VAR یقه شجاع و الریان را گرفت (عکس)

  • کد خبر : 393047
  • 30 بهمن 1399 - 22:07
VAR یقه شجاع و الریان را گرفت (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام ولیعهد قطر، تیم های السد و الریان در استادیوم خانگی الدحیل به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل سانتی کازورلا به سود السد به پایان رسید.

در این دیدار که تا دقیقه ۸۰ با تساوی بدون گل دنبال می شد، در یک صحنه بغداد بونجاح مهاجم الجزایری السد صاحب توپ شد که ارسال این بازیکن به دست شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی الریان برخورد کرد ولی داور در ابتدا اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و یک ضربه کرنر به سود السد اعلام کرد.

پس از صحبت های کمک داور ویدیویی، داور دیدار برای بررسی صحنه به کنار زمین رفت و پس از گذشت چند دقیقه و اینکه او بارها و بارها این صحنه را مورد بازبینی قرار داد، یک خطای پنالتی سختگیرانه به سود السد اعلام کرد که سانتی کازورلا بازیکن اسپانیایی السد پشت این ضربه پنالتی ایستاد و آن را وارد دروازه الریان کرد.

در حالیکه داور دیدار در ابتدا اعتقادی به پنالتی نداشت، به دلیل اصرار کمک داور ویدیویی، به بررسی صحنه پرداخت که این بررسی چند دقیقه زمان برد و به نظر می رسید داور دیدار برای اعلام خطای پنالتی تردید دارد که در نهایت با تصمیمی سختگیرانه تشخیص داد یک پنالتی به سود السد اعلام کند.

شجاع خلیل زاده و بغداد بونجاح که از زمان حضور این مدافع ایرانی در پرسپولیس ۷ بار با یکدیگر روبرو شده و درگیری های زیادی در تقابل های گذشته با هم دیگر داشتند، در این مسابقه نیز بارها با یکدیگر به دوئل پرداختند که شجاع بجز همان صحنه اعلام پنالتی خوب کار کرد و اجازه خودنمایی به این مهاجم زهردار نداد ولی تصمیم به ظاهر سخت گیرانه تیم داوری و اتاق مخصوص VAR باعث شد الریان با همان یک گل مغلوب السد شود.

این بازی در پایان با همین تک گل به سود السد به پایان رسید تا شاگردان ژاوی به عنوان نخستین تیم راهی دیدار فینال شوند. دیگر بازی مرحله نیمه نهایی را تیم های الدحیل و الغرافه در همان استادیوم الدحیل برگزار می کنند تا چهره دومین تیم فینالیست نیز مشخص شود. علی کریمی نیز در ترکیب الدحیل حضور دارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=393047

ثبت نظر

-