مردم با وجود کرونا به خاطر مشکلات اقتصادی نمی‌توانند در خانه بمانند

  • کد خبر : 38566
  • 24 فروردین 1399 - 4:43
مردم با وجود کرونا به خاطر مشکلات اقتصادی  نمی‌توانند در خانه بمانند
به گزارش نیوز،

داوود محمدی، رئیس کمیسیون اصل ۹۰  مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات دولت در مواجه با بحران کرونا اظهار کرد: مجموع نظام یعنی ارتش، سپاه پاسداران، دولت و وزارت بهداشت و درمان اقدامات بسیار خوبی در زمینه مقابله با بیماری کرونا انجام دادند، مردم هم با تمام تنگنا‌های موجود همکاری لازم را داشتند و در منزل ماندند، همچنین همدلی و انسجام خوبی بین قوای سه گانه برای مواجه با این بحران صورت گرفت.

اخبار سیاسی– رئیس کمیسیون اصل ۹۰  مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: استمرار این روند و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ضروری است.

او با بیان اینکه در صورت عدم رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی، مردم نمی‌توانند در خانه بمانند، گفت: درآمد، اشتغال و اقتصاد بسیاری از مردم با کار در بیرون ارتباط دارد و در صورتی که این مسئله حل نشود خانه نشینی آنها دوام نمی‌یابد و با اوج این بیماری مواجه می‌شویم، بنابراین دولت باید در این خصوص با عزم مضاعفی قدم بردارد، ولی در مجموع معدل کار در دولت، قوای سه گانه و مشارکت مردم بالاست.

محمدی با اشاره به نقش مجلس در مواجه با بحران کرونا گفت: مجلس  وظیفه تقنین دارد که در صورت وجود نواقص و کمبود‌ها به صورت قانونی آن را مرتفع کند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان بر پیگیری مشکلات و مسائل دانشگاه‌های علوم پزشکی هم نظارت دارند و تقریبا روزی نیست که با مسئولان این دانشگاه ارتباط برقرار نکنیم، همچنین بنده با مسئولان آرامستان‌ها جلساتی داشتم و مشکلات آنها هم بررسی شد، بنابراین نمایندگان هم مانند سایر مسئولان در حوزه مسئولیت خود باید برای تحقق شعار سال در مسائل تقلیلی و نظارتی قدم بردارند و  نسبت به مقابله با کرونا اهتمام بورزند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=38566

ثبت نظر

-