عزیزی خادم: اولویت ما صعود به جام جهانی است

  • کد خبر : 390593
  • 28 بهمن 1399 - 16:34
عزیزی خادم: اولویت ما صعود به جام جهانی است

به گزارش “ورزش سه”، شهاب ‌الدین عزیزی‌ خادم یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال در گفتگوی زنده با برنامه تهران ورزشی در خصوص انتخابات این فدراسیون گفت:  انتخابات در این دوره به چند دلیل، از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. اول اینکه این انتخابات پس از  تصویب اساسنامه برگزار می ‌شود که سال‌های سال شاهد این موضوع نبودیم که آن را از سایر انتخابات مجزا می کند.

او گفت: صاحب اساسنامه‌ای شدیم که به‌عنوان سند راهبردی جدید، فصل نوینی برای انتخابات فدراسیون فوتبال خواهد بود. دوم اینکه در این برهه زمانی، فوتبال ملی در بحران بزرگ، چندضلعی و پیچیده‌ای قرار دارد که عبور از این بحران، نیازمند عزم ملی، عقلانیت، صبوری و ایثار نیاز دارد تا همه با هم از این بحران سربلند خارج شویم. یکی از نکات دیگری که این انتخابات را برجسته می کند، آزمون بزرگی برای تعهد به دموکراسی و حرکت در مدار قانون و عدالت است.

کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال درباره برنامه اقتصادی اش نیز گفت:  با توکل به خدا و همچنین با الطاف لایزال الهی به انتخابات ورود کردیم و در یک چارچوب حرکت می ‌کنیم. قطعا برنامه انتخاباتی ما چندضلعی است و یکی از اضلاع آن به مباحث اقتصادی باز می ‌گردد. فوتبال دچار بحران اقتصادی شده، اما ما و تیم همکار ما مدت‌ هاست فوتبال ملی را مطالعه کردیم و نشست‌های زیادی با نخبگان، محققان و پیشکسوتان برگزار شده است. با استفاده از ظرفیت‌ها، فرصت ها و تهدیدها و تیم کارشناسی حرفه ‌ای، برنامه راهبردی پیشنهادی آماده کردیم. کار این موضوع تمام شده و مباحث اقتصادی در آن دیده شده است. اهداف، راهبردها و… کاملا  در اختیار اهالی رسانه، افکار عمومی و مجمع فدراسیون فوتبال قرار می‌گیرد و در معرض نقد و نظرات مجمع خواهد بود.

وی گفت: برنامه پیشنهادی من، در افق ۴ ساله با رویکرد دانش بنیان است و پس از عبور از بحران، با هدف مدرن ‌سازی فوتبال ملی و ساختارهای مدیریتی فوتبال تنظیم شده است. امید زیادی داریم که از سوی ذینفعان و بازیگران اصلی، نقدهای خود را منتقل کنند. امیدوارم برنامه جدید مورد پذیرش همه واقع شود و روی آن کار شده است. ما در ۲۰،۱۵ سال گذشته، در فوتبال ملی چیزی به نام برنامه نداشتیم و این برنامه می‌ تواند آرامش، رشد، توسعه، تعالی، صداقت، شفافیت، عدالت و افتخار را به فوتبال ایران برگرداند.

وی افزود:  برنامه‌ای که در بخش‌ های اقتصادی، فنی و ساختارهای مالی قابلیت اجرا دارد و شفافیت و پاسخگویی در آن انجام شده است. امیدوارم در همین روزها بتوانیم از این سند رونمایی کنیم و تحقق این اهداف جزو مطالبات ما بوده که نیازمند انسجام، هم‌ افزایی و دلسوزی و از همه مهم‌ تر، صبر و توکل به خداست. ان شالله همه با هم تلاش کنیم قوانین فوتبال سالم و به ‌روز را تدوین و عملیاتی کنیم و نه تنها سرمایه اجتماعی را برگردانیم، بلکه آن را ارتقا دهیم.

گزینه ریاست فدراسیون فوتبال درباره تیم‌های پایه، فوتبال بانوان، فوتبال ساحلی و فوتسال و برنامه‌هایش گفت: برنامه ما جامع و با تمامی متدها و قابلیت اجرایی است. کارهای کارشناسی در رده‌های پایه، بانوان، فوتسال و تیم‌های ملی انجام شده و به نیروی انسانی نیاز دارد. خیلی از برنامه‌ها در قفسه ‌ها خاک می‌خورند، اما باید ابزارش فراهم باشد و آن را با شرایط موجود به منصه ظهور برسانید. برنامه اصلی‌ترین رکن اجرایی است، اما نیروی انسانی باکیفیت می‌خواهد که مقدم بر برنامه است.

عزیزی خادم ادامه داد:  نیروی انسانی هم برنامه تولید می‌کند و هم می‌تواند در اجرای برنامه‌ها کمک کند. به همین دلیل خودمان را ملزم دیدیم برنامه‌ای با همین نیروی انسانی باکیفیت تولید شود. نیروی انسانی موتور محرکه هر سیستم بوده و حتی ابداع سیستم با نیروی انسانی است. امیدوارم آنها بیایند و فضایی ایجاد کنند تا وضع موجود را تغییر دهیم. تغییر وضع موجود از اولویت‌هاست و ان‌شاءالله با تیم همکار بتوانیم تغییراتی در همه حوزه‌ها انجام دهیم که مطالبه افکار عمومی است.
او گفت: دیگر اولویت ما، صعود تیم ملی به جام جهانی است که مسئولیتی خطیر و تاریخی است.  همه نامزدهای انتخابات محترم هستند و به فال نیک می‌گیرم. ان‌شاءالله در فضای اخلاقی و انسانی، رقابت سالم و سازنده‌ای با حفظ قواعد بازی و با برنامه داشته باشیم. امیدوارم مجمع مبتنی بر انصاف و واقع‌بینی تصمیم بگیرد و مقابل انتخاب یکدیگر، خود را تسلیم و مکلف به اجرای آن بدانیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=390593

ثبت نظر

-