کم مصرف‌ترین خودرو‌های بازار آمریکا در سال ۲۰۱۹

  • کد خبر : 394756
  • 03 اسفند 1399 - 18:37
کم مصرف‌ترین خودرو‌های بازار آمریکا در سال ۲۰۱۹

برترین ها – امین نقی زاده: قطعا خودرو‌های هیبریدی و برقی کم مصرف‌ترین خودرو‌های جهان هستند و از نظر میزان مصرف سوخت هیچ رقیبی ندارند. با این وجود خودرو‌های هیبریدی و برقی کارایی کافی را نداشته و خریداران و مشتریان کمپانی‌های بزرگ خودروسازان جهان؛ خرید یک خودروی معمولی و کم مصرف را ترجیح می‌دهند. در حقیقت از نظر آن‌ها خرید یک خودروی بنزینی و دیزلی مدرن؛ بسیار مناسب‌تر از خرید یک خودروی الکتریکی و هیبریدی است. این افراد وقتی به رکورد‌های خودرویی مانند میتسوبیشی میراژ نگاه کرده و از میزان مصرف سوخت بسیار پایین این محصول ژاپنی مطلع می‌شوند؛ قید خرید خودرو‌های الکتریکی را زده و خیال خود را راحت می‌کنند.

بنابراین اگر کسی به دنبال صرفه‌جویی در مصرف سوخت بوده و از خودرو‌های هیبریدی و الکتریکی هم دلِ‌خوشی ندارد؛ قطعا به سراغ خودرو‌های کم مصرفِ بنزینی و دیزلی خواهد رفت. این موضوع ساده باعث شد که ما در ادامه ۱۰ خودروی کم مصرف بنزینی و دیزلی را که در بازار ایالات‌متحده آمریکا طرفداران زیادی دارند به شما معرفی کنیم تا از خرید خودرو‌های هیبریدی و الکتریکی پشیمان شوید!

کیا فورته (سراتو) EF

کیا فورته در سال ۲۰۱۹ با تغییرات زیادی همراه بوده و به خاطر مصرف سوخت پایین خود در جمع ۱۰ خودروی برتر و کم مصرف ما قرار می‌گیرد. این خودرو از یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر با توان ۱۴۷ اسب‌بخار استفاده می‌کند. میزان مصرف سوخت ترکیبی کیا فورته EF تنها ۶.۷ لیتر با هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش است.


جگوار XF دیزلی

کم مصرف‌ترین خودرو‌های بازار آمریکا در سال ۲۰۱۹ را بشناسید!

جگوار XF یکی از محصولات جادار و دوست داشتنی کمپانی جگوار است. مدل دیزلی این خودرو از توان یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۸۰ اسب‌بخار استفاده کرده و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن به ۳۵ مایل در هر گالن ایالات‌متحده آمریکا می‌رسد. تحقیقات نشان داده است که استفاده از نسخه دیزلی XF باعث کاهش هزینه‌های پرداختی شما برای تهیه سوخت مورد نیازتان شده و ۱۳۰۰ دلار صرفه‌جویی خواهید کرد.


هیوندای النترا ECO

کم مصرف‌ترین خودرو‌های بازار آمریکا در سال ۲۰۱۹ را بشناسید!

نسخه ECO هیوندای النترا ۲۰۱۹ یکی از کم مصرف‌ترین خودرو‌های جهان است. این خودرو از یک پیشرانه ۱.۴ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با توان ۱۲۸ اسب‌بخار استفاده کرده و یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه وظیفه انتقال قدرتِ موتور به چرخ‌ها را برعهده دارد. میزان مصرف سوخت ترکیبی هیوندای النترا ECO به ۳۵ مایل در هر گالن رسیده و باعث کاهش ۱۰۵۰ دلاری هزینه‌های پرداختی شما برای تهیه سوخت و… خواهد شد.


تویوتا یاریس سدان

کم مصرف‌ترین خودرو‌های بازار آمریکا در سال ۲۰۱۹ را بشناسید!

تویوتا یاریس سدان شبیه به سایر محصولات تویوتا نیست؛ اما مانند اکثر خودرو‌های تویوتا، مصرف سوخت آن بسیار پایین و قابل توجه است. در این خودرو از توان یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر استفاده شده است. حداکثر توان پیشرانه مذکور حدود ۱۰۶ اسب‌بخار بوده و یک گیربکس ۶ سرعته دستی و یا اتوماتیک، نیروی پیشرانه مذکور را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. میزان مصرف سوخت ترکیبی تویوتا یاریس سدان به ۳۲ مایل در هر گالن رسیده و باعث صرفه‌جویی ۱۰۵۰ دلاری صاحبانش خواهد شد.


هوندا فیت

کم مصرف‌ترین خودرو‌های بازار آمریکا در سال ۲۰۱۹ را بشناسید!

هوندا فیت از همان ابتدای عرضه در ایالات‌متحده آمریکا با استقبال فراوانی مواجه شد و هم اکنون نسخه ۲۰۱۹ آن را باید یکی از محبوب‌ترین و کارآمدترین خودرو‌ها در آمریکا دانست. این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر با توان ۱۳۰ اسب‌بخار استفاده کرده و قیمت آن در حال حاضر بین ۱۶ تا ۱۷ هزار دلار است. مصرف سوخت ترکبیی هوندا فیت ۳۶ مایل در هر گالن بوده و در هر سال باعث صرفه‌جویی ۱۰۵۰ دلاری صاحبانش خواهد شد!


جگوار XE دیزل

کم مصرف‌ترین خودرو‌های بازار آمریکا در سال ۲۰۱۹ را بشناسید!

براساس تحقیقات جگوار XE دیزل یکی از بهترین خودرو‌های موجود در بازار ایالات‌متحده آمریکا در سال ۲۰۱۹ بوده و کارایی و محبوبیت بالایی دارد. این سدان بزرگ به یک پیشرانه ۲ لیتری با توان ۱۸۰ اسب‌بخار مجهز شده و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن به ۳۶ مایل در هر گالن می‌رسد. خریداری جگوار XE موجب می‌شود که صاحبان آن در هر سال نزدیک به ۱۳۰۰ دلار صرفه‌جویی کنند.


هوندا Civic

کم مصرف‌ترین خودرو‌های بازار آمریکا در سال ۲۰۱۹ را بشناسید!

هوندا یک نماینده دیگر در لیست ما دارد و پس از هوندا فیت باید به نسخه ۱.۵ لیتری و توربوشارژ هوندا Civic توجه کرد. این خودر در بهترین نسخه خود به انواع و اقسام آپشن‌های گوناگون مجهز شده و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن تنها ۳۶ مایل در هر گالن است. اما میزان مصرف سوخت هوندا Civic در شهر به ۳۲ مایل رسیده و همین کافی است که با خرید آن به طور سالانه حدود ۱۰۵۰ دلار در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید!


تویوتا کرولا هاچ‌بک

کم مصرف‌ترین خودرو‌های بازار آمریکا در سال ۲۰۱۹ را بشناسید!

تویوتا کرولا هاچ‌بک یکی از ستاره‌های سال‌های اخیر کمپانی تویوتا است. این خودروی پنج درب به یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر با توان ۱۶۸ اسب‌بخار مجهز شده و میزان مصرف سوخت آن در شهر به ۳۲ مایل در هر گالن می‌رسد. این میزان در صورت پیمایش ترکیبی به ۳۶ مایل در هر گالن رسیده و در هر سال موجب صرفه‌جویی ۱۰۵۰ دلاری خریداران خود خواهد شد!


شورلت کروز سدان دیزل

کم مصرف‌ترین خودرو‌های بازار آمریکا در سال ۲۰۱۹ را بشناسید!

این روز‌ها شورلت کروز دیزل در آمریکای شمالی فراموش شده و شاید اکنون ما روز‌های پایانی تولید این خودرو را شاهد هستیم. با این وجود نسخه ۲۰۱۹ این خودرو در دو نسخه سدان و هاچ‌بک دیزلی به تولید رسیده و یکی از کم مصرف‌ترین خودرو‌های حاضر در بازار آمریکا است. شورلت برای تولید کروز سدان از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری دیزلی با توان ۱۳۷ اسب‌بخار استفاده کرده و میزان مصرف سوخت آن را در شهر به ۳۱ مایل در هر گالن رسانده است. مصرف سوخت ترکیبی شورلت کروز سدان به ۳۷ مایل در هر گالن رسیده و در مجموعه این ارقام به ما می‌گویند که شورلت کروز باعث صرفه‌جویی ۱۲۵۰ دلاری خریدارانش خواهد شد!


میتسوبیشی میراژ

کم مصرف‌ترین خودرو‌های بازار آمریکا در سال ۲۰۱۹ را بشناسید!

مدل ۲۰۱۹ میتسوبیشی میراژ یکی از ارزان‌ترین خودرو‌های موجود در لیست ما است. این خودروی ارزان قیمت از یک پیشرانه ۱.۳ لیتری با توان ۷۸ اسب‌بخار استفاده می‌کند. ولی با این وجود مصرف سوخت این خودرو از سایر محصولاتی که ذکر کردیم کمی بیشتر است. میزان مصرف سوخت میتسوبیشی میراژ در شهر به ۳۶ مایل در هر گالن رسیده و این میزان در صورت پیمایش ترکیبی به ۳۹ مایل در هر گالن خواهد رسید؛ بنابراین خریدارن این خودرو تنها ۹۵۰ دلار صرفه‌جویی خواهند کرد؛ ولی برای خرید این خودرو، فقط مبلغی نزدیک به ۱۴ هزار دلار پرداخت کرده و لذت می‌برند!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=394756

برچسب ها

ثبت نظر

-