جابجایی بزرگ: گومیس در الاهلی السومه در الهلال

  • کد خبر : 393014
  • 30 بهمن 1399 - 21:31
جابجایی بزرگ: گومیس در الاهلی السومه در الهلال


کد خبر: ۱۷۳۸۵۱۲/۱

زمان: ۱۹:۲۱  
۱۳۹۹/۱۱/۳۰

بازدید: ۸,۲۳۰

رسانه سعودی اسپورت از احتمال معاوضه بزرگ میان الاهلی و الهلال برای جابجایی بافتیمبی گومیس و عمر السومه خبر داده است.

به گزارش “ورزش سه”، تیم های بزرگ عربستانی الاهلی و الهلال روزهای خوبی را سپری نمی کنند. شب گذشته و پس از شکست الشباب صدرنشین، الاهلی این فرصت را داشت تا اختلافش را با صدر با یه امتیاز برساند ولی آنها به لطف گل دقایق پایانی عبدالرحمن غریب از شکست گریختند.

رسانه سعودی اسپورت، روزنامه البلاد و چند خبرنگار عربستانی از درگیری میان بازیکنان الاهلی در رختکن تیم خبر داده اند و حتی عنوان شده است که بازیکنان از ریاست باشگاه عبدالإله مؤمنه درخواست کرده اند دیگر در تمرینات تیم شرکت نکند چرا که این مسئله باعث حواس پرتی بازیکنان تیم می شود و ریاست باشگاه به وعده هایش عمل نکرده است.

حالا رسانه های سعودی از احتمال یک معاوضه بزرگ میان دو باشگاه خبر می دهند. همزمان با نتایج ناامید کننده دو تیم که حتی منجر به تغییر سرمربی در الاهلی و اخراج روزان لوچسکیو شد، حالا این احتمال وجود دارد تا عمر السومه مهاجم سوری الاهلی لباس الهلال را بر تن کند و بافتیمبی گومیس نیز راهی الاهلی شود.

 

افت این دو مهاجم خطرناک در این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان این فرضیه را ایجاد کرده است که به دلیل عدم رضایت دو بازیکن از شرایطشان در تیم، بین الاهلی و الهلال این جابجایی صورت پذیرد. این در حالی است که عمر السومه به تازگی و تا سال ۲۰۲۴ قراردادش را با مبلغ بسیار بالایی با الاهلی تمدید کرده است و به نظر می رسد این شایعه ای که از سوی رسانه های سعودی به راه افتاده است، رنگ واقعیت به خود نگیرد و این دو مهاجم در تیم هایشان ماندگار شوند.

 

عمر السومه در تابستان ۲۰۱۴ از القادسیه کویت به الاهلی پیوست و طی ۱۹۹ بازی موفق شد ۱۷۴ گل برای الاهلی به ثمر برساند و بافتیمبی گومیس نیز در تابستان ۲۰۱۸ از گالاتاسرای به الهلال پیوست و در طول ۱۰۶ دیدار موفق شد ۸۴ گل برای آبی های ریاض به ثمر برساند.

 

الاهلی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با استقلال در گروه C قرار دارد. طی روزهای آینده اسامی تیم های میزبان هر گروه از رقابت های لیگ قهرمانان اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=393014

ثبت نظر

-