شاه‌علیدوست: بدون دلخوری یا ناراحتی از نساجی جدا شدم

  • کد خبر : 390946
  • 29 بهمن 1399 - 12:07
شاه‌علیدوست: بدون دلخوری یا ناراحتی از نساجی جدا شدم

 

جدایی علیدوست از نساجی

 روزبه شاه علیدوست که در طول دوران بازیگری خود به جز دو فصل همواره لباس سایپا را بر تن داشت، ابتدای فصل راهی نساجی شد ولی چند روز پیش قراردادش را با این تیم فسخ کرد و راهی خیبر خرم آباد در لیگ دسته اول شد.

شاه علیدوست درخصوص جدایی از نساجی و پیوستن به خیبر گفت: می توانستم تا زمان نقل و انتقالات صبر کنم و با بررسی شرایط، پیشنهادهایی که دریافت می کنم را بالا و پایین کنم. اما آقای ویسی برای حضور در خیبر با من تماس گرفتند و از آنجایی که من چند سالی است دوست داشتم با ایشان کار کنم، شرایط فراهم شد و یک نیم فصل در خدمت ایشان هستیم. شرایط خیبر به نوعی است که با توجه به مشکلاتی که من داشتم، می توانستم در این تیم بازی کنم. چون تمرینات خیبر در تهران برگزار می شود و من نیز به خاطر فرزندم علاقه مند بودم در تهران حضور داشته باشم. آقای ویسی نیز به من لطف داشتند و من هم تصمیم گرفتم تا پایان فصل در خدمت خیبر باشم.

>>>بیشتر بخوانید:

بازسازی تیم خیبر/علیدوست به تیم پیوست

آرمان رمضانی ؛ روزبه شاه علیدوست : آرمان رمضانی گل های زیادی را برای پرسپولیس می زند

سال حضور در لیگ برتر پس از ۱۴ سال

وی درباره اینکه پس از ۱۴ سال حضور در لیگ برتر راهی دسته اول شده است، گفت: به هر حال تجربه جدیدی است. من خودم نمی دانستم شرایط در لیگ یک چگونه است چون سالیان سال در لیگ برتر بوده ام. این هم یک نوع تجربه جدید است. آن را به فال نیک می گیریم و امیدوارم برای تیم خیبر مثمر ثمر باشم و بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

شاه علیدوست درخصوص اینکه آیا بابت جدایی از سایپا و عدم خداحافظی با این تیم از فوتبال احساس پشیمانی می کند یا خیر، گفت: موضوع این است که شرایط در سایپا مهیا نکردن که من در این تیم بمان وگرنه سایپا خانه من است و حس می کنم روزی این اتفاق رخ می دهد که در این تیم از فوتبال خداحافظی کنم.

او درمورد نحوه جدایی از نساجی پاسخ داد:

بدون دلخوری یا ناراحتی از این تیم جدا شدم. شرایط من به نحوی بود که دوست داشتم جدا شوم. مسئولین تیم نیز کمک کردند و جدایی من در فضای دوستانه ای رقم خورد و خاطره بدی به وجود نیامد و همه چیز دوستانه حل شد.

هافبک جدید خیبر درباره کار کردن با عبدالله ویسی نیز گفت: من تاکنون با ایشان کار نکرده ام ولی سالیان سال است که دوست داشتم با ایشان کار کنم. تیم های آقای ویسی واقعا فوتبال بازی می کنند و ایشان یک نوع سبک خاصی را دنبال می کند و علاقه مند بودم زیر نظر ایشان کار کنم که اکنون این اتفاق رخ داد.

وی در پایان گفت: برای تیم نساجی آرزوی موفقیت می کنم. دوستان خوبی در آنجا دارم و امیدوارم هر چه سریعتر از این شرایط خارج شوند. هواداران خیبر نیز در فضای مجازی به من لطف داشتند و امیدوارم بتوانم به این تیم کمک و محبت هایشان را جبران کنم.

به گزارش ورزش سه

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=390946

ثبت نظر

-