تناسب اندام در خانه، با روش‌های سیده بهاره غفاری

  • کد خبر : 385512
  • 15 بهمن 1399 - 16:39
تناسب اندام در خانه، با روش‌های سیده بهاره غفاری

در انتخاب سیده بهاره غفاری مطمئن باشید. بسیاری از هنرمندان با روش‌ها و رژیم‌های ارائه شده توسط او به نتایج عالی رسیده‌اند.

شاید شما جزو افرادی هستید که دچار هجوم چربی‌ها به بدنتان شده‌اید. اگر هم نیستید، که خیلی عالی است، اما حتما افرادی در اطراف خود می‌شناسید که به چاقی دچارند. برخی از آن‌ها بی‌خیال‌اند. آن‌ها یا به طور کلی بی‌خیال بوده‌اند، یا اینکه روش‌هایی را برای لاغری انتخاب کرده‌اند، اما نتیجه مورد نظرشان را نگرفته‌اند. طبیعی است که وقتی سخت رژیم بگیری، یا سخت ورزش کنی، اما نتوانی به نتیجه دلخواه برسی، سرخورده می‌شوی. 

اما لازم است که باز هم تلاش کنید. نگران نباشید. این بار تلاشتان بی‌فایده نخواهد بود.

شاید پیش از این از روش‌های اصولی استفاده نکرده‌اید، اما مطمئن باشید با روش‌های پیشنهادی سیده بهاره غفاری به نتیجه می‌رسید. 

افزایش روند کم کردن وزن

شاید شما جزو گروهی هستید که با رژیم گرفتن می‌خواهید وزن کم کنید، سخت است، اما اگر خودتان انتخابش کرده باشید، می‌تواند موثر باشد. مدتی است که رژیم گرفته‌اید، به سختی هم به این رژیم پایبندید، اما جوابی دریافت نکرده‌اید. انگار اصلا فایده نداشته. استرس نگیرید، نگران هم نباشید. به دنبال علت این اتفاق هستید؟ خب، سیده بهاره غفاری می‌تواند به شما کمک کند. امکان دارد جزو گروهی باشید که به اندازه کافی آب نمی‌خورند. بله! نوشیدن آب کافی در کاهش وزن موثر است. زیاد نمک می‌خورید؟ خب، این هم یک علت دیگر است. 

تناسب اندام در خانه، با روش‌های سیده بهاره غفاری

اگر رژیم غذایی پر نمکی داشته باشید بدن آب را آماده‌تر نگه می‌دارد و همین موضوع کاهش وزن را کمتر می‌کند.

خواب کافی ندارید؟ این هم موثر است. 

بین افزایش وزن و کاهش خواب، ارتباط وجود دارد. کمبود خواب سطح هورمون استرس یعنی کورتیزول را بالاتر می‌برد. کارایی هورمون‌های تنظیم‌کننده گرسنگی هم مختل می‌شود. پس خواب کافی هم برای کاهش وزن کمک‌کننده است.

سایر دلایلی که به میزان دلخواه وزن کم نکرده‌اید هم کاملا تخصصی است و در حیطه تخصص متخصص تغذیه، سیده بهاره غفاری.

کاهش وزن پس از زایمان

بعضی از افراد، چاق نیستند، اتفاقا یا لاغرند، یا خیلی هم خوش‌اندام، اما در ناحیه شکم، چربی اضافه دارند. اتفاقی که واقعا ناراحت‌کننده است. یک آدم لاغر را تصور کنید با شکمی بزرگ. خیلی توی چشم می‌زند. بعضی از افراد، شکم ندارند، اما در ناحیه پهلوها، دارای چربی اضافه هستند. این هم برایشان خوشایند نیست. اما چه کار می‌توان کرد، راه چاره کاهش وزن موضعی است. 

تناسب اندام در خانه، با روش‌های سیده بهاره غفاری

برخی شرایط چاق شدن هم چندان انتخابی نیست، مثلا امکان دارد خانم‌ها بعد از بارداری، افزایش وزن پیدا کنند و پس از زایمان، در پی کاهش وزن باشند.

سیده بهاره غفاری در همه این زمینه‌ها روش‌های مفیدی برای کاهش وزن ارائه می‌دهد. 

برخی از افراد نمی‌توانند جلو پرخوری خود را بگیرند. در واقع آن‌ها دچار اختلال پرخوری هستند یعنی دوره‌هایی از پرخوری‌های غیر قابل کنترل که پس از آن احساس شدید شرمندگی و پریشانی به سراغ فرد می‌آید. دست خودشان نیست. سیده بهاره غفاری برای درمان اختلال پرخوری این افراد هم روش‌های مفیدی دارد. 

کاهش وزن بر اساس شرایط جسمی

پیش از هر چیز نیاز است که با سیده بهاره غفاری که متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی است مشورت کنید، یعنی در واقع درباره کاهش وزنتان مشاوره بگیرید. 

این متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی قطعا با توجه به شرایط جسمی شما، راهکار‌هایی عالی را پیشنهاد می‌دهد. اینکه شما نوجوان هستید، یا میانسال، ورزشکار حرفه‌ای هستید یا آماتور، باردارید یا در دوران شیردهی قرار دارید، همه در انتخاب رژیمی که به شما ارائه می‌شود، تاثیرگذار است. 

اما به طور کلی، روش‌های به کار رفته توسط ایشان، شامل پکیج یک ماهه رژیمی، برنامه شش ماهه رژیمی با تثبیت وزن رایگان، برنامه پنج ماهه رژیمی با تثبیت وزن رایگان و برنامه‌های سه ماهه، دو ماه و یک ماهه با تثبیت وزن رایگان است. 

رژیم سالم غذایی

افرادی که به سیده بهاره غفاری مراجعه می‌کنند، فقط جزو افرادی نیستند که وزن بالایی دارند. بسیاری از خانم‌ها و آقایانی که اندامی متناسب دارند نیز از مشاوره‌های ایشان بهره می‌گیرند. آن‌ها نه در ناحیه شکم چربی اضافه دارند، نه در ناحیه پهلو، نه در هیچ ناحیه دیگری از بدنشان. فقط دنبال رژیم‌های غذایی سالم هستند، رژیم‌های مقوی و مفید تا سلامت بدنشان را حفظ کنند. این افراد در تلاش برای داشتن تغذیه‌ای سالم‌اند. بله! بسیاری از ما نمی‌دانیم که به چه میزان کالری و به چه میزان ویتامین نیازمندیم. اغلب ما هم غذا‌های ناسالم مصرف می‌کنیم. اما با مشاوره‌های ارائه شده توسط سیده بهاره غفاری می‌توانیم با تغذیه سالم آشنا شویم و زندگی سالم‌تری را تجربه کنیم. 

تناسب اندام در خانه، با روش‌های سیده بهاره غفاری

مشاوره‌هایی برای هنرمندان

در انتخاب سیده بهاره غفاری مطمئن باشید. اگر یک درصد هم شک داشتید، این نکته را به خاطر بیاورید که بسیاری از هنرمندان با روش‌ها و رژیم‌های ارائه شده توسط این متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی، به نتیجه‌هایی عالی رسیده‌اند. شما هم امتحان کنید. 

آن هم با رژیمی که حتی هر چیزی که بخوای میتونی بخوری همین الان وارد سایت شوید و با کد تخفیف عدد ۷ تا اول مهر ماه اندام دلخواه خود را بدست بیاورید.

تناسب اندام در خانه، با روش‌های سیده بهاره غفاری

اینجا با تکمیل اطلاعات رژیم در زمان پرداخت، باکس کد تخفیف عدد ٧ وارد شود.

تناسب اندام در خانه، با روش‌های سیده بهاره غفاری

جهت کسب اطلاعات بیشتر از صفحه اینستاگرام بازدید نمایید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=385512

ثبت نظر

-