گل‌محمدی: باید گل گهر را شکست دهیم

  • کد خبر : 392972
  • 30 بهمن 1399 - 21:06
گل‌محمدی: باید گل گهر را شکست دهیم

به گزارش ورزش سه، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان حضور یافت و در خصوص این دیدار اظهار نظر کرد. او با تقدیر از هواداران پرسپولیس و استقبال آن ها در سیرجان گفت که امیدوار است پروتکل های بهداشتی توسط طرفداران رعایت شوند. وی همچنین گل گهر را تیمی هجومی خواند و گفت که هدف تیمش کسب پیروزی است.

 

 

* هواداران پروتکل ها را رعایت کنند

قبل از هرچیز از هواداران پرسپولیسی سیرجان تشکر میکنم که استقبال خیلی خوبی از ما کردند. از تک تک آن ها سپاسگزارم و امیدوارم همیشه سلامت و مواظب خودشان باشند. پروتکل ها را رعایت کنند.

 

 

* امیدوارم قهرمان نیم فصل شویم

فکر میکنم فردا یک بازی مهم و حساسی را پیش رو داریم و آخرین بازی نیم فصل اول ماست. در چند هفته اخیر نتایج خوبی گرفتیم و توانستیم خودمان را به صدر جدول برسانیم. برایمان مهم است که فردا با دست پر از زمین خارج شویم و خودمان را به عنون قهرمان نیم فصل معرفی کنیم.

 

 

* گل گهر هجومی و هیجان انگیز است

تیم حریف قابل احترام است و فوتبال خوب و هیجانی و هجومی را به نمایش می‌گذارد. فکر کنم بازی سختی خواهیم داشت. ام ها بازیکنان و مربیان خیلی خوبی دارند و ما باید در خط حمله و دفاع متمرکز باشیم. ما در فشار مسابقات هستیم و فکر کنم پنجمین مسابقه ای است که هر ۴-۵ روز انجام میدهیم.

 

 

* امیدوارم فردا برنده شویم

شرایط بچه ها از نظر روحی روانی بسیار خوب است و آماده بازی هستیم و از هواداران هم بابت حمایت هایشان تشکر میکنم و امیدوارم هرجا هستند سالم و سلامت باشند. انشالله فردا بازی خوبی انجام دهیم و همراه با برد باشد. بازیکنان تلاش زیادی کردند و روزها و هفته های سختی را پشت سر گذاشتند. ما مشکلات زیادی داشتیم و رفته رفته این مشکلات کمتر شد تا شرایط نسبتا خوبی حکم فرما شود. امیدوارم با حمایت هواداران و مدیریت، بتوانیم روزهای خوبی را رقم بزنیم. انشالله فردا هم برنده شویم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=392972

ثبت نظر

-