نتایج هفته پانزدهم لیگ یک فوتبال

  • کد خبر : 393997
  • 02 اسفند 1399 - 17:01
نتایج هفته پانزدهم لیگ یک فوتبال

هفته پانزدهم لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۴:۳۰ با انجام چهار بازی پیگیری شد.

به گزارش ایسنا، هفته پانزدهم لیگ یک از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (شنبه) با انجام چهار بازی پیگیری شد.

فجر سپاسی هوادار – هوادار

فجر سپاسی شیراز در یک بازی حساس میزبان هوادار بود که در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل‌های این مسابقه را دانیال کردستانی در دقیقه ۳۶ برای فجر سپاسی و سجاد دانایی در دقیقه ۳۷ به ثمر رساندند. با این نتیجه فجر سپاسی شیراز در رده سوم و هوادار در رده چهارم جدول قرار گرفتند.

بادران تهران – قشقایی شیراز

در بازی دیگری که از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه غدیر تهران برگزار شد؛ قشقایی شیراز توانست با نتیجه ۳ بر ۱ بادران را شکست دهد. گل اول قشقایی را ایمان اکبری در دقیقه یک با اشتباه وارد دروازه خودی کرد و دو گل دیگر را محمد آزیر و محمد خادمی در دقایق ۶۰ و ۶۷ به ثمر رساندند. تک گل بادران را هم پویا سیف پناهی در دقیقه ۱۹ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

با این نتیجه بادران در رده پنجم جدول و قشقایی در رده سیزدهم قرار گرفتند.

خوشه طلایی ساوه – آرمان گهر

خوشه طلایی ساوه توانست با نتیجه ۳ بر صفر آرمان گهر را شکست دهد و جایگاه خودش را در میانه جدول لیگ یک بهبود بخشد. گلزنان خوشه طلایی در این مسابقه سجاد اژدر و حسین فاضلی بودند که سهم سجاد اژدر دو گل بود که در دقایق ۲۰ و ۳۱ به ثمر رساند و حسین فاضلی هم توانست در دقیقه ۴۸ دروازه آرمان گهر را باز کند. 

با این نتیجه خوشه طلایی ساوه با بیست امتیاز در رده هشتم و آرمان گهر با شانزده امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفتند.

نود ارومیه – رایکا بابل

این بازی که به میزبانی نود ارومیه در ورزشگاه تختی برگزار شد در نهایت برنده نداشت و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. نود ارومیه در صوزت پیروزی در این مسابقه می‌توانست کمی وضعیتش را در انتهای جدول بهبود بخشد.

با این نتیجه نود ارومیه با یک پله صعود در رده هفدهم و رایکا بابل در رده یازدهم قرار گرفتند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=393997

برچسب ها

ثبت نظر

-