کریمی با خودش چندچند شد

  • کد خبر : 393576
  • 01 اسفند 1399 - 12:40
کریمی با خودش چندچند شد

به گزارش “ورزش سه”، در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی فصل ۲۱-۲۰۲۰ جام حذفی قطر، تیم الدحیل که مثل مسابقات جام باشگاه‌های جهان از علی کریمی به‌عنوان هافبک دفاعی در ترکیب خود استفاده می‌کرد، از ساعت ۲۰:۱۵ در استادیوم عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف الغرافه رفت.

 

الدحیل که در هفته ششم فصل جاری لیگ ستارگان قطر با سه گل مقابل الغرافه شکست خورده بود، برای گرفتن انتقام از این تیم و رسیدن به فینال جام حذفی تلاش می‌کرد، اما باز هم برابر حریف خود غافلگیر شد و دروازه‌اش را روی اشتباه هافبک ایرانی‌اش باز شده دید.

 

 

الغرافه در دقیقه ۱۹ ضد حمله سریعی تدارک دید که پس از انتقال توپ از جناح راست به سمت چپ زمین، عثمان الیهری ارسال دقیقی به مقابل محوطه ۶ قدم الدحیل فرستاد که علی کریمی با دفع اشتباه این موقعیت، توپ را وارد دروازه خودی کرد تا نتیجه یک بر صفر شود.

 

پس از این گل هم الغرافه موقعیت‌های خوبی داشت ولی از آنها استفاده نکرد، اما الدحیل نیز که نمی‌خواست بازنده این دیدار باشد، در دقیقه ۳۶ روی یک ضربه آزاد توسط بازیکن ایرانی خود به گل رسید.

 

الدحیل در سمت راست زمین و در نزدیکی منطقه کرنر صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال دقیق دودو به مقابل دروازه الغرافه را علی کریمی با فرار از بین مدافعان حریف و ضربه سر شیرجه‌ای تبدیل به گل کرد تا اشتباه خود را جبران کند و کار را به تساوی بکشد.

 

 

در نیمه دوم هر دو تیم نمایش کاملا پایاپای را ارائه دادند و در موقعیت‌های خطرناک هم برابر بودند، اما الدحیل موفق شد در دقیقه ۷۲ روی حرکت خطرناک دودو از جناح چپ زمین و پاس این بازیکن برزیلی به داخل محوطه جریمه، با شوت تماشایی سلطان البریک از زاویه بسته به گل دوم برسد.

 

یاران علی کریمی پس از زدن گل دوم توانستند نمایش خوبی مقابل الغرافه داشته باشند و بازی را مدیریت کنند تا به پیروزی ۲ بر یک برسند و با این نتیجه راهی فینال جام حذفی قطر شده و حریف السد شوند.

 

علی کریمی در شرایطی که پیش از این در لیگ ستارگان یک پاس گل با پیراهن الدحیل به ثبت رسانده و در جام باشگاه‌های جهان نیز این کار را برابر اولسان هیوندای کره جنوبی انجام داده بود، امشب موفق شد نخستین گل خود طی ماه‌های اخیر در فوتبال قطر را به ثمر رساند.

 

آخرین گلی که علی کریمی به ثمر رسانده بود، به مرحله یک هشتم نهایی فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا برمی‌گردد که موفق شد با یک ضربه ایستگاهی تماشایی دروازه پاختاکور ازبکستان را باز کند و امشب پس از حدود پنج ماه توانست یک گل به ثمر رساند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=393576

ثبت نظر

-