نوید کیا، پلی میکر تکرار نشدنی سپاهانی ها

  • کد خبر : 390692
  • 28 بهمن 1399 - 21:29
نوید کیا، پلی میکر تکرار نشدنی سپاهانی ها

 

نویدکیا در فوتبال برتر

 شب گذشته مهمان برنامه فوتبال برتر محرم نویدکیا بود . فوتبالیستی با کیفیت که نماد باشگاه سپاهان شده است و دیشب مشخص شد او لیاقت این همه توجه را در اصفهان دارد.

محرم که پنج بار با سپاهان قهرمان لیگ برتر شده است از شهریور ماه امسال به عنوان سرمربی این تیم محبوب اصفهانی معرفی شد تا دوباره ابهت از دست رفته را به زردپوشان اصفهانی برگرداند. استاد پاس های تو در و یکی از بهترین پلی میکرهای تاریخ فوتبال ایران در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به قدری خوب حرف زد و از برنامه ها و دلمشغولی هایش گفت که آدم یاد دورانی افتاد که  او بازوبند تیم را به دست بسته است و همانند دوران پرشکوهش در زمین فوتبال یارانش را مدیریت می کرد.

کم کردن وزن، دل مشغولی ها و کسب مشاوره از معتمدینش نشان داد او همانند دورانی که در زمین فوتبال بازی می کرد دارای فکری متفاوت از بقیه است و می شود به او اعتماد کرد و از حس مسئولیت پذیریش قدردانی کرد. اعتمادی که خودش آن را در پنج هفته اول لیگ از مردم شهرش دیده بود و صادقانه از غصه های شبانه اش  بابت همراهی طرفداران سپاهان علیرغم دو شکست اول این تیم می گفت و از سنگینی مسئولیتش با توجه به رفتار مردم. محرم نشان داد  برای گرفتن این مسئولیت هیچ چیز را به قضا و قدر نسپرده است.

>>>بیشتر بخوانید:

نوازی: شانس داشته باشیم، سپاهان را می‌بریم

تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران آبادانی (عکس)

تمریناتی که بالاخره سپاهان را به سه امتیاز رساند (عکس)

پلی میکر تکرار نشدنی سپاهانی ها

پلی میکر تکرار نشدنی سپاهانی ها با این تیم قرار دادی سه ساله بسته است و این بهترین خبر برای مردم شهر اصفهان است. مردمی که رفتار حرفه ای او را بعد از جدا شدن از تیم و خداحافظی اش از فوتبال دیده بودند.

محرم  با آن جایگاه بالا نزد افکار عمومی در این سالها هیچ وقت و هیچ گاه درباره نتایج نه چندان خوب سپاهان  اظهارنظری نکرد و با سکوتش به تیمی که برای آن به دفعات مصدوم شده بود حاشیه درست نکرد و زمانی به تیمش برگشت که شرایط از همه لحاظ برای او فراهم بود.

رفتار او در لب خط در این روزها از کمتر مربی ایرانی و خارجی در لیگ برتر دیده شده است و او همچنان با نجابتش و رفتار با احترامش با داوران و نیمکت حریف از نویدکیایی دیگر در بین مربیان در حال رو نمایی است. سرمربی که بدون توجه به حاشیه ها به برنامه های تاکتیکی خودش اکتفا می کند و درباره اشتباهات احتمالی  داوران اظهار نظری نمی کند.

کسب برترین خط حمله لیگ

استفاده از سه هافبک رونده ، درگیرشونده و پاسور و احیای شهباززاده افول کرده در این سالها و میل هجومی بسیار بالای سپاهان بازدن ۲۵گل و کسب برترین خط حمله لیگ با استفاده از دو دفاع کناری رونده نشان از ظهور مربی متفاوتی در فوتبال ایران است .او همانند دوران فوتبالش می خواهد بهترین باشد و برای رسیدن به این مهم از هیچ موضوعی به راحتی عبور نمی کند.همه چیز را رصد می کند .نگران جان هواداران موتورسوارای است که در کنار اتوبوس تیم در حال حمایت از تیمش هستند و در رابطه با بیماری کرونا و عدم زیان مالی باشگاه هم پیش بینی های لازم را کرده است.

سپاهان با محرم راه دوباره ای را شروع کرده است . او که دوبار به عنوان بهترین فوتبالیست ایران انتخاب شده است و با قهرمانی هایش در کنار سپاهان این تیم  را تا سال گذشته پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر کرده بود حالا دوباره برگشته است تا عنوانی را که پرسپولیسی ها از او و سپاهان گرفته اند دوباره با برنامه های خودش پس بگیرد. سرمربی که همانند دوران فوتبالش در کنار زمین همه چیز را مدیریت می کند و نقشش همانند دوران فوتبالش در تیم سپاهان پررنگ تر ازهمه است.

محمدرضا تقی خانی

به گزارش ورزش سه

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=390692

ثبت نظر

-