تناسب اندام بدون رژیم گرفتن

چرا خانم های فرانسوی بدون رژیم گرفتن متناسب هستند؟!

  • کد خبر : 388569
  • 20 بهمن 1399 - 18:09
چرا خانم های فرانسوی بدون رژیم گرفتن متناسب هستند؟!

کاملا واضح است که زیبایی و تناسب اندام خانم های فرانسوی و رژیم خانوم های فرانسوی در همه جا زبانزد عام و خاص می باشد. این خانم ها همانطور که به زیبایی خود اهمیت می دهند به تناسب اندام خود نیز اهمیت می دهند و برای داشتن اندامی دلخواه تلاش زیادی می کنند. خانم های ایرانی بیشتر به زیبایی صورت اهمیت می دهند و بعد از داشتن اولین بچه، تمام وقت خود را وقف کودک خود می نمایند.

البته که رسیدگی به کودک جزء وظایف برگزیده هر زنی است و داشتن بچه ای سالم و صالح بهترین هدیه خداوند و نتیجه ی تلاش مادر و پدری دلسوز است. اما حتما در حین بزرگ کردن کودک، وقت های آزادی هم برای مادر باقی می ماند که باید به خود پرداخته و خود را فراموش ننماید.

به هر حال اگر شما هم جزء خانم هایی هستید که وقت زیادی برای رفتن به باشگاه و ورزش ندارید و در عین حال تمایلی هم به کم خوردن ندارید، بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

من کاملا نمی فهمم چطور خانم های فرانسوی بدون رژیم خاصی می توانند اینقدر تناسب اندام داشته باشند. به راستی رژیم خانوم های فرانسوی چیست؟ من چندین سال در دانشگاه پاریس تحصیل می کردم. در این سال ها همیشه در فروشگاه های بزرگ شکلات پرسه می زدم و حتی یک کیلو هم به وزنم اضافه نشد. این خنده دار است ولی شما هم مانند من باید سبک زندگی آن ها را مشاهده کنید تا متوجه راز و رمز کارشان شوید.


>>بیشتر بدانید: لاغری بازو در خانه به روایت تصویر


فست فود

◼ خودتان را محروم نکنید

انواع غذاها و نوشیدنی ها چیزی نیستند که بتوان در مقابل آن ها مقاومت کرد. خانم های پاریسی تقریبا در تمامی مجالس و وعده های غذایی خود انواع غذاها و نوشیدنی ها را دارند اما لزومی نمی بینند که بیش از حد از آن ها بخورند.

فقط کمی از هر کدام کافی است. شما باید بتوانید تمامی غذاها را که دوست دارید، بخورید چون هر غذایی طعم متفاوتی دارد و ویتامین ها و پروتئین های مختلفی نیز دارند که بدن شما نیاز به آن ها دارد. پس خود را از خوردن غذاهای مختلف محروم نکنید فقط بیش از حد نخورید.

◼ پیشاپیش برنامه ریزی کنید

پیشاپیش برای وعده های غذایی خود برنامه ریزی کنید. مثلا اگر در یک وعده ماده ی غذایی را دریافت می کنید سعی کنید در وعده دیگر چیزی بخورید یا در وعده های دیگر کمبود ماده های مورد نیاز خود را جبران نمایید. مثلا اگر برای صبحانه کره خوردید، سعی کنید در وعده های دیگر از ماده ی غذایی استفاده کنید که چربی کمتری دارد.


>>حتما بخوانید: بهترین روش لاغری بدون جراحی کدام است؟


فروشگاه

◼ از سوپر مارکت های محلی خود خرید کنید

سعی کنید مواد غذایی مورد نیاز خود را از فروشگاه محلی خود بخرید یا گوشت مصرفی خود را از گوشت فروشی محل سکنت خود، و یا لبنیات خود را از ماست بندی محل خود بخرید. با خرید از فروشگاه های محلی خود از سالم و تازه بودن آن ها، مطمئن خواهید بود.

◼ با آرامش غذا بخورید

در هنگام غذا خوردن سعی کنید از آن لذت ببرید نه اینکه فقط شکم تان را پر از خوراکی نمایید. با آرامش و صبر غذا بخورید و حتی نوشیدنی بنوشید. غذا خوردن با عجله و پر از استرس، سبب می شود ندانید چقدر زیاد غذا می خورید. دقت کنید که لقمه های خود را کاملا بجوید. و حتی آب را کاملا با آرامش بنوشید.

◼ نکاتی که بایردی( یک دختر خوش اندام پاریسی) می گوید:

از خوردن سریع غذا اجتناب کنید. سعی کنید در حین خوردن غذا از ابزاری که خدا به ما داده است استفاده کنید. بله از دستان خود. با دست غذا بخورید تا میزان کمتری از غذا هر بار وارد معده ی شما شود و مجبور باشید که آرام تر بخورید.


>>بیشتر بخوانید: لاغری بدون رژیم!


رژیم خانوم های فرانسوی

◼ عادت های غذا خوردن صحیح را از همین الان شروع کنید

بیشتر خانم های فرانسوی از مادرشان عادت خوب غذا خوردن و  را آموخته اند. و کمتر زنی را می توانید پیدا کنید که مادرش به او نگفته باشد چطور غذا بخورد تا خوش تیپ و زیبا بماند. تمام مادران فرانسوی به دختران خود می آموزند که به زیبایی پوست و بدن خود اهمیت بدهند. تمامی غذاها را بخورند اما از هر کدام اندک و آب زیاد بنوشند.

◼ هر جایی و در هر فرصتی پیاده روی کنید

این ورزش ساده و بدون هزینه را دست کم نگیرید. من اگر قرار ملاقاتی دارم در ساعت مشخصی، بیست دقیقه قبل از آن وقت، ماشین را جایی پارک می کنم و تا محل ملاقات پیاده می روم.

اگر تا قرار ملاقاتم یک ساعت باقی مانده سعی می کنم به نزدیک ترین باشگاه بروم و آن یک ساعت را ورزش کنم. و حتی اگر وقتی ندارم، به راحتی پیاده روی کنم. با این ورزش به ظاهر ساده، نه تنها جسم شما سالم می ماند، بلکه روحیه شما هم بهتر خواهد شد و زندگی شاد تری خواهید داشت.

رژیم خانوم های فرانسوی

◼ تا می توانید آب بنوشید

مطمینا این قدیمی ترین ترفند برای داشتن اندامی خوب و جسمی سالم است. تا می توانید در طول روز آب بخورید. هر چه بیشتر آب بخورید پوست بهتری هم خواهید داشت.

یک دختر فرانسوی می گوید: من هر روز صبح آب داغ با لیموناد می خورم.
و رکسانه یکی دیگر از دختران فرانسوی می گوید: من خر روز صبح چای سبز می خورم و مقدار بسیار زیادی آب معدنی نه آب لوله، هر روز می نوشم.

◼ تمام غذاها را بخورید

نکته ای دیگر از رژیم خانوم های فرانسوی این است که لازم نیست غذاهایی را از لیست وعده های غذایی خود حذف کنید. فقط کافی است کمتر از آن ها بخورید. حذف بعضی غذاها، به فکر شما و سلامت تان ضربه خواهد زد.

فرانسوی ها به رژیم حبوبات و نان نوشیدنی ها اعتقادی ندارند بلکه تمامی این ها را مصرف می کنند به جای پرهیز از خوردن غذاهای مختلف، امدکی از آن را می خورند. مثلا به جای خرید شیر کم چرب آن را از کشاورزان و دامداران می خرند و سعی می کنند هر چیزی را به طور طبیعی استفاده نمایند.

◼ کاری را انجام دهید که احساس خوبی به شما می دهد

کادولی در کتاب معروفش به نام راه حل زیبایی فرانسوی می گوید:

عقیده بی رنج ، گنج میسر نمی شود کاملا اشتباه است. اگر قرار باشد برای داشتن اندامی زیباتر لذت خوردن نیمی از غذاها را نچشید. پس آن خوش اندام بودن به چه کار می آید یا اگر قرار باشد در قبال اذیت فراوان زیبایی داشته باشد، آن زیبایی همراه با خوشحالی نیست و بی ثمر می باشد. اگر قرار باشد در قبال زیبایی و خوش تیپی، عصبی شوید، آن ظاهر زیبا ذره ای ارزش ندارد.

رژیم خانوم های فرانسوی

◼ به عرفانیات توجه کنید

رفتن به باشگاه و دویدن روی تردمیل ها جزئی از برنامه رژیم خانوم های فرانسوی است برای داستن اندام بهتر، یکی از ورزش های بیرون از منزل جدید در فرانسه می باشد.
اما یکی از راه های تناسب اندام، دور کردن انواع استرس از فکر و بدن شما می باشد.

کوتور می گوید: بعد از کار من روی زمین دراز می کشم و فقط صدای مربی خود را می شنوم که می گوید فرض کن استرس ها مانند ابری هستند و از تو دور و دور تر می شوند. و بسیاری از تمرین های دیگر. این نوعی مدیتیشن است که باعث دوری استرس و بالا بردن آرامش و افزایش اعتماد بنفس می شود.

نتیجه گیری

همانطور که متوجه شدید رازهای تناسب اندام دخترا فرانسوی، گرفتن رژیم و پرهیز از انواع خوراکی ها نیست. رژیمی که به سلامت فکری شما آسیب بزند، رژیم درستی نیست و شما باید برای داشتن بدنی سالم روحیه ای خوب داشته باشید دور از هر گونه استرس.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=388569
  • نویسنده : راضیه قوامی
  • منبع : www.byrdie.com

ثبت نظر

-