جای خالی قلعه نویی روی نیمکت گل گهر

  • کد خبر : 393608
  • 01 اسفند 1399 - 16:45
جای خالی قلعه نویی روی نیمکت گل گهر


کد خبر: ۱۷۳۸۶۶۲/۴۷

زمان: ۱۶:۳۹  
۱۳۹۹/۱۲/۰۱

بازدید: ۵۰۹

امیر قلعه نویی سرمربی تیم گل گهر روی نیمکت این تیم حضور ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم گل گهر سیرجان علاوه بر گادوین منشا یک چهره سرشناس دیگر را هم در بازی امروز همراه ندارد. امیر قلعه نویی سرمربی این تیم به دلیل چهار کارته شدن در دیدار امروز غایب است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند تا در غیاب او سعید الهویی از کنار زمین تیم را هدایت کند.

 

قلعه‌نویی در این سال‌ها به عنوان سرمربی تیم های مس کرمان، سپاهان و تراکتور مقابل پرسپولیس قرار گرفت اما مهم ترین تقابل او به عنوان سرمربی استقلال بود که در قالب دربی پایتخت به مصاف پرسپولیس رفت و تا دو بازی آخر، هیچ شکستی را تجربه نکرد. قلعه نویی این فصل نیز انگیزه زیادی برای رویارویی با پرسپولیسی ها داشت اما محرومیت انضباطی مانع از این اتفاق شد.

 

 

او در این سال ها همیشه تقابل های جالبی نیز با طرفداران پرسپولیس داشته که اوج آن‌ها در یکی دو سال اخیر به عنوان سرمربی سپاهان بود. البته که قلعه نویی همیشه تلاش کرده که احترام هواداران پرسپولیس را حفظ کند و رابطه خوبی بین طرفین وجود داشته است.

 

سعید الهویی در این سال ها به عنوان آنالیزور و حالا کمک مربی در کادرفنی تیم های قلعه نویی حضور داشته و حتی در نشست خبری نیز به جای قلعه نویی حضور می‌یابد و حالا در غیاب او، نقشی بیشتر پیدا کرده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=393608

برچسب ها

ثبت نظر

-