قتل پسر ۲۰ساله در خیابان

  • کد خبر : 394315
  • 03 اسفند 1399 - 2:29
قتل پسر ۲۰ساله در خیابان

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، ساعت ۱۹و۲۰دقیقه بیست‌وهفتم بهمن امسال یکی از مسوولان بیمارستانی در پایتخت با کلانتری شهرک ولیعصر (عج) تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک پسر ۲۰ساله‌ای در بیمارستان خبر داد.

ماموران کلانتری برای بررسی ماجرا به آنجا اعزام‌شده و دریافتند عابران این پسر را در حالی که زخمی بوده در خیابان یافته و با اورژانس تماس گرفته‌ و با انتقال او به بیمارستان پزشکان برای نجات جان او تلاش کرده‌اند اما به دلیل اصابت ضربه چاقو به قلبش جان باخته است.

تحقیقات دراین‌باره ادامه داشت تا این‌که مردی که شاهد این ماجرا بود شناسایی شد. این مرد در جریان تحقیقات گفت: مقتول کارگر یک مغازه بود که بعدازظهر بیست‌وهفتم بهمن امسال با پسر ۲۲ساله‌ای که همشهری‌اش بود، درگیر شد.

اهالی وارد ماجرا شده و با میانجیگری باعث پایان این دعوا شده و آن دو را از هم جدا کردند. عصر در حال رفتن به خانه بودم که باز هم آن دو را در حال دعوا دیدم. یکی از آنها چاقو در دست داشت که ضربه‌ای به سینه مقتول زد و فرار کرد. این درحالی بود که ماموران با اطلاعاتی که از این شاهد جنایت به‌دست آوردند به محل درگیری مرگبار رفته ودوربین‌های مداربسته اطراف آنجا را بازبینی کرده و فیلم صحنه درگیری را به‌دست آوردند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=394315

برچسب ها

ثبت نظر

-