با این خوراکی ها قلب سالمی داشته باشید.

  • کد خبر : 388255
  • 19 بهمن 1399 - 13:46
با این خوراکی ها قلب سالمی داشته باشید.

با گنجاندن چند خوراکی دم دستی و خوشمزه در رژیم غذایی خود، به راحتی می‌توانید قلب سالم داشته باشید.درست است که سلامت قلب به عوامل متعددی مانند ورزش منظم، رژیم غذایی، سطح پایین استرس و مواردی مشابه وابسته است، اما برخی خوراکی‌ها برای افزایش سلامت قلب مفید‌تر محسوب می‌شوند.

>>>بیشتر بخوانی:

کاهش بیماری های قلبی با این ۱۲ روش بدون هیچ هزینه ای

 

سلامت قلب

قلب سالم بسیار مهمتر از چیزی است که تصور کنید ، به ویژه هنگامی که به دلیل مشغله یا موارد دیگر ممکن است برای بررسی منظم پزشکی اگر شما هنوز هم ندارید ، اگر این ماده خوراکی باشد که برای سلامتی مفید معرفی شده است:

سیب

یک سیب در روز ممکن است واقعاً شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز کند. سیب حاوی فیبر محلول است که علاوه بر پلی فنول ، (گروهی از مواد شیمیایی گیاهی که به دلیل خواص آنتی اکسیدانی ساخته شده اند) ، باعث کاهش کلسترول نیز می شود.

قلب سالم

پیاز و سیر

پیاز و سیر به كلسترول خون كاهش می یابد و همچنین می تواند خونریزی كند و از لخته شدن خون كمك كند.

پیاز و سیر

چغندر

چغندر منبع خوبی از نیترات است ، که باعث کاهش فشار خون می شود و باعث می شود بدن بتواند کم کند ، چغندر نیز برای آنتوسیانین است که ضد التهاب است و باعث کاهش بیماری عروق کرونر قلب می شود. مطالعات نشان داده است که آب چغندر باعث می شود ، فشار خون کمتری را داشته باشد و کمتر به نارسیایی قلبی مبتلا شود.

قلب سالم

گل کلم

گل کلم یکی از سبزیجات چلیپایی است که سرشار از فیبر است و باعث می شود فشار خون کم شود و ویتامین K دارد که برای تقویت خون کمک می کند. اما یک نکته مهم دیگر این است که ویتامین K به لخته شدن خون کمک می کند و افرادی که از داروها استفاده می کنند ، باید با پزشک خود در کل کال گل مصرف کنید.

قلب سالم

نخود

نخود ، سرشار از پتاسیم و فیبر است و می خورد نخود باعث می شود که کلسترول و فشار خون کم شود ، اگر هفته قبل دو بار نخود یا حبوبات دیگر بخورید (از آنجایی که نخود سرشار از فیبر و چربی های سالم است) ، وضعیت موجود است.

نخود

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=388255

ثبت نظر

-