تالشی‌ها در حسرت بازگشت به پوریای ولی (عکس)

  • کد خبر : 393586
  • 01 اسفند 1399 - 13:17
تالشی‌ها در حسرت بازگشت به پوریای ولی (عکس)

 

به گزارش “ورزش سه”، چوکای تالش فصل گذشته در شرایطی به همراه استقلال ملاثانی به رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران راه پیدا کرد، که تا پیش از شیوع ویروس کرونا، در ورزشگاه پوریای ولی به میدان می رفت و حضور تماشاگران پرشور تالشی برای بازیکنان این تیم نیروی محرکه‎‌ای قوی به شمار می‌رفت و آنها در طول مسابقه به این تیم برای کسب پیروزی کمک می کردند.

حالا اما با شروع رقابت های لیگ دسته اول به دلیل نواقصی که ورزشگاه پوریای ولی دارد، چوکا از میزبانی در این ورزشگاه محروم شده و روز پنج شنبه فریبرز محمودزاده مسئول مسابقات لیگ دسته اول بازدیدی میدانی از ورزشگاه تالشی ها داشت تا بابرشمردن ایرادات آن، نسبت به رفع آنها اقدام شود.

 

هادی صادقی سرپرست تیم فوتبال چوکا در گفتگویی با ورزش سه در مورد مشکلات این ورزشگاه اینطور توضیح می‌دهد:« اولین مشکلی که آقای محمودزاده به آن اشاره داشتند، مربوط به ابعاد زمین بود. در حال حاضر طول زمین ۹۵ متر است که باید ۱۰۵ متر شود.»

او ادامه داد:« دومین مشکل مربوط به جایگاه ویژه است که باید مطابق با الزامات سازمان لیگ طراحی شود و درنهایت آقای محمودزاده تاکید داشتند که اتاق دوپینگ و رختکن داوران باید مورد بازسازی قرار بگیرد.»

 

این ها مشکلاتی هستند که فعلا شاگردان علی لطیفی را از میزبانی در “ورزشگاه پوریای ول”ی که به آشیانه عقاب‌ها در ادبیات فوتبالی ایران معروف است، محروم کرده است.

هوادارن تیم فوتبال چوکا اما امیدوارند با کمک مسئولان شهر تالش و همینطور مالکان جدید باشگاه، این نواقص هر چه زودتر برطرف شوند و آنها به جای میزبانی از حریفان در رشت، در خانه پذیرای رقبای خود باشند.

گفتنی است روز جمعه تیم فوتبال چوکا بار دیگر باید در دیداری خانگی در ورزشگاه سردار جنگل رشت از پارس جنوبی جم در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته اول میزبانی کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=393586

ثبت نظر

-