لیگ والیبال؛ پیکان و گنبد، اولین برنده‌های هفته آخر

  • کد خبر : 391005
  • 29 بهمن 1399 - 17:27
لیگ والیبال؛ پیکان و گنبد، اولین برنده‌های هفته آخر


کد خبر: ۱۷۳۸۳۱۳/۴۴

زمان: ۱۷:۱۲  
۱۳۹۹/۱۱/۲۹

بازدید: ۴۷۲

شهرداری گنبد و پیکان با پیروزی مقابل رقبا، به کار خود در مرحله گروهی لیگ برتر پایان دادند.

به گزارش “ورزش سه”، هفته سیزدهم و پایانی دور برگشت لیگ برتر والیبال امروز با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال تهران و سالن فدراسیون پیگیری می‌شود.

خانه والیبال امروز در اولین بازی میزبان دو تیم پیکان تهران و شهرداری قزوین بود؛ دیداری که در نهایت با نتیجه ۳ بر یک و با ثبت امتیازهای (۲۶ بر ۲۴)، (۲۵ بر ۲۱)، (۲۲ بر ۲۵) و (۲۵ بر ۲۲) به سود شاگردان مرتضی عهدی تمام شد تا خودروسازان تهرانی که با این پیروزی ۲۶ امتیازی شدند، فعلا بدون تغییر در جایگاه، در رتبه دهم باقی بمانند. البته جایگاه قطعی پیکان بعد از انجام بازی هورسان رامسر و شهرداری قزوین مشخص خواهد شد. در طرف مقابل هم شهرداری قزوین به‌رغم این باخت (با داشتن ۵ برد و ۱۵ امتیاز) بازهم جایگاه دوازدهمی خود را حفظ کرد.

در بازی همزمان در سالن فدراسیون والیبال، شهرداری گنبد موفق به شکست خاتم اردکان با نتیجه ۳ بر یک شد تا با کسب ۱۲ برد و ۳۸ امتیاز، جایگاه هفتمی خود را تثبیت کند. شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در این بازی تنها در ست دوم موفق شدند با کسب امتیاز (۲۵ بر ۲۲) برنده باشند. ست‌های اول، سوم و چهارم بازی هم با امتیازهای (۱۹ بر ۲۵)، (۱۹ بر ۲۵) و (۲۲ بر ۲۵) به‌نام گنبدی‌ها ثبت شد. به این ترتیب خاتم اردکان با کسب ۶ برد و ۲۲ امتیاز و ایستادن در رده دهم، به کار خود در مرحله گروهی لیگ برتر مردان خاتمه داد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=391005

برچسب ها

ثبت نظر

-