مکوندی: برای پذیرفتن هدایت نفتی‌ها باید بدانم باشگاه چقدر توان مالی دارد

  • کد خبر : 393969
  • 02 اسفند 1399 - 14:56
مکوندی: برای پذیرفتن هدایت نفتی‌ها باید بدانم باشگاه چقدر توان مالی دارد

گزینه سرمربیگری نفت مسجدسلیمان می‌گوید برای پذیرفتن هدایت نفت باید بداند باشگاه چقدر توان مالی دارد تا بر این اساس بازیکنانی جذب کند.

بهروز مکوندی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با برخی اخبار مبنی بر توافق او با نفتی‌ها اظهار کرد: یک سری صحبت‌ها با مدیران باشگاه نفت انجام دادیم و شرط و شروط‌مان را به آن‌ها گفتیم و آن‌ها اهداف‌شان را به ما گفتند و قرار است بررسی شود و نتیجه مشخص شود. به هر حال یا هدایت این تیم را به عهده می‌گیرم یا این‌که گزینه دیگری سرمربی نفت می‌َشود. یکی از مسائلی که مطرح شد مسائل مالی بود و باید بدانیم باشگاه چقدر توان مالی دارد.

او با بیان این‌که با دست خالی نمی‌َشود بازیکن جذب کرد، گفت: براساس شرایط مالی تیم باید بازیکن جذب شود. همه چیز باید برای من مشخص شود و قول و قرار گذاشتن برای من ملاک نیست. چه من باشم و چه فرد دیگری انتخاب شود امیدوارم تیم موفق شود و شرایط بهتر از این شود. همه برای بهتر بودن تلاش خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، هدایت یزدی و فرزاد حافظی نیز دیگر گزینه‌های نفتی‌ها برای نشستن روی نیمکت این تیم هستند و باید دید باشگاه نفت مسجدسلیمان با کدام یک به توافق خواهد رسید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=393969

ثبت نظر

-