مرا در قبرستان با آبمیوه مسموم کرد!

  • کد خبر : 389868
  • 26 بهمن 1399 - 2:06
مرا در قبرستان با آبمیوه مسموم کرد!

 

 

آزار در قبرستان

رسیدگی به این پرونده با شکایت زن جوانی در پلیس آگاهی تهران آغاز شد.

این زن به ماموران گفت: روز پنجشنبه سر مزار مادرم بودم که مردی آبمیوه خیرات کرد. بعد از خوردن آبمیوه بیهوش شدم و وقتی به‌هوش آمدم متوجه شدم مرد جوان مرا مورد آزار و اذیت قرار داده است.

پس از این شکایت، ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و متوجه شدند مرد جوان زیاد به قبرستان می‌رود. او سرانجام دستگیر شد و در تحقیقات منکر آزار و اذیت شاکی گردید و گفت: من و زن جوان در غم از دست دادن مادر عزادار بودیم و آن روز فقط با هم درددل کردیم.

با تحقیقات اولیه، پرونده برای رسیدگی نهایی به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

در ابتدای این جلسه شاکی اظهار کرد: بعد از این‌که از همسرم جدا شدم، همراه دخترم به خانه مادرم رفتیم و با او زندگی می‌کردیم تا این‌که مادرم فوت شد. مرگ او داغ سنگینی برای من بود. هر پنجشنبه سر مزار مادرم می‌رفتم. یک روز متهم با آبمیوه مسموم مرا بیهوش کرد و مورد آزار و اذیت قرار داد. به همین خاطر از او شکایت دارم.

>>>بیشتر بخوانید:

دومین متهم کودک‌آزاری در نیشابور دستگیر شد

بازداشت معلمی با ۱۹ فقره آزار دانش آموزان

نویسنده کودک آزار دستگیر شد

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: اتهام آزار و اذیت این زن را قبول ندارم. من این زن را مدت‌ها بود می‌شناختم. قصد ازدواج با او را داشتم که به خاطر دخترش مخالفت کرد. دیگر از او خبر نداشتم تا این‌که در قبرستان او را دیدم و درددل کردیم. بعد هم جدا شدیم. ما فقط در مورد غم از دست دادن مادران خود حرف زدیم و نمی‌دانم چرا حالا بحث آزار و اذیت را پیش کشیده و مرا به دردسر انداخته است. من پیش از این‌ شکایت، قصد ازدواج با دختری را داشتم که شکایت این زن باعث شد خانواده آن دختر اعتمادشان را نسبت به من از دست بدهند و این وصلت سر نگیرد.

پس از دفاعیات متهم، قضات شعبه نهم دادگاه کیفری برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

به گزارش گروه جوادث جام جم آنلاین

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=389868

ثبت نظر

-