چگونه بدانیم مردی عاشق ماست؟

  • کد خبر : 394182
  • 03 اسفند 1399 - 9:07
چگونه بدانیم مردی عاشق ماست؟

💌 خصوصیات مردان عاشق :

چگونه بدانیم مردی عاشق ماست؟البته یکی از احساسات خوب مردان عشق است.اگر می خواهید بدانید چه طور مردی عاشق شما شده است مطلب زیر را تا انتها مطالعه نمایید:

>>>رفتار ها و خصوصیات مردان عاشق <<<

💌۱. نگاهش روی شما است اما طوری که متوجه نشوید.

وقتی مردی عاشق می شود به فرد مورد علاقه ی خود نگاه می کند ولی سعی دارد آن شخص متوجه نشود. در اطراف او پرسه می زند و او را دزدکی با نگاهش دنبال می کند. او طبیعتا علاقه مند به هر چیزی است که مرتبط با شماست. دوست دارد با شما صحبت کند.

وقتی اطراف شماست،وقتی در اطراف شماست احتمالا متوجه نگاه های او خواهید شد. و هر وقت بر می گردید که او را ببینید سریع نگاه خود را از روز شما بر خواهد داشت. او نمی خواهد جلب توجه کند.

تماس چشمی؛شاید تماس چشمی هم در عرض چند ثانیه بین شما برقرار شود اما نگاهش را سریع بر می دارد. این نگاه همراه با تنش فیزیکز و جنسی برای او خواهد بود اما در اولین نگاه تمام این ها را مخفی می کند.

💌۲. زبان بدن او نشان دهنده ی علاقه ی اوست

اگر مردی به شما علاقه مند شد و متوجه نشدید کفی است به زبان بدن او توجه کنید.
تمامی مردان از زبان بدن خود برای ابراز عشق استفاده می کنند ولی کافی است آن ها را بشناسید.

یکی از علائم زبان بدن او، تکرار رفتار شماست. بدن او چون آینه ای رفتار شما را تکرار می کند. مثلا اگر شما نشسته اید به سبک شما خواهد نشست. یا فیلم مورد علاقه ی شما را دوست خواهید داشت.
دیگر زبان بدن مردان ؛یکی دیگر از نشانه های بدنی مردان این است که اطراف شما می چرخند و زبان بدن آن ها هویدا می شوند. عصبی می شوند و با علائمی چون عرق کردن یا حرف هایش را به اشتباه و با لکنت بیان می کند، سعی به صحبت با شما دارد.

اگر او اطراف شما است ببینید چه می کند؟
اگر عاشق شما باشد نا خودآگاه بدن او به سمت شما می چرخد.
خود آقایان نمی دانند که علائم بدن شان تا به این حد احساسات آن ها را هویدا می کند و سعی در مخفی کردن آن ها دارند. اما با توجه به زبان بدن آن ها، به راحتی متوجه احساسات آن ها خواهید شد.

خصوصیات مردان عاشق

💌۳. سعی در مراقبت از شما دارد

مردی که عاشق شما است سعی در مراقبت از شما دارد. این حس اختیاری نیست بلکه رفتاری غیر ارادی است و نشات از ذات او دارد. چون هر مردی در ذات دوست دارد مواظب کسانی باشد که دوستشان دارد. مخصوصا وقتی شما نیستید سعی در دفاع از شما دارد.

>>>بیشتر بخوانید:

زبان بدن خانم های عاشق

۹ روشی که شوهرتان عاشق شما شود

جلال و سیمین؛ آبروی عاشقان در سرزمین بی‌وفایی

چرا دفاع از شما وقتی حضور ندارید؟
چون نیازی به توضیح به شما نمی بیند و هنگامی که نیستید در مقابل دوستان و یا هر کس دیگری از شما دفاع خواهد کرد.
هر مردی ذاتا دوست ندارد ناراحتی فرد مورد علاقه خود را ببیند و اگر برای شما مشکلی پیش بیاید مطمئن باشید که او اولین کسی است که از شما دفاع و مراقبت خواهد کرد.

اگر شبی در خیابان تنها باشید چه می کند؟
اگر شبی درخیابان تنها باشید حتما دورا دور مراقب شما خواهد بود و اگر کسی شما را اذیت کند حتما از شما دفاع خواهد کرد.
وقتی به او بگویید چرا این کار را کردی احتمالا خواهد گفت اگر هرکسی جای تو بود هم همین کار را می کردم. ولی می دانید که حقیقت چیست.

💌۴. او حسود خواهد بود

اگر مردی عاشق شما باشد حتما در ارتباطات شما هم حسادت خواهد کرد. اگر مردی به شما نزدیک شود تا با شما صحبت کند حتما حسادت خواهد کرد حتی اگر سعی در پنهان کردن این حس داشته باشد. چون او دوست دارد شما با هم باشید حتی اگر این کار عملی نیست باز هم حسادت خواهد کرد.

تست عشق
می توانید فرد مورد علاقه ی خود که اطمینان از عشق او ندارید را تست کنید. مثلا به او بگویید مردی به شما پیام داده و علاقه مند به آشنایی بیشتر است. آنوقت به رفتار او دقت کنید. احتمالا سعی در پنهان نمودن حس خود دارد ولی غیر ممکن است. شاید بگوید این پیشنهاد خوبی نیست. یا حتی شتید بگوید نمی خواهد شما را با فرد دیگری ببیند.

💌۵. در بروز احساسات خود گاهی داغ و گاهی سرد می شود

مردی که عاشق می شود گاه در بروز احساسات خود گیج می شود. گاهی داغ و آتشین می شود و گاه سرد و بی احساس چون در جنگ با احساس خود به سر می برد.

خصوصیات مردان عاشق

💌۶. دنبال بهانه ای برای گفتگو با شماست

مردی که شما را دوست دارد از هر فرصتی برای صحبت با شما استفاده می کند. مداوما دنبال بهانه های متعددی است تا با شما گفتگویی داشته باشد.

💌۷. از هر چیزی که می گویید، یادداشت برداری می کند

تمام مطالبی که گفته اید، را به خاطر دارد. حتی کوچک ترین چیزها. یک مرد عاشق دفترچه یادداشت ذهنی ای از تمامی حرف های معشوقه خود در ذهن دارد. تمام حرف های شما در دفعات قبلی را به خاطر دارد حتی حرف هایی که خود شما آن ها را به خاطر نمی آورید.

اگر رابطه سرد شد چه کنیم؟

شاید روز ها و هفته ها او را نبینید و ارتباط خود را با شما قطع کند. نگران نباشید. خطا از شما نیست. او فقط دارد با خود می جنگد چون فکر می کند اگر بیشتر شما را ببینید بیشتر از این شما را دوست خواهد داشت یا احساس او را خواهید فهمید.
هر مردی در بروز احساسات خود در جنگ است پس جای هیچ نگرانی نیست. صبور باشید.

چرا افراد با احساسات خود می جنگند؟

بیشتر اوقات افراد با احساسات خود می جنگند چون تجربه تلخی در گذشته داشته اند و سعی می کنند آن را دوباره تکرار نکنند.
گاهی اوقات چون یک رابطه در دید عموم اشتباه است، جنگ با احساس آغاز می شود.

چه کنیم؟

اگر مردی شما را دوست دارد و با احساس خود می جنگد. سعی کنید به او بگویید و به او اطمینان دهید که متوجه جنگ احساسات او هستید و توقع بی جایی از او ندارید و دوست دارید همه چیز به آرامی پیش رود.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کند تا بدانید فردی که عاشق شماست و احساس خود را بیان می کند واقعا چه حسی در مقابل شما دارد.

Www.hernorm.com

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=394182
  • نویسنده : سیده راضیه قوامی
  • منبع : Www.hernorm.com

برچسب ها

ثبت نظر

-