بهترین کفش های کتانی مردانه وزنانه

مزایای کفش های کتانی

  • کد خبر : 390209
  • 27 بهمن 1399 - 11:01
مزایای کفش های کتانی

کفش های کتانی سال هاست که یکی از محبوب ترین انواع کفش ها بوده اند و امروزه نیز همچنان از محبوب ترین انواع کفش ها هستند. مردم از آنها در مسابقات ورزشی و همچنین برای اهداف سبک و مد استفاده می کنند. دیگران به راحتی از آنها لذت می برند. کفش های کتانی با مارک های متنوعی مانند آدیداس نیز ارائه می شوند. فارغ از مارک کفش ورزشی که ترجیح می دهید، پوشیدن کفش کتانی به طور کلی فواید زیادی دارد.

کفش های کتانی معمولاً توسط افرادی که دوست دارند بدوند، پوشیده می شوند. دویدن فواید مختلفی دارد که برخی از آنها شامل افت فشار خون، وزن بدن و افزایش ظرفیت ریه فرد است. برای دویدن نیز تجهیزات زیادی لازم نیست، اما یک جفت کفش ورزشی لازم است. هنگامی که به دنبال یک کفش ورزشی مناسب برای دویدن یا هر فعالیت ورزشی دیگری هستید، عناصر خاصی وجود دارد که باید آنها را بخاطر بسپارید.

سلامتی پا

✔ بالشتک کف پا

یکی از مهمترین عناصر هر کفش ورزشی بالشتک پا در قسمت میانی کف است، مخصوصاً اگر قصد استفاده از کفش ورزشی برای دویدن را دارید. بالشتک مناسب پا در کف میانی کفش می تواند به از بین بردن استرس وارد شده به پاشنه، انگشتان پا و مچ پا هنگام دویدن کمک کند. چنین بالشتکی همچنین می تواند از بروز درد در مفصل ران، زانو یا کمر در هنگام دویدن جلوگیری کند.

✔ پشتیبانی قوس

همچنین ضروری است که کفش های کتانی از قوس خوب پشتیبانی کنند. این امر به ویژه برای افرادی که کف پای صافی دارند که قوس زیادی در آن نیست، بسیار مهم است. داشتن پشتیبانی مناسب از قوس، ثبات لازم را در کفش های ورزشی به مردم ارائه می دهد و می تواند در هنگام دویدن یا انجام هر فعالیت ورزشی دیگری بیشترین راحتی را در آنها ایجاد کند.

راحتی وزیبایی

✔ کاهش آسیب

همچنین یک جفت کفش ورزشی می تواند در هنگام شرکت در ورزش، احتمال بروز آسیب در فرد را کاهش دهد. بالشتک و قوس میانی کف که برخی از کفش های کتانی ارائه می دهند می توانند ویژگی های مورد نیاز افراد را در یک جفت کفش ورزشی برای تعادل مناسب در اختیار افراد قرار دهند و در نتیجه عملکرد ایمن تری ایجاد می کند که منجر به آسیب دیدگی کمتر می شود.

✔ سطح برای اجرا

کفش های مختلفی برای سطوح مختلفی که اجرا می شوند وجود دارد. اگر شما به طور عمده یک مسابقه دهنده جاده هستید، میرایی بسیار مهم است. اما اگر از سطح ناهموار مانند زمین (کراس کانتری) عبور کنید، به کفش هایی نیاز خواهید داشت که پیچ نخورند. به آنها کفش کنترل پیچش گفته می شود. اگر قصد دارید این ورزش را جدی بگیرید و در پیست های دویدن تمرینات سرعتی انجام دهید، به یک جفت کفش ناخن احتیاج دارید. این کفشی است که در کف آن میخ دارد و برای جلوگیری از لغزیدن روی مسیر چسبیده است.

کفش های کتانی

👞 بهترین کفش های کتانی مردانه

کفش کتانی مردان و زنان متفاوت است و تولیدکنندگان آن را می دانند. این فقط مربوط به رنگ یا طرح نیست، بلکه عوامل مختلفی هستند که می توانند به ما در اجرای بهتر کمک کنند. ما به شما می گوییم بهترین گزینه ها کدام است.

👟 Adidas Ultra Boost

Ultra Boost برای دوندگان آج دار خنثی طراحی شده اند که به دنبال نرمش و راحتی در تمرینات خود هستند. آنها با فناوری Boost ساخته شده اند و از پارچه ای ساخته شده اند که گردش هوا را امکان پذیر می کند. هدف بهبود قابلیت تنفس کفش است. آنها برای تمرین هر روز در مسافت های طولانی یا متوسط ​​بسیار مناسب هستند.


>>حتما بخوانید: مدل کفش پاشنه بلند زنانه


کفش های کتانی

👟 Asics Nimbus

به عنوان یکی از بهترین ها شناخته شده است. هر ساله یک مدل جدید وجود دارد و آنها ناامید نمی شوند. آنها طراحی برتری دارند که از فشارهای وارد شده به قسمت کفش و قسمت جلوی کفش و یک تقویت کننده ویژه در قسمت پاشنه جلوگیری می کند، مناسب برای کسانی که در آن منطقه مشکل دارند.در عین حال، آنها مهمترین خصوصیات مارک ساخته شده از FlyteFoam را حفظ می کنند، ماده ای از کف میانی که زیرسازی و بازگشت انرژی را تضمین می کند، آنها دارای ژل برای کاهش ضربه و استفاده از لاستیک فوق العاده مقاوم در کف هستند.

🥿 New Balance Foam

این برند چند سال پیش در صنعت ورزش دوباره ظاهر شد و آماده است بازار را بدست آورد. مدل کف آن یکی از راحت ترین و پایدارترین دونده های مرد است. آنها برای کسانی طراحی شده اند که بدنبال راحتی، دوام و کیفیت هستند. در حالی که آنها فقط برای دویدن اختصاصی هستند، اما برای انواع آموزش ها به خوبی کار می کنند. از جالب ترین ویژگی های آن می توان به حفره هایی در ناحیه کف میانی اشاره کرد که باعث ایجاد گردش خون و شیارهای خمشی مشخص می شود.


>>بیشتر بدانید: کفش عید را با توجه به این ۴ نکته بخریم


کفش های کتانی

👠 بهترین کفش های کتانی مخصوص خانمها

این کفش های مشابه کفش های زنانه نیست که برای مردان طراحی شده است. ما برخی از بهترین گزینه های دویدن را برای زنان به اشتراک می گذاریم.

👟 Asics Gel

این برند ژاپنی به خاطر مدل های کفش دویدن خودنمایی می کند. مدل های ژل آنها – چه Cumulus ، Kayano، Equation یا هر مدل دیگر – برای طراحی عالی در ناحیه گردن و پای عقب برجسته هستند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که دونده از راحتی و سبکی خوبی برخوردار است. آنها از بالشتک بالایی برخوردارند تا به ردپایی نرم و محافظت صحیح در برابر ضربه دست یابند.

🥾 Adidas Supernova

این یک برند برتر در لباس ورزشی است و کفش های ورزشی زنانه آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این خط با راحتی و ثبات مشخص می شود. علاوه بر این، این فناوری از تقویت کننده ای برخوردار است که یک بالشتک بهینه ایجاد می کند و بر روی زمینی بودن اضافی کفش دونده ها را اصلاح می کند.


>>بیشتر بخوانید: قیمت انواع کفش ورزشی مردانه


کفش های کتانی

👟 Nike Air

نایک علاوه بر داشتن طراحی عالی، هنگام صحبت در مورد کفش های دویدن همیشه یک مرجع است. این به دلیل کیفیت مواد آنها و نوآوری دائمی در مدل های آنها برای اجرا است. این خط زنانه برای کسانی که تمرینات از راه دور و متوسط ​​را انجام می دهند توصیه می شود.

👞 New Balance Foam

این برند چند سال پیش در صنعت ورزش دوباره ظاهر شد و آماده است بازار را بدست آورد. مدل کف آن یکی از راحت ترین و پایدارترین دونده های مرد است. آنها برای کسانی طراحی شده اند که بدنبال راحتی، دوام و کیفیت هستند.

در حالی که آنها فقط برای دویدن اختصاصی هستند، اما برای انواع آموزش ها به خوبی کار می کنند. از جالب ترین ویژگی های آن می توان به حفره هایی در ناحیه کف میانی اشاره کرد که باعث ایجاد گردش خون و شیارهای خمشی مشخص می شود.

👟 چه موقع باید کفش هایم را تمدید کنم؟

کفش های در حال اجرا پس از ۴۰۰ یا ۶۰۰ مایل (تقریباً از ۶۵۰ کیلومتر تا ۹۵۰ کیلومتر) استفاده از بالشتک خود را از دست می دهند، بنابراین برای جلوگیری از آسیب دیدگی باید پس از طی این مسافت آن را تعویض کنید. وقتی متوجه ساییدگی پاشنه ها شدید، باید کفش ها را عوض کنید.

انواع کفش های کتانی در بازار وجود دارد، اما یافتن مورد مناسب برای پای شما برای بهینه سازی راحتی و همچنین عملکرد ورزشی ضروری است. کفش های کتانی که از بالشتک میان میانی و پشتیبانی از قوس برخوردار هستند بهترین نوع برای افرادی است که قصد شرکت در فعالیت های ورزشی را دارند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=390209
  • نویسنده : مهدیه خیابانی
  • منبع : fashion.eye.net

برچسب ها

ثبت نظر

-