علی نژاد: وزارت ورزش در بحث سرمربی استقلال دخالتی ندارد

  • کد خبر : 393686
  • 01 اسفند 1399 - 23:23
علی نژاد: وزارت ورزش در بحث سرمربی استقلال دخالتی ندارد

معاون حرفه ای و توسعه ورزش قهرمانی در حاشیه فینال لیگ برتر تیروکمان گفت: بارها اعلام کردیم که در بحث سرمربی تیم استقلال وزارت ورزش هیچ دخالتی ندارد.

به گزارش ایسنا، مهدی علی‌نژاد در خصوص برگزاری لیگ برتر تیروکمان اظهار کرد: خداراشکر با برنامه‌ریزی دوستان در فدراسیون مسابقات با حضور ۲۹ تیم برگزار شد. این لیگ از آذر ماه در دو بخش ریکرو و کامپوند زنان و مردان استارت آن زده شد که در بهبود عملکرد کمانداران بسیار تاثیرگذار بود.
 

وی گفت: برگزاری رقابت های لیگ برتر تدبیر درستی بود که از اردبیهشت کم کم مجوز برگزاری لیگ ها با رعایت پروتکل‌ها و هماهنگی با ستاد کرونا در ورزش، صادر شد.

علی نژاد خاطرنشان کرد: حدود ۲۰ لیگ در رشته‌های مختلف برگزار شد که هیچ مورد خاصی از نظر موارد جانبی و کرونا به دلیل تدابیر اندیشیده شده، نداشتیم. پروتکل‌ها سختگیرانه بود چون سلامت ورزشکاران برای ما مهم بود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت گفت: برگزای لیگ برتر سبب شد تا ورزشکاران در شرایطی که رویدادهای بین‌المللی کنسل شده بود، در کورس بمانند و اگر لیگ داخلی برگزار نمی‌شد رخوتی ایجاد می‌شد که به نفع ورزش نبود.

وی در خصوص احداث خوابگاه تیراندازی با کمان گفت: یکی از نیازهای این سایت خوابگاه بود و یکی از مشکلات کمانداران عدم استقرار در اینجا بود که خوشبختانه با احداث خوابگاه این مشکل برطرف شد. در این زمینه وزارت وررش و شرکت توسعه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تامین بودجه داشتند، فدراسیون هم تجهیزات و امکانات را فراهم کرد و هفته آینده این خوابگاه افتتاح می‌شود. خوابگاه  ۶۰۰ متر زیر بنا و ۱۴ اتاق دارد و از این پس اردوها با کیفیت بهتری برگزار می‌شود.

علی‌نژاد درباره خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: کار جدیدی انجام شد و یکسال و نیم کار کردیم و جلسات متعددی داشتیم. این دو باشگاه از نظر زیر ساختی برای ورود به بورس مشکلات داشتند. افزایش سرمایه انجام و بدهی و درآمدها شفاف شد. در سال ۹۸ حسابرسی شدند. حسابرسی منتهی به  ۶ ماهه دوم نیز برای پرسپولیس تا تاریخ ۳۰ آذر و برای استقلال در ۳۰ دی ماه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: متعاقبا مدارک در فرابوس بارگزاری شده و ارائه مدارک و مراسم معارفه با هیئت پذیرش صورت گرفت. زمانی که هیئت پذیرش اعلام کند، جلسه برگزار می‌شود و دوباشگاه از مدارک خود دفاع می کنند. تقریبا کار نهایی شده است.

وی در پایان در خصوص اینکه در کانال‌های هواداری در مورد وریا غفوری و محمود فکری وزارت وررش را متهم به دخالت می‌کنند، گفت: بارها گفتم که ما دخالتی نداریم. این حرف‌ها در کانال‌های هواداری است و توجه نکنید. اقدامات قضایی از سوی باشگاه‌ در مورد این کانال‌ها انجام شده است، اما ادمین اکثر این کانال‌ها در ایران نیستند و فقط فضا سازی می‌کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=393686

برچسب ها

ثبت نظر

-