الهویی: حالا که بردیم هم می‌گوییم داوری علیه ما بود

  • کد خبر : 393004
  • 30 بهمن 1399 - 21:19

به گزارش “ورزش سه”، سعید الهویی قبل از دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: خیلی خوشحال هستیم فردا این فرصت را داریم که یک بازی خوبی دیگر را از خودمان در لیگ برتر به نمایش بگذاریم. رقیب فردای ما یک تیم بزرگ و با کیفیت و از نظر فنی بسیار خوب است که طی چند سال اخیر ثبات خوبی داشته و نتیجه آن را هم می‌توانیم در نتایجی که به دست آورده و چهار دوره قهرمانی‌اش ببینیم.

 

او ادامه داد: ثبات در بخش فنی و بازیکنان در پرسپولیس طی سالیان اخیر وجود داشته و همچنین حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا نشان می‌دهد که پرسپولیس فوتبال با کیفیتی ارائه می‌کند و به همین مسابقه سختی خواهیم داشت، ولی فراموش نکنید ما هم گل‌گهر هستیم و امسال توانستیم کیفیت بالاتری نسبت به فصل قبل ارائه کنیم.

 

مربی گل‌گهر اضافه کرد: خودمان را به‌عنوان یک تیم که صاحب سبک است، ثابت می‌کنیم، فوتبال با کیفیتی ارائه داده و شاخصه‌های فوتبال مردن را نشان می‌دهیم. مطمئنا فردا بازی دشواری برای ما و مسابقه بسیار سختی برای پرسپولیس خواهد بود.

 

الهویی یادآور شد: در چند هفته اخیر توانستیم به روند خوبمان برگردیم و بچه‌ها توانستند کیفیت خوب خود را همراه با کسب نتیجه کنند؛ هرچند در دیدارهای قبل نیز متاسفانه داوری‌ها به ضرر ما بوده است.

 

او تصریح کرد: قبل از این صحبت می‌کردیم ولی دوستان می‌گفتند اعتراض نکنید چون باختید یا نبردید صحبت می‌کنیم، اما حالا پس از به دست آوردن سه امتیاز در زمین نساجی قائم‌شهر و برد باز هم می‌گوییم اشتباه داوری علیه ما در دیدار با نساجی اتفاق افتاد و تمام کارشناسان داوری در این باره حرف زدند.

 

مربی گل‌گهر با بیان اینکه متاسف هستیم که این بی‌عدالتی صورت می‌گیرد، ابراز کرد: برخلاف سایر تیم‌ها و دوستان هیچ داور و مجموعه‌ای حتی قصد پذیرفتن اشتباه یا معذرت‌خواهی از باشگاه گل‌گهر را ندارد. ما تلاش می‌کنیم تا عدالت در فوتبال صورت بگیرد ولی شاید برخی‌ها دوست نداشته باشند.

 

الهویی یادآور شد: برای بازیکنان تیم خیلی خوشحال هستیم چراکه ما هفته به هفته در کنار رشد فنی تیم، رشد شخصیتی تیم را هم شاهد هستیم. الان یک مجموعه بازیکنان بسیار با کیفیت در زمین و روی نیمکت داریم که همه همدل هستند و کیفیت خوبی به نمایش می‌گذارند و علاوه بر آن از نظر ذهنی حرفه‌ای‌تر و قوی‌تر شدند و شجاع‌تر از ابتدای فصل کار می‌کنند.

 

او ادامه داد: یادمان نرود که در ابتدای فصل در زمین حریف یک بر صفر جلو بودیم، اما داور یک پنالتی اشتباه به ضرر ما گرفته و نتوانستیم خودمان را کنترل کنیم، نتیجه بازی از دستمان در رفته و ۲ بر یک شکست خوردیم.

 

مربی گل‌گهر اضافه کرد: مقابل نساجی قائم‌شهر نیز همین سناریو تکرار شد و پس از اینکه یک بر صفر جلو بودیم، یک پنالتی اشتباه به نفع نساجی گرفتند ولی تیم ما آنقدر بازیکنان با کیفیت و قوی دارد که خیلی راحت در نیمه دوم نمایش خوبی ارائه دادیم و توانستیم به برتری برسیم. این مسائل نشان می‌دهد که تیم ما از نظر نگرش و شخصیت رشد کرده و اتفاق بسیار مثبتی برای باشگاه گل‌گهر است.

 

الهویی تصریح کرد: جا دارد از مسؤولان باشگاه و کارخانه گل‌گهر تشکر کنیم که توانسته‌اند در اینجا یک مجموعه بسیار با کیفیت ایجاد کنند. استادیوم شهید سلیمانی بسیار با کیفیت است و امیدوار هستیم نمایش خوبی را در این ورزشگاه داشته باشیم و در آخر تلاش کنیم تا نتیجه خوبی به دست آوریم.

 

او با اشاره به اضافه شدن نفرات جدید به گل‌گهر گفت: در نیم‌فصل دوم بازیکنان با کیفیتی به گل‌گهر اضافه می‌شوند. مطمئنا الان تیم قدرتمندی هستیم و در دور برگشت قوی‌تر خواهیم شد.

 

مربی گل‌گهر با اشاره به غایبان این تیم مقابل پرسپولیس ابراز کرد: بخاطر اتفاقی که برای منشا افتاده، متاسفانه این بازیکن را در اختیار نداریم ولی امیدوار هستیم عدالت‌های این‌چنینی برای تمام تیم‌ها، بازیکنان و مجموعه‌ها اتفاق بیفتد؛ هرچند که تا الان چنین چیزی شاهد نبودیم. محسن کریمی و پیمان رنجبری را نیز بخاطر مصدومیت در اختیار نداریم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=393004

ثبت نظر

-