شیردال، برند جدید پیانو

  • کد خبر : 391226
  • 29 بهمن 1399 - 20:32
شیردال، برند جدید پیانو

«پیانو» برندی موفق در حوزه پوشاک کو‌دک در راستای حفظ هویت ملی، نماد شیردال که سمبلی از تاریخ ایران است را به عنوان هویت جدید برند خود انتخاب می‌کند.

پیانو در راستای حفظ و معرفی هویت ملی و ایرانی، نماد شیردال را که برای همه ایرانیان یادآور ورودی دروازه ملل است را برای هویت برند خود انتخاب می‌کند.

این برند ملی، تولیدات خود را کاملا به صورت داخلی انجام می‌دهد و وابسته به خارج از این مرز و بوم نیست. این شرکت محصولات خود را به گروه سنی نوزادان و نوجوانان ایرانی اختصاص داده است.

کیفیت برتر شایسته کودکان ایرانی

از آنجایی که پیانو خود را متعهد به جامعه ایرانی می‌داند، همیشه سعی کرده است مرغوب‌ترین جنس پوشاک را به مشتریان خود ارایه دهد.

در حال حاضر تمام مراحل تولید که شامل بافت، تکمیل پارچه، طراحی و دوخت است در مجموعه پیانو توسط نیروی‌های متخصص در زمینه تولید و طراحی پوشاک انجام می‌شود.

این برند بر این باور است که کودکان ایرانی شایسته پوشیدن پوشاکی با کیفیت بالا هستند. بر پایه همین باور مستحکم، پیانو سعی کرده است از مواد اولیه با کیفیت بالا و با بهره‌گیری از دستگاه‌ها و ماشین آلات به روز دنیا کیفیتی مناسب و درخور جامعه ایرانی را ارایه دهد.

لازم به ذکر است که این شرکت توانسته است از طریق ارتباط با دانشگاه‌های سطح کشور، برای افراد جوان و تحصیل کرده این بخش از صنعت ظرفیت شغلی نیز ایجاد کند.

شیردال، برند جدید پیانو

داستان شیردال افسانه‌ای

شیردال ملقب به لاماسو از موجودات تخیلی و تاثیرگذار جهان باستان است که در تمامی تمدن‌های آن دوران ردی از خود برجای گذاشته است.

این سمبل، نمادی از شیر، قوی‌ترین حیوان در زمین و عقاب قوی‌ترین پرنده در آسمان بوده است. همچنین شیردال را می‌توان در تمدن ایلام باستان که در آن زمان از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین مراکز شهرنشینی بود، یافت.
شیردال در تمامی تمدن‌ها نماد نگهبانی و قدرت بوده است. به‌عنوان مثال در سر در پایتخت‌ها و برخی از شهر‌های مهم مجسمه‌ای از این شیر جهت حفاظت از شهر و دور نگه داشتن سارقان و دشمنان گذاشته بود. در برخی از دوره‌های تاریخی شیردال بیماران را شفا می‌داده و همانطور که پیشتر به آن اشاره شد بارزترین نقش آن محافظت و نگهبانی از مردم یک شهر بوده است.

در حال حاضر پیانو، نماد شیردال را به عنوان هویت جدید برند خود انتخاب کرده است.

پیانو، در سال ۱۳۸۵ با راه‌اندازی خط تولید پوشاک در گروه‌های سنی نوزاد تا نوجوان کار خود را آغاز کرد و اکنون در ۲۹ شهر ایران نماینده فروش فعال دارد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برند فعال حوزه پوشاک ایرانی می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس pianoproduce.com یا اینستاگرام مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=391226

برچسب ها

ثبت نظر

-