در قرارداد مجتبی حسینی، سر مسئولان باشگاه نفت کلاه رفت

  • کد خبر : 393897
  • 02 اسفند 1399 - 10:01
در قرارداد مجتبی حسینی، سر مسئولان باشگاه نفت کلاه رفت

ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: این که چرا مدیران نفت متوجه ایراد در قرارداد با مجتبی حسینی نشدند، به بحث کارشناسی بر می‌گردد که چطور کلاه سر مسئولان نفت رفت که در قرارداد با این مربی، بندی ایجاد می‌شود که به راحتی به او اجازه داده می‌شود که تیم را رها کند و برود.

مجید باقری‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه مجتبی حسینی با جدایی از نفت، کار پسندیده‌ای انجام نداد، گفت: اشکالاتی در تیم نفت در زمان مربیگری حسینی وجود داشت که بیشتر آن‌ها به مدیریت قبلی باشگاه بر می‌گردد، مثل این موضوع که چرا تیم در مسجدسلیمان تمرین نمی‌کرد و در اردوی تهران بود. اما اینکه چرا حسینی در این شرایط نفت را رها کرد؛ هم بی‌وفایی حسینی است و هم وجود یک ایراد در عقد قرارداد با این مربی. باید ببینیم چه کسی این اشکال را به وجود آورد که قطعا این اشکال، عمدی بوده است. همچنین این که چرا مدیران نفت متوجه این اشکال نشده‌اند، به بحث کارشناسی بر می‌گردد که چطور کلاه سر مسئولان نفت رفت که در قرارداد با این مربی، بندی ایجاد می‌شود که به راحتی به او جازه داده می‌شود که تیم را رها کند و برود.

وی بیان کرد: به مدیرعامل باشگاه نفت پیشنهاد می‌دهم تا دیر نشده است، قرارداد بازیکنان را هم بررسی کند و نکند در قرارداد آن‌ها هم مشکلی باشد و فردا هر کسی که دلش خواست از تیم برود و باشگاه، رو دست بخورد. جالب است که این قراردادها را افراد خِبره باشگاه بسته‌اند و  در حالی که اصل منافع باشگاه است اما گویا در عقد قرارداد با حسینی، منافع خودشان را در نظر گرفتند و مطمئن هستم، آن زمان مدیران نفت به درستی این قرارداد را مطالعه نکردند.

وی در ادامه نیز درباره مطرح شدن سرمربیگری حمید درخشان در نفت مسجدسلیمان و سپس منتفی شدن این موضوع، گفت: من فکر می‌کنم هیچ تفکری پشت این انتخاب وجود نداشت و هرگز تصور نمی‌کردم مسئولان باشگاه چنین انتخابی داشته باشند. من نمی‌دانم سبک کاری درخشان چه شباهتی با کار حسینی دارد که مسئولان باشگاه از درخشان به عنوان سرمربی نام بردند. درخشان چندین سال است که بیکار است و کارنامه خوبی هم ندارد و اگر او سرمربی نفت می‌شد، آینده خوبی را برای این تیم متصور نبودم.

این پیشکسوت فوتبال گفت: نفت مسجدسلیمان شرایط خاصی دارد. من در این شهر کار کرده‌ام و باید آنقدر تحملت زیاد باشد که بتوانی تمام مشکلات را روی دوش خود بگذاری و تیم را به خوبی اداره کنی. به نظرم مربیان خوزستانی خوبی داریم که می‌توانند عهده‌دار هدایت تیم نفت شوند زیرا با کمبودها و شرایط تیم آشنایی دارند و قول می‌دهم هر کدام از مربیان بومی انتخاب شوند، چند پله بالاتر از گزینه‌ای چون درخشان است. در ابتدای لیگ بیستم نیز کمتر کسی تصور می‌کرد که پورموسوی مربی جوان خوزستانی بتواند چنین کار بزرگی را در نفت آبادان انجام دهد. آن هم نفتی که با مشکلات بسیار دست و پنجه نرم می‌کند. به هر حال باید باور کنیم که مربیان خوزستانی توانمند هستند و باید به آن‌ها اعتماد کرد، هر چند متاسفانه برای کار در استان خودشان هیچ گاه دیده نشدند.

وی عنوان کرد: در حالی که مسجدسلیمان با کمبودهای فراوان مواجه است، تیم نفت تنها دلخوشی این مردم است که با برد آن جشن و باخت آن عزا می‌گیرند. پس مسئولان این باشگاه در انتخاب سرمربی تیم باید دقت داشته باشند و امیدوارم به مربی بومی اعتماد کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=393897

ثبت نظر

-