کفش‌های پسر جوان او را لو داد

  • کد خبر : 393792
  • 02 اسفند 1399 - 2:06
کفش‌های پسر جوان او را لو داد
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایران، ساعت ۹ شب دوشنبه ۲۷ بهمن، زن جوانی به‌همراه پسرش وارد ساختمان محل زندگی خود در یکی از محله‌های پایتخت شدند. اما زمانی که آنها قصد ورود به داخل خانه را داشتند ناگهان پسری سراسیمه در را باز کرد و با پاهای برهنه از خانه بیرون آمد.


زن جوان و پسرش که از دیدن پسر ناشناس در خانه‌شان بشدت تعجب کرده بودند به تصور اینکه وی دزد است وحشت زده وارد خانه شدند اما به محض ورود صدای مهیبی از پنجره به گوش رسید. زمانی که آنها از پنجره به بیرون نگاه کردند دختر ۱۴ ساله‌شان به‌نام فرشته را دیدند که از طبقه پنجم به پایین سقوط کرده است.
این در حالی بود که کفش‌های پسر جوان در خانه آنها جا مانده بود. همین موضوع باعث شد که آنها با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک بخواهند تا مانع فرار پسر ناشناس شوند. بدین ترتیب با کمک همسایه‌ها پسر جوان به‌نام پویا بازداشت شد. وقتی ماجرای سقوط مرگبار فرشته به بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد تیم جنایی راهی محل حادثه شدند.
در تحقیقات اولیه مادر دختر نوجوان به بازپرس محمد وهابی گفت: امشب تولد دخترم بود و او دوستانش را به خانه دعوت کرده بود. ما هم برای اینکه دخترم و دوستانش راحت باشند، خانه را ترک کردیم. ساعت حدود ۹ شب بود، با توجه به اینکه ساعات منع تردد آغاز می‌شد، با این تصور که جشن تولد تمام شده است، به خانه برگشتیم اما با این صحنه وحشتناک رو به رو شدیم.
پویا در تحقیقات گفت: من مدتی قبل با خاله فرشته دوست شدم. شب حادثه، در حال عبور از خیابان بودم که فرشته مرا دید. بعد از من خواست کمی صبر کنم تا کیک تولد برایم بیاورد. من هم مقابل در ورودی ساختمان به انتظار ایستادم که فرشته سقوط کرد. نمی‌دانم چه اتفاقی در خانه رخ داده و چه بلایی سر فرشته آمده است.
اما پیدا شدن کفش‌های پویا داخل خانه فرشته اظهارات او را رد می‌کرد. با این مدارک، بازپرس محمد وهابی دستور انتقال او به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت را صادر کرد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=393792

ثبت نظر

-