بحران در اردوی حریف عربستانی استقلال

  • کد خبر : 392964
  • 30 بهمن 1399 - 20:54
بحران در اردوی حریف عربستانی استقلال


کد خبر: ۱۷۳۸۵۰۳/۵۶

زمان: ۱۸:۲۰  
۱۳۹۹/۱۱/۳۰

بازدید: ۶,۴۲۳

رسانه های عربستانی از بحران و درگیری در رختکن الاهلی پس از توقف مقابل العین در لیگ حرفه ای عربستان خبر می دهند.

به گزارش “ورزش سه”، به نظر می رسد کسب نتایج سینوسی و پر نوسان الاهلی در لیگ حرفه ای عربستان، برای این تیم دردسرساز شده است و اکنون رسانه های عربستانی از درگیری بازیکنان این تیم با رئیس باشگاه خبر می دهند. تیم الاهلی در هفته نوزدهم لیگ حرفه ای عربستان، با وجود شکست الشباب صدرنشین، نتوانست مقابل مهمان خود العین به سه امتیاز بازی برسد و با گل دقایق پایانی عبدالرحمن غریب، از شکست مقابل این تیم فرار کرد.

رسانه سعودی اسپورت خبر می دهد پس از پایان این بازی، بازیکنان الاهلی در رختکن دچار درگیری های لفظی شده و علیه ریاست باشگاه موضع گرفته اند. همه این ها باعث افزایش عصبانیت ولادان میلوژوویچ سرمربی الاهلی از عبدالإله مؤمنه رئیس باشگاه شده که علی رغم درخواست های متعدد او برای جذب یک مدافع، او امبایه نیانگ مهاجم سابق میلان را به خدمت گرفت.

 

 

روزنامه البلاد نیز در خبری مدعی شده است که بازیکنان الاهلی برای عبدالإله مؤمنه رئیس این باشگاه پیامی ارسال و از او خواسته اند در تمرینات تیم شرکت نکند چرا که حضور او باعث حواس پرتی بازیکنان بر روی مسائل خارج از مستطیل سبز می شود.

وب سایت سعودی اسپورت علت عصبانیت بازیکنان الاهلی از مدیران تیم، وعده های دروغ جهت تقویت تیم و پرداخت حقوق معوقه عنوان کرده است و این مسئله باعث شده است تعدادی از بازیکنان الاهلی از اکنون به دنبال جدایی در پایان این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان باشند.

عبدالإله العتیبی روزنامه نگار عربستانی در صفحه توئیتر خود اعلام کرده است که بازیکنان در رختکن همدیگر را به کم کاری متهم کرده و حتی این خبرنگار مدعی شده کودتایی در میان بازیکنان الاهلی شکل گرفته تا با کسب نتایج ضعیف، اخراج میلوژوویچ را زمینه سازی کنند.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=392964

برچسب ها

ثبت نظر

-