اختلاف فکری با چند بازیکن نامی بالا گرفت

  • کد خبر : 394251
  • 03 اسفند 1399 - 1:03
اختلاف فکری با چند بازیکن نامی بالا گرفت

به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه جام جم نوشت:  او در روزهای صدرنشینی تیمش در لیگ برتر تصور می‌کرد جایگاهش در استقلال محکم شده اما حالا هر روز خبر می‌رسد از کار بنیوزر خواهد شد. فکری مانند مهره‌ای است که نه راه پس دارد نه پیش. گاهی مربیان برای شکست مدیریت باشگاه، از اهرم بازیکنان استفاده می‌کنند اما فکری نه اهرم بازیکنان را دارد، نه اهرم مدیریت را. اعضای هیات‌مدیره نقطه‌مقابل فکری هستند چون اعتقاد دارند او نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و جالب اینجاست همین اعضا این مربی را برای کادرفنی استقلال انتخاب کردند. این باشگاه هم برای جذب فکری و هم حالا برای اخراج احتمالی‌اش باید هزینه هنگفتی بپردازد. در واقع تصمیم آنها درباره یک انتخاب، باردیگر می‌تواند ضرر مالی هنگفتی برای استقلال در پی داشته باشد. اعضای هیات‌مدیره تمایلی به حفظ فکری ندارند. عبدیان، حجت نظری و خلیل‌زاده سه مخالف او هستند و در عین حال رابطه خوبی هم با فرهاد مجیدی دارند؛ به همین دلیل وقتی شماره ۷ محبوب استقلالی‌ها پیشنهاد ذوب‌آهن را رد کرد طبیعی بود همه مطمئن شوند او برای بازگشت به باشگاه استقلال، چنین تصمیمی گرفته است.

 

اختلاف با بازیکنان؛ چرا؟

محمود فکری رابطه بدی با چند بازیکن نامی استقلال دارد و در محفلی دوستانه فاش کرده با تمام توان برای تیمشان بازی نمی‌کنند. در واقع فرضیه ذهنی سرمربی آبی‌ها این است که آنها به دلیل اختلاف با او دست به چنین کاری می‌زنند. البته فکری از ابتدای فصل تلاش می‌کرد در مصاحبه‌های خود «دشمن‌تراشی» کند. اگر مصاحبه‌های او را بخوانید مدام کلید‌واژه‌هایی چون «با من و استقلال دشمنی دارند»، «نمی‌خواهند تیمم نتیجه بگیرد»، «علیه من و استقلال دسیسه چیده‌اند» و… برمی‌خورید. فکری حالا روی بازیکنان زوم کرده و می‌گوید آنها برایش بازی نمی‌کنند. این چیزی است که به گوش بازیکنان رسیده و باعث دلخوری بعضی از آنها هم شده است. گویا مشکلات فکری و وریا هم از این مساله نشات می‌گیرد. سرمربی استقلال معتقد است همانطور که در ماجرای اختلاف باشگاه و غفوری پشت کاپیتانش قرار گرفت و او هم باید در چنین شرایطی مثل یار کنارش باشد. این‌که چرا حالا فکری چنین تصوری ندارد، چیزی است که خودش باید درباره‌اش توضیح دهد ولی آنچه مسلم است این‌که سرمربی آبی‌ها از عملکرد فنی وریا انتقاد دارد. فکری تصور می‌کند گروهی از بازیکنان تلاش می‌کنند تا او در استقلال نماند، بنابراین می‌خواهد در صورت بقا، تغییراتی ایجاد کند. اصلا به همین دلیل بود که روز گذشته شایعه اخراج وریا توسط فکری از سوی بعضی کانال‌های نزدیک به استقلال منتشر شد. آنچه مسلم است فکری فعلا غفوری را نمی‌خواهد اما او را به صورت رسمی در فهرست مازاد نگذاشته است. روز گذشته یکی از مسؤولان استقلال در این‌باره به جام‌جم گفت: «آقای فکری نام ۵ بازیکن را برای نیم فصل به باشگاه داده. آنها بازیکنانی هستند که باید جذب شوند ولی تا این لحظه نام هیچ بازیکنی را در فهرست مازاد قرار نداده است. نه وریا، نه سیاوش یزدانی و نه فرشید باقری را ولی این‌که اختلاف وجود نداشته باشد، درست نیست. اختلاف هست.»

استقلال در هفته شانزدهم با مس رفسنجان بازی دارد و احتمالا بعد از این بازی تکلیف خیلی چیزها روشن می‌شود. باید دید فکری می‌تواند بازیکنان را شکست دهد و مدیریت را قانع کند و یا آن‌که خیلی زود عطای نیمکت استقلال را به لقایش می‌بخشد و می‌رود.

وریا مصدوم شد

وریا غفوری کاپیتان استقلال که پس از دیدار مقابل نساجی روزهای پرخبری را پشت سر می‌گذارد، در حاشیه تمرین دیروز این تیم با احساس درد شدید از ناحیه زانو، نتوانست تمرین تیم را ادامه دهد و آن را نیمه‌کاره رها کرد. غفوری که این روزها زیر فشار عصبی زیادی قرار دارد و مسائل بعد از بازی با نساجی از جمله انتشار قرارداد او و مسائل غیرفوتبالی تمرکز کاپیتان آبی‌ها را بر هم زده است، در تمرین دیروز تیم دچار آسیب‌دیدگی شد و مصدومیتی که از قبل در زانویش داشت، تشدید شد‌. همین مساله باعث شد او از ادامه تمرین تیم دست بکشد.

سعید اکبری – گروه ورزش / روزنامه جام جم 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=394251

ثبت نظر

-