من سیتی در مسیر قهرمانی

  • کد خبر : 394040
  • 02 اسفند 1399 - 18:42
من سیتی در مسیر قهرمانی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم، در ادامه به آمار‌های آخرین بازی سیتیزن‌ها و دیگر بازی‌های مهم اروپا نگاهی می‌اندازیم:

۲  ناپولی برای اولین‌بار طی ۱۰ فصل اخیر، توانست در دو بازی متوالی یوونتوس را شکست دهد. از طرف دیگر، لورنزو اینسینیه به هفتمین بازیکنی تبدیل شد که برای ناپلی‌ها ۱۰۰ گل به ثمر رسانده است؛ البته او اولین بازیکن ایتالیایی است که برای ناپولی این تعداد گل را زده است.

۳  لیورپول با باخت مقابل لسترسیتی، یک رکورد بد از خودش به جا گذاشت. این برای اولین‌بار از نوامبر ۲۰۱۴ است که قرمزهای آنفیلد در سه بازی متوالی با شکست از زمین خارج می‌شوند. نکته جالب این‌که مربی آن روزهای لیورپول، براندان راجرز بود که حالا روی نیمکت لستر است.

۴  لیونل مسی در تاریخ بازی‌های خود مقابل آلاوس، ۴ گل بیرون از محوطه جریمه به این تیم زده است. طی پنج فصل گذشته لالیگا، هیچ تیمی به اندازه آلاوس به این شکل از مسی گل نخورده است. از طرف دیگر، مسی شنبه شب پانصد و پنجمین بازی خود در لباس بارسا را انجام داد و از این حیث در کنار ژاوی قرار گرفت.

۸  تاتنهام در دو بازی قبلی خود مقابل اورتون و منچسترسیتی، مجموعا ۸ گل دریافت کرده است. این برای اولین‌بار در دوران مربیگری ژوزه مورینیو است که تیم تحت هدایت او در دو هفته متوالی این تعداد گل از حریفانش دریافت می‌کند.

۱۱ ایلکای گوندوگان با دو گلی که به تاتنهام زد، تعداد گل‌هایش در این فصل لیگ جزیره را به عدد ۱۱ رساند. آلمانی‌هایی که بیشتر از او در لیگ جزیره گل زده‌اند، یورگن کلینزمن و اوه روسلر هستند که در فصل ۹۴ به ترتیب ۲۰ و ۱۵ گل زدند.

۵۰ در شب پیروزی منچسترسیتی مقابل تاتنهام، فیل فودن به پنجاهمین پیروزی‌اش در بازی‌های لیگ جزیره رسید. این در حالی است که هافبک جوان من‌سیتی در ۵۹ بازی توانست به این رکورد برسد و از این حیث با امریک لاپورت برابر شد.

۱۰۰ کاسپر اشمایکل در شب پیروزی مقابل لیورپول، برای صدمین بازی متوالی درون دروازه لستر ایستاد. این طولانی‌ترین زمانی است که یک بازیکن در لیگ جزیره می‌تواند بازی پشت سر هم انجام دهد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=394040

ثبت نظر

-