موتورسیکلت‌های گران و با ارزش جهان

  • کد خبر : 395179
  • 04 اسفند 1399 - 7:40
موتورسیکلت‌های گران و با ارزش جهان

این مطلب مخصوص عاشقانه موتورسیکلت بوده و ما آن‌ها را با گران‌ترین و با ارزش‌ترین موتورسیکلت‌های جهان آشنا می‌کنیم. موتورسیکلت‌هایی که قدرت و کیفیتی باور نکردنی داشته و یا قیمت عیجب و غریبی دارند! لیست ما موتورسیکلت‌هایی را شامل می‌شود که حتی افراد مشهور هم قادر به خریداری آن‌ها نیستند!

>>>بیشتر بخوانید:

ویژگی‌های سریعترین موتور سیکلت‌های جهان

برخی از مردم خودرو‌ها و وانت‌های غول‌پیکر را دوست داشته و اخبار مرتبط به آن‌ها را دنبال می‌کنند. در مقابل برخی نیز به دنبال خودرو‌های عضلانی بوده و نمی‌توانند از افسانه‌های صنعت خودروسازی جهان چشم‌پوشی کنند. ولی در این میان گروهی هم هستند که آن‌ها را باید عاشقان سینه چاک موتورسیکلت‌ ها دانست!

گرانترین و با ارزش ترین موتورها

گران قیمت‌ها

سوزوکی AEM CARBON FIBER HAYABUSA

قیمت موتورسیکلتی که می‌بینید؛ حدود ۲۰۰ هزار دلار بوده و اکثر مردم جهان قادر به خریداری این موتورسیکلت رویایی نیستند؛ زیرا می‌توان با پرداخت ۱۵ تا ۳۰ هزار دلار موتورسیکلت‌هایی کارآمد و با کیفیت را خریداری کرده و از ولخرجی فراوان جلوگیری نمود!

این موتورسیکلت در سال ۱۹۹۹ معرفی شد و سوزوکی ادعا کرد که سرعت آن به ۱۸۸ مایل در ساعت خواهد رسید! به این ترتیب در آن سال‌ها عنوان سریع‌ترین موتورسیکلت جهان به AEM CARBON FIBER HAYABUSA رسید و قیمت آن به میزان قابل توجهی افزایش یافت!


دوکاتی TESTA STRETTA NCR MACCHIA NERA

گرانترین و با ارزش ترین موتورها؛ نام دوکاتی به همه می‌گوید که این موتورسیکلت چیست! این کمپانی برای چندین دهه است که به ساخت موتورسیکلت‌های مختلف پرداخته و یکی از بهترین برند‌های موتورسیکلت‌سازی جهان است.

یکی از موتورسیکلت‌های مشهور دوکاتی؛ TESTA STRETTA NCR MACCHIA NERA نام دارد که برای خرید آن باید حدود ۲۲۵ هزار دلار به کمپانی دوکاتی پرداخت کنید! این موتورسیکلت بسیار سبک و سریع بوده و راندن آن را باید آرزو‌هایی برای عاشقان موتورسیکلت‌ها در سراسر جهان بدانیم!


دوکاتی DESMOSEDICI D۱۶RR NCR M۱۶

دوکاتی با معرفی DESMOSEDICI D۱۶RR NCR M۱۶ عاشقان موتورسیکلت را میخکوب کرد! این شرکت در اقدامی عجیب به سراغ مدل TESTA STRETTA NCR MACCHIA NERA رفت و با انجام تغییراتی؛ یک موتورسیکلت جدید با نام DESMOSEDICI D۱۶RR NCR M۱۶ را معرفی کرد.

محصول جدید دوکاتی ۲۳۳ هزار دلار قیمت داشت و امروزه از آن به عنوان یکی از گران‌ترین موتورسیکلت‌های جهان یاد می‌کنند! توان DESMOSEDICI D۱۶RR NCR M۱۶ به ۱۷۵ اسب‌بخار رسیده و می‌توان حس واقعی قدرت و سرعت را با این موتورسیکلت جذاب تجربه کرد!


ECOSSE FE TI XX TITANIUM SERIES

این موتورسیکلت زیبا یکی از قدرتمندترین موتورسیکلت‌های جهان است. ولی برای در اختیار داشتن زیبایی و قدرت مثال زدنی آن باید حدود ۳۰۰ هزار دلار پرداخت کرد!

به همین خاطر افراد کمی قادر به خریداری آن بوده و فقط تماشاگر زیبایی چشم‌نواز آن از پشت ویترین نمایشگاه‌های لوکسِ موتورسیکلت هستند. پیشرانه ECOSSE FE TI XX TITANIUM SERIES قدرتی معادل با ۲۲۸ اسب‌بخار داشته و یکی از سریع‌ترین موتورسیکلت‌های جهان است.


دوکاتی TOMAHAWK V۱۰ SUPERBIKE

گرانترین و با ارزش ترین موتورها

 

چشمان شما اشتباه ندیده و اکنون یک موتورسیکلت واقعی را می‌بینید! این موتورسیکلت عجیب برای حضور در فیلم‌های هالیوودی ساخته نشده و دوکاتی تعداد کمی از آن‌ها را به تولید رسانده است. TOMAHAWK V۱۰ SUPERBIKE یکی از گران قیمت‌ترین موتورسیکلت‌های جهان بوده و برای خریداری آن تنها باید ۵۵۰ هزار دلار پرداخت کرد!

بدنه این موتورسیکلت کاملا کرومی است و از توان یک پیشرانه ۵۰۰ اسب‌بخاری استفاده می‌کند. همچنین شتاب صفر تا ۱۰۰ آن نزدیک به ۳ ثانیه بوده و به تنهایی برای تمام سوپراسپرت‌های مطرح جهان خط و نشان می‌کشد!


هارلی دیویدسون COSMIC STARSHIP

گرانترین و با ارزش ترین موتورها؛ هارلی دیویدسون با تمام وجود به تولید موتورسیکت‌های متفاوت و قدرتمند می‌پردازد. یکی از موتورسیکلت‌های غول پیکر این کمپانی؛ مدل COSMIC STARSHIP است که قیمت آن همه انسان‌های روی کره زمین را متعجب خواهد کرد.

برای خریداری مدل COSMIC STARSHIP از محصولات کمپانی هارلی دیویدسون، باید ۱.۵ میلیون دلار پرداخت کرد و دلیل این گرانی عجیب و غریب را باید طراحی یک هنرمند آمریکایی به نام Jack Armstrong برروی بدنه مدل COSMIC STARSHIP دانست!


BMS NEHMESIS

برای خرید یکی از مدل‌های هارلی دیویدسون شما باید ۱.۵ میلیون دلار پرداخت کنید؛ ولی این قیمت‌گذاری در برابر BMS NEHMESIS بسیار ناچیز به نظر می‌رسد!

برای ساخت این موتورسیکلت از طلای ۲۴ عیار استفاده شده و طراحی خاص و ویژه آن نظر هر بیننده‌ای را جلب خواهد کرد. همین موارد کافی است تا قیمت ۳.۵ میلیون دلار برای BMS NEHMESIS در نظر گرفته شده و تنها مولتی میلیاردر‌های بزرگ جهان قادر به خریداری آن هستند.


HILDEBRAND & WOLFMULLER

گرانترین و با ارزش ترین موتورها

کمی به گذشته‌های دور و سال ۱۸۹۴ سفر کرده و با یک موتورسیکلت لاغر اندام و ضعیف روبرو می‌شویم. این موتورسیکلت عتیقِ یکی از مشهورترین موتورسیکلت‌های جهان است.

دلیل شهرت این موتورسیکلت هم قیمت ۳.۵ میلیون پوندی آن بوده و بدون هیچ حرفی باید آن را یکی از گران قیمت‌ترین موتورسیکلت‌های موجود برروی کره زمین دانست!


ECOSSE ES۱ SPIRIT

گرانترین و با ارزش ترین موتورها

در نگاه اول شاید ECOSSE ES۱ SPIRIT یک موتورسیکلت تقریبا ارزان قیمت به نظر رسیده و احتمالا شما فکر می‌کنید که برای خریداری این موتورسیکلت جالب باید مبلغ کمی پرداخت کرد. اما ECOSSE ES۱ SPIRIT اصلا شاسی ندارد و همین مورد خاص باعث شده که قیمت آن به ۳.۶ میلیون دلار برسد!


E۹۰ AJS PORCUPINE مدل ۱۹۴۹

گرانترین و با ارزش ترین موتورها

لس گراهام در سال ۱۹۴۹ و در جریان مسابقات قهرمانی جهان، سوار بر E۹۰ AJS PORCUPINE بود و توانست مقام نخست را به دست آورد. همین موضوع و تاریخ‌سازی گراهام باعث شده است که اکنون موتورسیکلت عتیقه او قیمتی معادل با ۷ میلیون دلار داشته باشد!


NEIMAN MARCUS LIMITED EDITION FIGHTER

برای خرید موتورسیکلت NEIMAN MARCUS LIMITED EDITION FIGHTER باید ۱۱ میلیون دلار پرداخت کرد! شاسی این موتورسیکلت از قطعات فلزی دست‌سازی ساخته شده و سرعت آن به بیش از ۱۹۰ مایل در ساعت خواهد رسید! کمپانی سازنده این موتورسیکلت عجیب آن را تکاملی در صنعت ساخت موتورسیکلت‌های جهان دانسته و شیوه طراحی و ساخت آن را ستوده است!


LIGHTNING LS ۲۱۸ ALL-ELECTRIC SUPERBIKE

گرانترین و با ارزش ترین موتورها

موتورسیکلتی که می‌بینید از توان یک پیشرانه الکتریکی استفاده کرده و سرعت آن به بیش از ۲۱۸ مایل در ساعت می‌رسد. این موتورسیکلت پیشتاز و الگوی ساخت موتورسیکلت‌های برقی بوده و برای خرید آن باید ۴۰ هزار دلار پرداخت کرد.


گرانترین و با ارزش ترین موتورها

با ارزش‌ها

ROYAL ENFIELD INTERCEPTOR

گرانترین و با ارزش ترین موتورها

قیمت‌گذاری عجیب موتورسیکلت ROYAL ENFIELD INTERCEPTOR تعجب تمام کمپانی‌های ساخت موتورسیکلت را برانگیخت! زیرا برای خریداری این موتو سیکلت جالب، تنها کافی است که ۶ هزار دلار پرداخت کنید!  اکثر صاحبان این موتورسیکلت از راندن آن لذت برده و از راندن یک موتورسیکلت با کیفیت و اقتصادی لذت می‌برند.


BMW G۳۱۰GS

گرانترین و با ارزش ترین موتورها

BMW فقط خودرو‌های گران قیمت تولید نمی‌کند. این شرکت آلمانی برای موفقیت در بازار موتورسیکلت‌ها تلاش فراوانی داشته و به خوبی دریافته است که باید موتورسیکلت‌های ارزان قیمت‌تری نسبت به سایر کمپانی‌ها تولید کند؛ بنابراین BMW دست به کار شد و مدل G۳۱۰GS را وارد دنیای موتورسیکلت‌ها کرد. این موتورسیکلت در ایالات‌متحده آمریکا حدود ۵۷۰۰ دلار قیمت داشته و یکی از با کیفیت‌ترین و ارزان‌ترین موتورسیکلت‌های موجود در بازار آمریکا است.


INDIAN SCOUT SIXTY

یکی از موتور سیکلت‌های حاضر در بازار جهانی INDIAN SCOUT SIXTY نام دارد و در نگاه نخست به نظر می‌رسد که برای خرید این موتورسیکلت سنگین وزن باید پول زیادی پرداخت کرد.

ولی جالب است که برای خرید INDIAN SCOUT SIXTY تنها پرداخت ۸۹۹۹ دلار کافی بوده و شما با پرداخت مبلغی ناچیز؛ صاحب یک موتورسیکلت با کیفیت و مقرون به صرفه خواهید شد.


هوندا CB۶۵۰R

هوندا به دلیل ساخت موتورسیکلت‌های ارزان و مقرون به صرفه؛ یک برند شناخته شده جهانی است. این کمپانی ژاپنی تقریبا به تمام نیاز‌های عاشقان موتورسیکلت توجه داشته و با ساخت موتورسیکلت‌هایی متنوع به آن‌ها پاسخ می‌دهد.

یکی از محصولات جالب هوندا موتورسیکلت CB۶۵۰R است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و تقریبا همه می‌توانند آن را خریداری کنند! در واقع هوندا با فروش CB۶۵۰R ثابت کرد که همه انسان‌ها حق دارند که برای یک بار، لذت سواری بر موتورسیکلت را تجربه کنند؛ زیرا موتورسیکلت CB۶۵۰R قیمتی در حدود ۸۸۹۰ دلار داشته و همه توان خرید آن را دارند!


یاما‌ها MT-۰۷

یاما‌ها نیز مانند کمپانی هوندا به ساخت موتورسیکلت‌های با کیفیت و مقرون به صرفه می‌پردازد. یکی از مدل‌های متفاوت موتورسیکلت‌های یاما‌ها را باید MT-۰۷ بدانیم که برای خرید آن پرداخت مبلغی در حدود ۷ یا ۸ هزار دلار کافی است. این موتور سیکلت هیچ‌گاه در حدواندازه موتورسیکلت‌های کاوازاکی نبوده و در برابر آن‌ها حرفی برای گفتن ندارد؛ اما یک موتورسیکلت با کیفیت و ارزان قیمت بوده و یاما‌ها برای ساخت آن دقت و تلاش فراوانی کرده است.


دوکاتی SCRAMBLER ICON مدل ۲۰۱۹

گرانترین و با ارزش ترین موتورها

دوکاتی فقط موتورسیکلت‌های گران قیمت و عیجب و غریب تولید نکرده و در میان محصولات این کمپانی مشهور می‌توان مدل‌های ارزان قیمت هم پیدا کرد.

یکی از مدل‌های مذکور SCRAMBLER ICON است که برای خریداری آن باید ۱۰ هزار دلار پرداخت کرد. این موتورسیکلت برای کسانی که درآمد متوسطی داشته و نمی‌توانند از سواری برروی موتورسیکلت بگذرند؛ گزینه‌ای مناسب و هیجان‌انگیز خواهد بود.


ZERO FX

گرانترین و با ارزش ترین موتورها

این موتورسیکلت برای کسانی که در حال آموختن موتورسیکلت سواری هستند؛ بسیار مناسب بوده و آن‌ها می‌توانند با پرداخت ۸ هزار دلار ZERO FX را خریداری کنند. ZERO FX موتورسیکلتی برقی بوده و برای گشت و گذار در خیابان‌ها بسیار مناسب است.


هارلی دیویدسون IRON ۱۲۰۰

گرانترین و با ارزش ترین موتورها

نام هارلی دیویدسون با صنعت موتورسیکلت‌سازی جهان عجین شده است. اگر شما عاشق این برند آمریکایی بوده و دوست دارید که صاحب یکی از محصولات با ارزش هارلی دیویدسون شوید؛ باید به سراغ مدل IRON ۱۲۰۰ رفته و با پرداخت مبلغی در حدود ۱۰ هزار دلار آن را خریداری کنید. این موتورسیکلت سبک و ارزان قیمت؛ براساس مدل‌های قدیمی هارلی دیویدسون ساخته شده و یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین موتورسیکلت‌های جهان است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=395179

ثبت نظر

-