به همه چیز می توانید برسید

اساس قدرت فکر

  • کد خبر : 388287
  • 20 بهمن 1399 - 8:30
اساس قدرت فکر

به هر چه تمایل دارید با اساس قدرت فکر می توانید برسید.
بله به همه چیز می توانید برسید. واقعیت فیزیکی از نوسانات و انرژی ساخته شده است. افکارتان همان نوسانات انرژی میباشد. هر چند به نظر فقط یک تئوری می آید اما واقعا این جزء قانون کوانتوم است. افکار شما قدرتی دارد که روی زندگی تان تاثیر شگرفی دارد.

🔰 افکارتان روی هر اتفاقی که برای شما می افتد تاثیر گزار است

تعداد کمی از ما در زندگی به فرآیندهای فکری خود توجه داریم. چگونه فکر کار می کند، از چه چیزی می ترسد، چه چیزی لازم دارد، چه چیزی به خودش می گوید، چه چیزی به اطراف ساطع می کند. ابتدا به این فکر کنید که تاکنون چقدر کم به فرآیند فکر خود توجه کرده اید. بله، ما زندگی می کنیم بدون کم ترین توجه به عالی ترین نعمتی که خداوند به ما داده است.


>>>حتما بدانید: اسرار عجیب قانون مورفی


اساس قدرت فکر

🔰 هرچیزی را که به آن توجه کنید، در زندگی جذبش خواهید کرد

قدرت ذهن، فکرتان را به سمت نتیجه مطلوب هدایت می کند. وقتی تمرکز کنید روی موفقیت، موفقیت را جذب خواهید کرد. اگر روی ترس و شکست تمرکز کنید همان ها را جذب خواهید کرد. قدرت فکر درک همین اصل است و کار روی افکار خودمان. افکارتان نیروی خلاق اصلی در زندگی تان می باشند.

اگر قدرت فکر را آگاهانه استفاده کنید زندگی جدیدی را شروع خواهید کرد که به هر چه روی آن تمرکز می کنید خواهید رسی.
زندگی جدید فقط با فکر جدید به وجود می آید.

به منظور تغییر دادن مسیر زندگی تان، باید طرز استفاده از فکر خود را تغییر دهید. قادر نیستید به افکار منفی و مثبت به طور همزمان فکر کنید‌، و در نهایت یکی به شما مسلط خواهد شد. تمامی انسان ها ایجاد کننده ی عادت های خوب و بد در زندگی خود هستند. ما باید مطمئن باشیم قوی کردن فکر و احساسات مثبت تاثیر شگرفی در زندگی ما خواهند داشت.


>>بیشتر بدانید: کدام اسرار قانون جذب را به شما نگفته بودند؟


اساس قدرت فکر


>>بیشتر بخوانید: اسرار نوین مثبت‌نگری


🔰 برای تغییر بیرون خود باید ابتدا درون و اساس قدرت فکر خود را تغییر دهید

بیشتر افراد این گام مهم در زندگی را به دست فراموشی سپرده اند. آنها سعی می کنند شرایط بیرونی را با کار کردن روی آن ها تغییر دهند که این تلاشی بیهوده می باشد و یا تغییر موقتی ای در پی خواهد داشت. به فکرتان آموزش دهید به اتفاقات مثبت مانند موفقیت، خوشحالی، سلامتی و خوشبختی تمرکز کند. یاد بگیرید ترس ها را از ذهن خود حذف نمایید. همیشه منتظر بهترین رویدادها باشید. و مطمئن باشید فکر شما دنبال هر آنچه هستند که شما می خواهید.

🔰 تفکر عمیق، فکر کردن درباره تفکر است

در سخنی معروف از رنه دکارت که می‌گوید “من می‌اندیشم، بنابراین وجود دارم” او در این سخن عقیده دارد که یکی از شاخصه‌های اصلی وجود انسان تفکر است.

در کتاب “چرا دنیا با عقل جور در نمی‌آید” از استیو هیگن، او مطرح می‌کند که دکارت با تجربه ریشه‌ای شک برای فهم اینکه آیا چیزی وجود دارد که او بتواند از آن اطمینان داشته باشد؛ آن اطمینان چیزی بود که نسبت به آن شکی نداشته باشد، با این تفکر او توانست به این جمله که “من می‌اندیشم، بنابراین وجود دارم” برسد.

در اصل فراشناخت، آگاهی از آگاهی خود است؛ فکر کردن درباره تفکر یا شناخت درباره شناخت است.

🔰 شناخت همان تفکر است 

آگاهی به توانایی ذهن در بررسی و درک اعمالی که انجام می‌دهد گفته می‌شود. با آگاهی می‌توانیم شیوه‌ یادگیری، یادآوردن و فکر کردن را بررسی کنیم. دانش اینکه ما چگونه اطلاعات را پردازش می‌کنیم به ما فرصتی می‌دهد تا شیوه پردازش آن را تغییر دهیم.

🔰 آیا ما واقعا توانایی دانستن چیزی را داریم

هیگن در ادامه سوال کتاب خود را که چرا جهان با عقل جور در نمی‌آید را مطرح می‌کند: جواب این سوال اینجا است، اما این چیست؟ آیا ما واقعا می‌توانیم وجود یک چیز را درک کنیم؟

هیگن اشاره می‌کند که:

“هنگامی که بخواهیم جواب این سوال را بدهیم هنوز به طور کامل جواب سوال “چگونه چنین برداشتی می‌کنیم؟” یا “چه می‌نامیمش؟” را نداده‌ایم و با این حال سوالات عمیق‌تری باقی ‌می‌مانند. بری مثال هنگامی که می‌گوییم در این لیوان آب وجود دارد، ممکن است با خود بپرسید که آب چیست؟

اما به عنوان ما دانشمندان می‌گوییم که آب هیدروژن و اکسیژن است. بنابراین با استفاده از شیوه‌های علمی به نظر می‌رسد که ما کشف کرده‌ایم که آب از چه چیزی ساخته شده است و با اعتماد به نفس می‌گوییم که، “چیزی که حقیقتا درون این لیوان است ترکیبی است از هیدروژن و اکسیژن که به یک ماده منحصر به فرد به نام آب تبدیل شده است.” اما سوالات همچنان ادامه دارند.”

هیگن نتیجه می‌گیرد که “اکسیژن و هیدروژن چه هستند؟ و ما دوباره با استفاده از شیوه‌های علمی می‌گوییم که “هیدروژن یک عنصر است که از اتم تشکیل شده و هر اتم شامل یک پروتون و یک الکترون است.” و به نظر می‌رسد که وارد خطی از سوالات زنجیروار می‌شویم که تمامی ندارد. اما با تمامی این پاسخ‌ها هنوز هم واقعا به این سوال که آب چه چیزی است؟ جواب نداده‌ایم.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=388287
  • نویسنده : راضیه قوامی
  • منبع : www.learnmindpower.com

برچسب ها

ثبت نظر

-