نصف جام، سرخ شد

  • کد خبر : 394351
  • 03 اسفند 1399 - 4:40
نصف جام، سرخ شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ،  اما حالا با پایان مسابقات نیم‌فصل، پرسپولیس در جایی قرار گرفته که هوادارانش طی چند فصل اخیر خیلی به آن عادت کرده بودند. شاگردان یحیی گل‌محمدی برای مسجل شدن قهرمانی‌شان در نیم‌فصل لیگ بیستم، با یک تساوی هم می‌توانستند به این هدف برسند، اما با پیروزی ۵ بر صفر مقابل گل‌گهر آن هم در سیرجان نیم‌فصل را با قهرمانی به پایان رساندند و حالا امیدوارند با تقویت تیم‌شان در نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل، همین روند را ادامه دهند.

بازی دیروز قبل از آغاز حواشی و اخبار متعددی به همراه داشت. مهمترین ویژگی‌اش این بود که گادوین منشا به دلیل محرومیت انضباطی و امیر قلعه‌نویی به دلیل چهار کارته بودن این تیم را همراهی نمی‌کردند. یکی از تفاوت‌های بازی دیروز این بود که بر‌خلاف بازی‌های قبلی پرسپولیس دیگر خبری از فرصت‌سوزی شاگردان یحیی نبود و آنها توانستند بهترین پیروزی چند فصل اخیر این تیم در لیگ‌برتر را به دست آورند. این پیروزی از چند جهت فردی و تیمی نیز مهم بود.

گل‌محمدی تا قبل از بازی دیروز ۸‌بار مقابل تیم‌های قلعه‌نویی بازی کرده و در هیچ کدام‌شان پیروز نشده بود. حالا او اولین پیروزی‌اش را با نتیجه‌ای به دست آورد که یک رکورد منفی هم در کارنامه مربی گل‌گهر ثبت شد. قلعه‌نویی که به‌دنبال دهمین برد خود مقابل پرسپولیس بود، بدترین شکست خود طی ۳۶‌سال گذشته چه در زمان بازی و چه در زمان مربی‌گری را به دست آورد. نکته جالب اینجاست که رکورد قبلی قلعه‌نویی در این زمینه شکست ۴ بر صفر مقابل همین پرسپولیس بود که در لیگ هفدهم با ذوب‌آهن تجربه‌اش کرد.  این برد برای چند بازیکن پرسپولیس هم رکوردهای جالبی ثبت کرد. احمد نورالهی که اولین گل روز گذشته قرمزها را به ثمر رساند، تعداد گل‌هایش در لیگ بیستم را به عدد ۶ رساند تا علاوه بر گلزن‌ترین بازیکن تیم یحیی، در کنار طالب ریکانی گلزن‌ترین هافبک لیگ بیستم نیز باشد. دومین بازیکن موفق دیروز قرمزها امید عالیشاه بود که بازی خوبش را با زدن گل دوم کامل کرد. او دومین گل این فصلش را به ثمر رساند تا بعد از لیگ پانزدهم برای اولین‌بار در طول یک فصل دو گل زده باشد.

حسین خلیلی – گروه ورزش / روزنامه جام جم 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=394351

ثبت نظر

-