بازی های گروه استقلال در بصره عراق برگزار میشود

  • کد خبر : 390705
  • 28 بهمن 1399 - 22:55
بازی های گروه استقلال در بصره عراق برگزار میشود

 

قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان

 پس از قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال قاره اعلام کرد که هر گروه از رقابت های این دوره را به صورت متمرکز در یک کشور برگزار می کند البته هر کشوری می تواند حداکثر میزبانی دو گروه را برعهده بگیرد.

در حالیکه کشور قطر تجربه بسیار خوب برگزاری مراحل غرب و شرق آسیا در رقابت های لیگ قهرمانان سال گذشته را دارد و انتظار می رفت حداقل برگزاری دو گروه از گروه های ۵ گانه منطقه غرب در این کشور برگزار شود، اما اکنون خبرنگار عربستانی خبر عجیبی را منتشر کرده است.

نواف الآسیوی خبرنگار مشهور عربستانی در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که با پایان مهلت مقرر برای ارسال درخواست میزبانی لیگ قهرمانان آسیا، هیچ کدام از ۴ نماینده کشور قطر برای برگزاری گروه هایی که در آنها حضور دارند، درخواستی ارسال نکرده اند!

>>>بیشتر بخوانید:

مدیرعامل پیکان:امیدواریم که بتوانیم حتی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فکر کنیم

تاریخ برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم های حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ تا روز ۱۵ فوریه فرصت داشتند تا برای برگزاری متمرکز هر گروه از رقابت های امسال، درخواست میزبانی خود را ارسال کنند ولی هیچ کدام از ۴ تیم السد، الریان، الدحیل و الغرافه برای میزبانی گروه خود، اعلام آمادگی نکرده اند.

این در حالی است که استقلال و پرسپولیس با تیم های قطری در یک گروه قرار دارند و در صورت صعود فولاد به مرحله گروهی، آنها نیز با یک تیم قطری همگروه می شوند.

گروه C راهی عراق

در این میان به نظر می رسد استقلال برای برگزاری بازی هایش در گروه C لیگ قهرمانان آسیا، باید راهی عراق شود. چرا که آبی پوشان با تیم های الدحیل قطر، الاهلی عربستان و الشرطه عراق همگروه است و از آنجایی که الدحیل برای میزبانی درخواستی ارسال نکرده است، پس میزبانی این گروه به یکی از سه تیم دیگر می رسد که هر سه تیم نیز برای میزبانی درخواست خود را ارسال کرده اند.

اما پس از مسائل و مشکلات سیاسی پیش آمده میان ایران و عربستان، این کشور سعودی قوانینی را وضع کرده است که اتباع عربستانی حق سفر به ایران را نداشته و سفر به ایران ممنوع اعلام شده است و از طرف دیگر این مشکل برای شهروندان ایرانی جهت سفر به عربستان وجود دارد در نتیجه اگر این مشکلات پا بر جا بماند، به نظر می رسد بازی های گروه استقلال در بصره عراق برگزار شود که مسئولان الشرطه آنجا را برای میزبانی انتخاب کرده اند مگر اینکه اتفاقات دیگری در این زمینه رخ دهد.

پرسپولیس نیز با الریان قطر در یک گروه قرار دارد و گوا هند دیگر تیم این گروه است. از میان تیم های الوحده امارات و الزورا عراق نیز یک تیم دیگر به این گروه اضافه می شود و باید دید تکلیف تیم میزبان این گروه چه خواهد شد.

به گزارش ورزش سه

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=390705

ثبت نظر

-