر شرکت آکورا می‌نشست.


لامبورگینی هوراکان

فیلم:دکتر استرنج

نگاهی به بهترین خودروهای جهان سینمایی مارول!

اگرچه تونی استارک ممکن است یک میلیارد نابغه باشد اما همکار انتقام جوی او یعنی دکتر استیون استرنج نیز یک ابرخودروی جذاب و دیدنی را در فیلم خود رانده است. دکتر استرنج در این فیلم، به‌عنوان قهرمان فیلم، یک لامبورگینی هوراکان که دارای پلتفرم و موتور مشابهی با R8 است را رانده بود. درست مخالف خودروهای فیلم مرد آهنی، خودروی دکتر استرنج، به سرنوشت نهایی خود در طول فیلم می‌رسد!


لکسوس LC 500

فیلم:پلنگ سیاه

نگاهی به بهترین خودروهای جهان سینمایی مارول!

نظرتان در مورد اینکه یک شاهزاده از واکاندا، یک مأموریت خطرناک را با استفاده از یک خودروی جذاب مدیریت کند چیست؟ در این فیلم، شاهزاده T’Challa یا همان پلنگ سیاه معروف، خودرویی می‌خواهد که بتواند در کنار قدرت، یک خودروی قابل‌اعتماد نیز باشد. پس چه خودرویی می‌تواند بهتر از یک لکسوس LC 500 ژاپنی باشد.


آئودی TTS

فیلم:مرد عنکبوتی به خانه بازمی‌گردد

نگاهی به بهترین خودروهای جهان سینمایی مارول!

اگرچه این خودروی آئودی توسط پیتر پارکر یا همان نوجوان شوخ نقش مرد عنکبوتی، رانندگی نشده است اما خودروی آئودی A8 مدل ۲۰۱۸، درواقع در فیلم «مرد عنکبوتی به خانه بازمی‌گردد» سال ۲۰۱۷، خود را به نمایش عمومی گذاشت. درواقع در این فیلم، مرد عنکبوتی، یک آئودی TTS 2018 را می‌راند که از یک شخصیت دیگر این فیلم، به سرقت برده است.


هیوندای ولوستر

فیلم:مرد مورچه‌ای و زنبور

نگاهی به بهترین خودروهای جهان سینمایی مارول!

بدون شک، هیوندای ولوستر، سریع‌ترین خودرویی نیست که در این فهرست ما وجود دارد اما ازآنجایی‌که این خودروی خوش‌چهره و اسپرت، توسط زنبور در این فیلم، رانده‌شده است، قابلیت تبدیل‌شدن به‌اندازه‌ی یک جعبه چوب‌کبریت را نیز دارد!

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=395349

ثبت نظر

-