کامبک تاریخی مبارز یونانی مقابل نادال (+عکس)

  • کد خبر : 394223
  • 03 اسفند 1399 - 0:37
کامبک تاریخی مبارز یونانی مقابل نادال (+عکس)

به گزارش جام جم آنلاین، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس آزاد استرالیا که اولین گرنداسلم این فصل هم محسوب می‌شود با انجام دیدار تماشایی رافائل نادال و استفانوس سیتسیپاس به اتمام رسید و چهار نفر نهایی در بخش انفرادی مردان مشخص شدند.

تنیسور جوان روس موفق شد دست به کار بزرگی بزند و در حالی که با نتیجه ۲ بر صفر در ست شماری از فوق ستاره اسپانیایی عقب بود، در نهایت با نتیجه سه بر ۲ به برتری برسد و کامبک تاریخی بزند.

نادال در ۲۲۳ بازی از ۲۲۴ بازی قبلی که ۲ بر صفر پیش افتاده بود، در نهایت به برتری رسیده بود اما این بار مغلوب مبارز یونانی شد.

نادال در ست‌های اول و دوم با نتایج ۶-۳ و ۶-۲ به برتری رسید اما در ست‌های سوم، چهارم و پنجم به ترتیب با نتایج ۶-۷، ۴-۶ و ۶-۷ شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

حالا سیتسیپاس باید در دور نیمه‌نهایی به دیدار دنیل مدودف ۲۵ ساله و روسیه‌ای برود. در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی نیز نوواک جوکوویچ صربستانی باید به دیدار اصلان کاراتسفی برود که او هم اهل روسیه است.

جوکوویچ مدافع عنوان قهرمانی و صاحب بیشترین عنوان اولی در رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا محسوب می‌شود و باید دید در رقابت با ۲ روس و یک یونانی در نهایت به چه عنوانی دست پیدا می‌کند.

کامبک تاریخی مبارز یونانی مقابل نادال (+عکس)

کامبک تاریخی مبارز یونانی مقابل نادال (+عکس)

منبع: نیوز

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=394223

برچسب ها

ثبت نظر

-